| Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- | |
|
+39Bente L Ane CAMALIS Fanny Antamina Kennel Mirenzo Julie Maiken Kaja -Malin- Simira *Cathrina* Timea camillahoel Kinkade Camilla J Tine Lex Ann-Helen Maria CamillaB Eva Fly Bente -linda- Linn Nina (Kennel Dijontoma) Caroline Susanne Anne Gry Elena Hera helle Marte Anita.K Lene Garp ElinK Fixa 43 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Lør Feb 06 2010, 18:45 | |
| Nå er jeg i drømmeland! Guri land for et nydelig vesen vi har hentet hjem Vi kom til oppdretter rundt 6 tiden i går, der ble det dulling med valper, signering av papirer, middag og mye hundeprat. Vi STOR koste oss, og Krona sovnet i fanget mitt etter hvert. Vi glemte fullstendig tiden der vi satt, og begynte ikke hjemturen før halv ti. Turen hjem gikk greit, hun skrek litt den første timen, og etter det sov hun nesten hele veien hjem. Fixa og Krona går kjemmpe godt overens, kunne ikke blitt bedre, jeg er kjempe stolt over Fixa som takler den lille på supert vis! Det vises godt at Krona vifter med "valpelisensen" sin til Fixa, for hun får lov til det meste Vi kom hjem med litt av en valpepakke! Vi fikk selvsagt mat, målekopp, bånd, filt med kjente lukter o.l. Men vi fikk også med et flis pledd, dekken, bok, Nkk "buff" og nøkkelbånd, en genser hver fra NV og mye mer! Fikk også med meg en rull med ringbånd, da jeg nevnte at jeg hadde blitt distriktskontakt, og spurte sånn i farta om de viste hvor man kunne få tak i sånt, så nå blir det skikkelig utstillings trening til våren Litt mer om hentingen og turen hjem kan leses i bloggen min inne på hjemmesiden for den som vil det Noen bilder (har prøvd å endre størrelse for første gang også, takk anitaK): Prøver å stille henne opp for første gang. Tror kanskje hun er vant med det, haha Sovnet i fanget til Ø etter litt lek, Fixa vil leke mer! Savner mor og søsken litt, ligger på filten sin. Krona har også "arvet" sjerfet til Fixa! Måtte bare prøve om det passet. kjøpte det i Rhodos i 08. Alt stæsjet vi fikk, Ingrid liker stæsj altså :P Sånn holder de på nesten hele tiden :P | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Lør Feb 06 2010, 18:52 | |
| Så søte de er Gratulerer med hjemkomsten | |
|
| |
Kinkade
Antall Innlegg : 2402 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Lør Feb 06 2010, 19:02 | |
| Herlige bilder av dupen sammen Krona er ei FIN jente! | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Lør Feb 06 2010, 19:32 | |
| Fiiiiin bebis!!! Det at hun digger dralek er det jo bare å bruke for alt det er verdt som forsterker i treningen framover da...! | |
|
| |
Garp
Antall Innlegg : 664 Join date : 11.06.2009 Bosted : Bartebyen
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Lør Feb 06 2010, 20:38 | |
| å så nydelig jente!!!! HErlig! Og fixa så jo nesten liten ut i forhold til Krona. Og så nydelige poter. Skikkelig babykosete! Snart står vi på døren og skal kose med lille Basenjibaby! | |
|
| |
Simira
Antall Innlegg : 1072 Join date : 14.06.2009 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Lør Feb 06 2010, 23:10 | |
| Awwww! Er fristet til å ombestemme meg ang. rase nå ja... noe så skjønt! | |
|
| |
helle
Antall Innlegg : 1466 Join date : 11.06.2009 Age : 37 Bosted : Oslo
| |
| |
Camilla J
Antall Innlegg : 477 Join date : 15.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Søn Feb 07 2010, 01:28 | |
| såå nydelig da bra det ikke blir så lenge til vi får møte henne her i trøndelag hehehehe | |
|
| |
Anita.K
Antall Innlegg : 1449 Join date : 10.06.2009 Age : 38 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Søn Feb 07 2010, 09:55 | |
