| Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- | |
|
+39Bente L Ane CAMALIS Fanny Antamina Kennel Mirenzo Julie Maiken Kaja -Malin- Simira *Cathrina* Timea camillahoel Kinkade Camilla J Tine Lex Ann-Helen Maria CamillaB Eva Fly Bente -linda- Linn Nina (Kennel Dijontoma) Caroline Susanne Anne Gry Elena Hera helle Marte Anita.K Lene Garp ElinK Fixa 43 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Ons Nov 10 2010, 11:17 | |
| Gratulerer med en ny liten jente! Hun ser kjempefin ut! Dette blir spennende, Ingrid. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Ons Nov 10 2010, 11:26 | |
| Masse lykke til, Ingrid og Sylvia, med ny sort stjerne! |
|
| |
Kinkade
Antall Innlegg : 2402 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Ons Nov 10 2010, 19:34 | |
| Jeg slenger meg på her i steden for å skrive "reprise" i dagboktråden vår Tusen takk for gratulasjoner! Vi gleder oss stort til å se hva framtiden bringer for Thema og Missy | |
|
| |
Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Ons Nov 10 2010, 22:59 | |
| Tusen takk Magda Marian: Det ble en sort denne gangen, jeg er veldig fan av de røde altså, men kan jo ikke bare ha det heller (selvom de er finest) Lene: Ja dette blir veldig spennende! En ny verden åpner seg, og fremtiden tørr jeg påstå ser bra ut altså Sylvia: Gleder meg til å samarbeide meg deg, dette blir morro! Så sendte jeg mld din videre til min kjære, han er på saken | |
|
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Tor Nov 11 2010, 07:05 | |
| Gratulerer med ny hund dere to | |
|
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Tor Nov 11 2010, 19:22 | |
| Gratulerer med en Tangetopp!! | |
|
| |
Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Fre Nov 19 2010, 17:11 | |
| | |
|
| |
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Fre Nov 19 2010, 17:18 | |
| Gratulerer med den fine lille gutten | |
|
| |
Caroline
Antall Innlegg : 3132 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Fre Nov 19 2010, 17:28 | |
| Gratulerer så mye med ny hund Jeg har møtt begge foreldrene og de er trivelige hunder Det var utrolig gøy å se Jassy i grupperingen i sommer, da hun ble BIG2 Den dama kan trave | |
|
| |
Maiken
Antall Innlegg : 1150 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Hokksund
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Fre Nov 19 2010, 17:43 | |
| Gratulerer sååå mye med det nyde tilskuddet!! Han ser jo bare utrolig nydelig ut!! | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Fre Nov 19 2010, 17:55 | |
| Gratulerer så mye Ingrid, han ser helt nydelig ut! Har aldri sett pappa'n hans på ordentlig men har alltid likt han utrolig godt utifra bildene, så det skal bli superspennende å følge med på denne karen! Håper han får sånne fine ører som pappsen, hihi! | |
|
| |
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| |
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Fre Nov 19 2010, 19:46 | |
| Gratulerer med første gutt i flokken | |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Fre Nov 19 2010, 20:31 | |
| Gratulerer så mye med gutten | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Lør Nov 20 2010, 10:02 | |
| Gratulerer med en ny gutt, Ingrid. | |
|
| |
Unn
Antall Innlegg : 398 Join date : 12.06.2009 Bosted : Lier
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Lør Nov 20 2010, 16:01 | |
| Gratulerer med gutten...likte navnet hans kjempegodt | |
|
| |
Kinkade
Antall Innlegg : 2402 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Man Nov 22 2010, 19:05 | |
| GRATULERER så mye igjen med en spennende ny gutt Vi gleder oss til å møte ham om ei ukes tid | |
|
| |
Fixa
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Tor Nov 25 2010, 05:42 | |
| Tusen takk alle sammen Caroline: Ja vettu den dama kan virkelig å trave Håper hun har gitt litt videre til sønnen sin Nina: Så bra, og jeg er så enig! Det blir nok hengeører på gutten (det blir uvant det), og jeg som ikke har orket å "lære" meg teiping av ører, spørs om jeg ikke må fri litt til en viss Anita *kremt* Håper Ace får like fine ører altså, jeg er en øre freak egentlig, og mener at DP er finest med ståører, men så lenge de kler hengeører og de henger riktig så er de utrolige fine. Sånn som Mave, og Garp Synes de to er veldig like jeg, er jeg alene om det eller? Savner det smilefjeset som rekker tunge, hvor har dere rotet bort den henn Ace henter vi hjem mest sannsynllig etter nordisk, å jeg gleeeeder meeeg | |
|
| |
Garp
Antall Innlegg : 664 Join date : 11.06.2009 Bosted : Bartebyen
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Tor Nov 25 2010, 09:37 | |
| - Fixa skrev:
- Tusen takk alle sammen
Caroline: Ja vettu den dama kan virkelig å trave Håper hun har gitt litt videre til sønnen sin
Nina: Så bra, og jeg er så enig! Det blir nok hengeører på gutten (det blir uvant det), og jeg som ikke har orket å "lære" meg teiping av ører, spørs om jeg ikke må fri litt til en viss Anita *kremt* Håper Ace får like fine ører altså, jeg er en øre freak egentlig, og mener at DP er finest med ståører, men så lenge de kler hengeører og de henger riktig så er de utrolige fine. Sånn som Mave, og Garp Synes de to er veldig like jeg, er jeg alene om det eller? Savner det smilefjeset som rekker tunge, hvor har dere rotet bort den henn
