| For oss gale er det nå bare noen fåååå dager igjen... | |
|
+12CamillaF ElinK CamillaB helle Ann-Helen Lex -linda- Caroline MiraHedda Eva IdaCharlotte Linn 16 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: For oss gale er det nå bare noen fåååå dager igjen... Tir Nov 17 2009, 16:34 | |
| Jeg skjønner at jeg har gått glipp av noe. Jeg har hverken lest bøkene eller sett noen av filmene, ei heller noen planer om å gjøre det, men kanskje jeg rett og slett må? | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| |
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: For oss gale er det nå bare noen fåååå dager igjen... Tir Nov 17 2009, 16:45 | |
| - ElinK skrev:
- Jeg skjønner at jeg har gått glipp av noe. Jeg har hverken lest bøkene eller sett noen av filmene, ei heller noen planer om å gjøre det, men kanskje jeg rett og slett må?
Kjenner flere som ikke hadde tenkt til det, men etter å ha blitt prakket på bok nr 1 i et svakt øyeblikk, var de ikke sene om å be om nr 2!! :study: Nei nå tror jeg at jeg rett og slett skal sette meg å se på den første filmen. Lenge siden sist!! | |
|
| |
-linda-
Antall Innlegg : 1025 Join date : 10.06.2009 Age : 37 Bosted : Drammen
| Tema: Re: For oss gale er det nå bare noen fåååå dager igjen... Tor Nov 19 2009, 16:49 | |
| Oi da.. Slaktet eller?? http://www.dagbladet.no/2009/11/19/kultur/film/filmanmeldelser/anmeldelser/twilight/9110603/Var skrevet på en morsom måte da, hehe. - Sitat :
- Hvorfor anstrenge seg mer enn man må? Folka bak «New Moon» tror antakelig Twilight-seriens lidenskapelige lesere på dette punktet er så blindt blodtørstige at de er fornøyde bare det kommer en ny film, bare Robert Pattinson er der, bare han går og snakker og flekker av seg skjorta iblant.
Det er vanskelig å tenke seg noen annen grunn til at de har kvittet seg med Catherine Hardwicke, som regisserte den helt fine «Twilight», og hyret inn Chris Weitz, regissøren som føkka opp «Det gylne kompass» og som nå føkker opp «New Moon». Fansen hadde fortjent bedre. - Sitat :
- Det eneste livfulle nærværet her er Taylor Lautner, men han er tydeligvis først og fremst interessant på grunn av sin meget forhåndsomtalte sixpack, som dyttes opp i kameralinsa i tide og utide.
- Sitat :
- Vampyrene får i det hele tatt stemoderlig behandling i «New Moon». Også Edwards sofistikerte familie er redusert til stive støtter, scenene i Cullen-familiens skjød føles som en vandring gjennom et vokskabinett. En sentral konflikt i filmen er at Bella ønsker å bli vampyr, noe Edward motsetter seg. For min del må han bare bite henne, jo før jo heller. Så kan hun og vampyrsvigerfamilien hennes sitte og være humørløse sammen mens vi andre finner på noe morsomt.
| |
|
| |
CamillaF
Antall Innlegg : 74 Join date : 11.09.2009
| |
| |
Eva Admin
| |
| |
CamillaB
Antall Innlegg : 295 Join date : 11.06.2009 Bosted : Oslo/Fredrikstad/Danmark
| Tema: Re: For oss gale er det nå bare noen fåååå dager igjen... Tor Nov 19 2009, 19:34 | |
| synes negativ kritikk er bra, de fleste kritikere som gir sin mening og terningkast er uenig med meg Imorra er det Team Edward for alle penga, synes traileren er bra, så spent på dette, tror den blir bedre enn første filmen, så imorra 18:40 skjer det | |
|
| |
Camilla J
Antall Innlegg : 477 Join date : 15.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: For oss gale er det nå bare noen fåååå dager igjen... Tor Nov 19 2009, 22:27 | |
| gleder meg noe helt vilt jeg også til denne filmen Bøkerne er jo veldig bra så filmene burde bli bra de også hehe. Må få kommet meg i løpet av helga ihvertfall å sett den | |
|
| |
Tiny Amigo
Antall Innlegg : 107 Join date : 10.06.2009 Age : 41 Bosted : Verdal
| |
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: For oss gale er det nå bare noen fåååå dager igjen... Fre Nov 20 2009, 08:32 | |
| I morgen kveld er det min tur Vi er flere herfra som tropper opp foran Colosseum kino da | |
|
| |
Eva Admin
| Tema: Re: For oss gale er det nå bare noen fåååå dager igjen... Fre Nov 20 2009, 11:20 | |
| | |
|
| |
-linda-
| Tema: Re: For oss gale er det nå bare noen fåååå dager igjen... Fre Nov 20 2009, 11:47 | |
| Jeg har fortsatt ikke fått høre om folk vil dra ut å spise enten før eller etter filmen da?? Anyone?? | |
|
| |
Linn Admin
| Tema: Re: For oss gale er det nå bare noen fåååå dager igjen... Fre Nov 20 2009, 11:59 | |
| - -linda- skrev:
- Jeg har fortsatt ikke fått høre om folk vil dra ut å spise enten før eller etter filmen da?? Anyone??