| Nydlig jente Så bra at hun å Fixa går så godt overens da | |
|
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Søn Feb 07 2010, 13:36 | |
| Gratulerer med å endelig ha fått jenta hjem Hun er nydelig!! | |
|
| |
Caroline
Antall Innlegg : 3132 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Søn Feb 07 2010, 14:11 | |
| Kjempefin jente | |
|
| |
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Søn Feb 07 2010, 15:23 | |
| Skjønn!! | |
|
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Søn Feb 07 2010, 16:13 | |
| Gratulerer så mye med å fått skjønnheten hjem! Hun ser helt nydelig ut!! | |
|
| |
Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Søn Feb 07 2010, 17:42 | |
| Tusen takk Hun er så hærlig å sitte å se på altså Fikk litt små panikk i dag, da sviger foreldre og to barnebarn plutselig stod på døra vår idag. Så for meg at den lille skulle bli hærjet masse med og bli skremt av noe, satt å fulgte med hele tiden. Jeg har alltid hattt en regel om at vi skal være alene hjemme med ny hund et par dager før vi får besøk. Men det hele gikk heldigvis greit. Krona sovnet i fanget til svigermor (som selv skal hente seg valp snart) å barna satt rolig å kikket på film, PUHH, fins ikke hønemor i det hele tatt altså :P Natt til idag var like trist for den lille som den første natten. Hun skrek å skrek, gikk å la seg, var rolig en liten stund, å begynte å skrike igjen Etter at hun stod å hylte i et kvarter nesten, så satte jeg på gitter på buret, og satt henne på nattbordet, så jeg hadde hodet rett utenfor, samt at jeg puttet fingrene inn til henne. Dette hjalp ingenting, men hun sovnet tilslutt, sikkert for at hun var utslitt etter å stresse sånn. Jeg sov nesten ikke i det hele tatt i natt, begynner å kjennes ut som jeg har tusen små rusk på øynene. Så om det er like ille i natt, så får jeg nesten ta henne opp i sengen, vil jo ikke at hun skal stå å hyle og stresse hver gang hun våkner! | |
|
| |
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Søn Feb 07 2010, 20:47 | |
| Gratulerer med fine jenta . Håper det går bedre i natt . | |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Man Feb 08 2010, 09:06 | |
| Gratulerer med å ha fått henne hjem, hun er rett og slett fantastisk nydelig | |
|
| |
Bente
Antall Innlegg : 1067 Join date : 14.06.2009 Age : 48 Bosted : Hadeland
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Man Feb 08 2010, 09:49 | |
| Nydelig jente du har fått deg | |
|
| |
helle
Antall Innlegg : 1466 Join date : 11.06.2009 Age : 37 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Man Feb 08 2010, 13:15 | |
| Noen valper trenger jo den ekstra tryggheten i starten, så klarer de å sove aleine etterhvert. Om du ender med å ta henne i sengen, så betyr jo ikke det at hun må være der for alltid, slik mange tror. Håper det går bedre i natt da Gleder meg til flere bilder av henne | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Man Feb 08 2010, 13:34 | |
| Så nydelig hun er, Ingrid! Gratulerer så mye med endelig å ha fått hjem lille Krona! | |
|
| |
Fixa
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Tir Feb 09 2010, 11:29 | |
| Tusen takk alle sammen Kronas mor ble nettopp kåret til Nr 3 mestvinnende basenji 2009 I 2008 kom hun på en andre plass, med bare to poeng bak sin argeste konkurent. Så fortsetter slekta sånn, så får Krona noen store sko å fylle N UCH Kingwanas Entertaining Story Krona la seg til å sove i går kveld UTEN et kny Men våknet midt på natten å gråt litt da, men så fort jeg koste litt med henne tusslet hun inn i buret sitt igjen. Så dette går bare bedre å bedre! Gleder oss stort til en hel natt med stillhet, haha! Tror Øyvind savner det hakke mer enn meg, for hver gang Krona piper, så sukker han tuuungt, å snur seg andre veien Edit: Hun klarte også å gå hele dagen i går uten et eneste uhell inne | |