Ace henter vi hjem mest sannsynllig etter nordisk, å jeg gleeeeder meeeg Bare å fri det. Jeg synes at Mave og Garp har store likhetstrekk, men Mave er hakket penere. Men Garp er knusnydelig med ørene sine da. Og det krever sitt å kle hengeører. Gleder meg til å se denne gutten Ingrid, kjempespennende!! | |
|
| |
Fixa
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Tir Nov 30 2010, 17:09 | |
| Tja, da er nordisk over og 200 mil tilbakelagt!! Ja vi er gale, var flere som påpekte dette i helgen, svaret var: Vi er da hundefolk, haha Jeg er langt fra flink til å skrive kort når jeg først starter, men jeg skal prøve mitt beste! Vi var en del av crewet i helgen, å fytti katta så GØY Dette gjør jeg mer enn gjerne igjen! Heldigvis for meg så skulle både Gr5 og Gr2 gå på lørdag, så slapp jeg å stresse rundt å skifte om begge dager. Da kommer det meste litt på rams her, uten at jeg skriver mye dill dall i tilegg, gjør jeg det så vet jeg at det blir et langt innlegg til slutt (dette er bloggen min et fint bevis på). 22 basenji var påmeldt, 6 junior tisper og Krona ble 4 beste junior tispe med HP. Jeg trodde ærlig talt at det ikke skulle gå så bra, da 8 av 10 hanner omtrent røyk ut med blått. Kingwanas stilte også i oppdretter gruppe, der var det Krona fra G kull, og Roxy, Tara og Fogo fra F kull, alle juniorer og vi gikk vi til topps med HP og en strålende kritikk. Fixa fikk rød og ble nr 5 i klassen sin, ganske fornøyd med hennes resultat også, da åpen klasse tispe var meget stor. Gemyttet hennes ble rost opp i skyene og hun fikk sin desidert beste kritikk så langt i hennes utstillings karriere. Meggie ble øyelyst FRI, med U.A på alle pungter, WOOHOO!! Selvom vi ikke hadde forventet noe annet, så er det jo litt nervepirrende ved slike tester. Etter vi var ferdig med all jobbingen på søndag så kjørte vi til sverige og hentet Ace, (mer om møtet med han og oppdretter står i bloggen) vi kom ikke hjem før 15.30 på mandag (hadde da kjørt siden 17.30 på søndag inkl litt soving her å der). Kommer hjem til et iskaldt hus med spekte vannrør, så vi hadde ikke vann Hundene var meget fulle av energi da de hadde sittet i bur i så mange timer. Jeg hadde da 5 hunder som hadde maraton og knuseleking inne i stua, attpåtil var vi kjempe slitne og kunne egentlig stupt rett i seng. Må legge til at Ace gikk rett inn i flokken som om de hadde kjent hverandre i mange år, alle går fint sammen, de sover sammen og leker som bare det. Tilbake til vannet, vi kunne ikke dusje ei heller lage mat, komfyren stod midt på kjøkkenet siden hoved vannkranen var innstalert bak komfyren. MEN vi er kjempe stolte over egen innsats i helgen, godt fornøyd med resultatene vi fikk, lykkelig eier av lille Ace, tross hele 200 mil med kjøring og fult kjør fra morgen til kveld i helgen så smilte vi fra øre til øre, lånte vann fra naboen så hundene fikk vann og vi mat. Pakket ut alt vi hadde, spiste oss mette, ga hundene hver sin tygge pinne, satte på en film, og gikk glade men VELDIG slitne til sengs 00.30 i natt Vil dere lese litt mer utfyllende om helgen vår, kan dere ta en titt inne på hjemmesiden vår. Bloggen er oppdattert og den kan dere lese HER Resten av hjemmesiden blir oppdattert senere i kveld, med resultater, kritikker, info og bilder. Akkurat nå er vi fortsatt uten vann, det begynner å løsne litt da det drypper fra kjøkkenkranen, så det er håp om å få dusje iløpet av kvelden. Nå skal vi straks dra avgårde på hundetrening og skravle litt. TUSEN TAKK til alle sammen for en FANTASTISK helg, vi stor koser oss hver gang vi er "sørafor" på utstilling, treffer kjente fjes og skravler hund, mere hyggelig kan det ikke bli! Så vil jeg rose ALLE som har vært med på å lage/sette opp rase standen vår, den var en av de FINESTE standene som var der, bildene hadde utstråling til tusen og jeg synes vi fikk vist frem hvilke flotte hunder vi har! | |
|
| |
Anita.K
Antall Innlegg : 1449 Join date : 10.06.2009 Age : 38 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Tir Nov 30 2010, 17:23 | |
| Hehe ja gale hundefolk det kan man væl kalle dere Grattis me fine resultater på alle 3 jentene Hilste litt på deres lille Thema å hun var jo bare hærlig ,så nå gleder meg til å få møte den røde lille fyren også | |
|
| |
Caroline
Antall Innlegg : 3132 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Tir Nov 30 2010, 22:30 | |
| Ja, vi er gale hundefolk Hyggelig å se dere igjen Gratulerer med Ace er i hus | |
|
| |
Fixa
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Tor Des 02 2010, 07:55 | |
| | |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Tor Des 02 2010, 12:46 | |
| Gratulerer med en lovende liten tass! | |
|
| |
CAMALIS
Antall Innlegg : 607 Join date : 11.06.2009 Age : 52 Bosted : Sverige
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Tor Des 02 2010, 16:17 | |
| Finaste Ace | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- | |
| |
|
| |
| Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- | |
|