Ble bestemt sent i går kveld Vi møtes kl 1530 på trappa foran Majorstuhuset Har forklart veien for Eva. Det er midt i Majorstukrysset Så går vi over krysset til Big Horn. | |
|
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: For oss gale er det nå bare noen fåååå dager igjen... Fre Nov 20 2009, 12:56 | |
| Jeg kommer til Oslo med bussen halv fire, og skal møte Cesilie for å overlevere Ani til henne. Tror hun jobber til fire, så jeg rekker ikke å spise med dere, men kommer opp og rekker sikkert en øl før vi må gå! | |
|
| |
Linn Admin
| |
| |
-linda-
| Tema: Re: For oss gale er det nå bare noen fåååå dager igjen... Fre Nov 20 2009, 15:37 | |
| Fikk snakket med Eva i sta Fint at hun glemmer at jeg skal være med da! (psst.. eva: hvordan hadde du tenkt å komme deg inn på filmen uten billett'a ? Hihi ) Gleder meg, gleder meg, gleder meg, GLEDER MEG!! | |
|
| |
CamillaB
| |
| |
MiraHedda
Antall Innlegg : 232 Join date : 04.11.2009 Bosted : Son, Akershus
| Tema: Re: For oss gale er det nå bare noen fåååå dager igjen... Fre Nov 20 2009, 18:47 | |
| Nå har jeg også sett den. Den var veldig bra, men de andre som hadde lest bøkene sa at det ikke var like bra som bøkene : ) | |
|
| |
CamillaB
| Tema: Re: For oss gale er det nå bare noen fåååå dager igjen... Fre Nov 20 2009, 20:22 | |
| bøkene er alltid bedre enn filmene synes jeg, det gjelder alt jeg har sett/lest, men jeg veldig fornøyd, og ser den gjerne mange ganger til | |
|
| |
*Cathrina*
Antall Innlegg : 359 Join date : 11.06.2009 Age : 33 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: For oss gale er det nå bare noen fåååå dager igjen... Søn Nov 22 2009, 01:26 | |
| Jeg har ikke lest bøkene Eller sett Now moon enda, men sett 1a;) Å jeg kan med hånda på hjerte si at jeg har en type som er missudelig Haha, Jeg hadde ikke sakt mere en Åj! Så sa han: ja du likte det dær . Gleder meg til neste uke, da skal typen ta meg med på kino. Gleder meg .. sytes det er ekstra gøy når typen skal bli med:P Har aldri sett han så ''rar'' før .. Håper den er bra! | |
|
| |
-linda-
| Tema: Re: For oss gale er det nå bare noen fåååå dager igjen... Søn Nov 22 2009, 12:27 | |
| Haha, hvis du har en type som blir sjalu av at du niglaner på flotte mennesker på film osv, så hadde ikke jeg tatt han med på New Moon! | |
|
| |
*Cathrina*
Antall Innlegg : 359 Join date : 11.06.2009 Age : 33 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: For oss gale er det nå bare noen fåååå dager igjen... Søn Nov 22 2009, 16:38 | |
| hehe haha Hmm.... Men han vil jo bli med å det er han som har penger nå Hehe.. Var det noen pene damer der da som jeg kan bruke som ''unskylding'' eller noe | |
|
| |
Kennel Mirenzo
Antall Innlegg : 1083 Join date : 10.06.2009 Age : 39 Bosted : Ski
| |
| |
Sponsored content
| Tema: Re: For oss gale er det nå bare noen fåååå dager igjen... | |
| |
|
| |
| For oss gale er det nå bare noen fåååå dager igjen... | |