|
| |
-Malin-
Antall Innlegg : 204 Join date : 13.06.2009 Age : 35 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Ons Feb 10 2010, 16:19 | |
| Sååå nydelig Krona er, gleder oss til å møte henne Mammaen var jo bare råflott! | |
|
| |
Fixa
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Tor Feb 18 2010, 18:39 | |
| Tusen takk alle sammen En liten oppdatering: Krona blir ti uker i morgen, to uker har søren meg godt FORT Det føles ut som vi hentet henne for bare noen dager siden! Nettene er en fryd nå, Krona sover nesten hele natten, men hun våkner i 7 tiden da, så da må mor stå opp Sett bort fra uhellet med tampongen i går (se valpetråd), så har hun hatt en hel uke uten uhell, OG hun har til og med begynt å løpe ut i gangen når hun må tisse Så nå har hun skjønt hvilken vei det skal gå om man må gjøre sitt. Jeg syns faktisk det er både en positiv ting og en negativ side med det. For før så luftet jeg henne hver gang hun hadde sovet og spist, og hun tisset og var kjemmpe flink, jeg kunne holde et øye med henne hele tiden, og kunne se om hun begynte å sirkulere for å sette neppå rompe stumpen. Men nå som hun har begynt å løpe ut i gangen, så ser jeg henne ikke, og må sitte som en hauk å følge med om hun løper dit, så hver gang jeg ikke ser henne, løper jeg i gangen og enten så holder hun på med andre ting eller så kommer jeg akkurat i det hun setter seg ned! Så jeg får prøve og være litt raskere og løpe sammen med henne for å åpne døren fremover, det er jo tross alt BRA at hun begynner å skjønne poenget i tilegg til at uhell skjer rett ved døra, isteden for en random plass på stua Så jeg er litt stolt altså De stilles også opp anderledes enn DP så det er litt uvant for meg å ikke strekke ut føttene, å biter meg i det hver gang jeg gjør det, haha, men oppdretter er super fornøyd med hvordan hun står på bildene, så NOE riktig gjør jeg hvertfall Krona 9 uker. Hun er så vakker, akkurat som jeg vil ha henne Her knyttes det bånd! Alle 3, er det ikke plass LAGER vi plass :P Krona har funnet ut at Silver er digg å sove på, de sover sammen nesten hver dag I helgen skal vi på for første utstilling for i år, Fixa står for championatet for tredje gang. Så blir det masse god sosialisering for vår lille. Jeg får se lille Christoffer for første gang, han kom til verden dagen før nyttårsaften, min vennines sønn, og jeg skal være gudmoren hans. Blir en stressende helg da vi kjører sørover i morgen, stiller på lørdag, kjører hjem igjen og skal i dåp på søndag, til onkel og tante barnet vårt som kom i november, så det blir en innholdsrik helg | |
|
| |
Kinkade
Antall Innlegg : 2402 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Tor Feb 18 2010, 18:45 | |
| Krona er en FIN basenji frøken altså Kjempebra ståbilde av henne...jammen ikke ofte man ser en basenji med front heller Herlige bilder av gjengen deres da Og ikke minst Krona som bruker Silver som pute Bra hun fant ut at man kunne bruke han til mer enn pelsdott-leke! hihi! GOD TUR i morgen, og TVI TVI for Fixa | |
|
| |
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Tor Feb 18 2010, 18:47 | |
| Herlige de er Lykke til med Fixa i helga | |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Tor Feb 18 2010, 19:31 | |
| Fine bilder av gjengen din, Krona er bare nyyyyydelig | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- | |
| |
|
| |
| Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- | |
|