| Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... | |
|
+10KristinC Nina (Kennel Dijontoma) Gry Elena Kristin Vinnie Hera Linn -linda- Eva Benedicte 14 posters |
Av | Innlegg |
---|
Benedicte
Antall Innlegg : 531 Join date : 11.06.2009
| Tema: Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... Man Sep 07 2009, 18:04 | |
| ... I dag var vi en tur på hundejordet på Semsvannet, hvor vi blandt annet traff på Kristin & Vinnie, det var kjempe kosleig og hundene lekte seg masse sammen. Etterhvert kom det en Hvit gjeterhund (tror jeg, ble kalt hvit shäfer før) denne var selvfølgelig en smule "på" Cocos, eieren sitt forsøk på å stoppe hunden tipper jeg at var "nei" 10 ganger i minuttet.. Det gikk forsåvidt greit, men jeg begynte å tenke på å gå.. Etter litt så kom det flere hunder på jordet, tipper det var 8-10 hunder der. En av dem var også en hannhund, som var enda mer ekstrem på Cocos enn den forrige. Cocos gjorde som alltid, prøvde og løpe fra dem. De løp nedover mot vannet hvor eieren til den hvite gjeterhunden stod.. Det gikk vel 1-2 min, og når de ikke hadde kommet opp igjenn gikk jeg ned for å se hva de drev med. Da stod Cocos utti vannet med vann opp til nakken ( han haaater å bade), med de to andre hundene bak seg (på land). Eierne til de andre stod bare å så på... Jeg kom meg ned og fikk dradd Cocos opp til meg, og løftet han opp for å skjerme han fra de to andre hann-hundene. Det som skjedde da var at begge hundene begynte å hoppe oppetter meg, å beit Cocos i labbene. Jeg ahdde merker etter labbene deres langt opp på ryggen på jakken min. Eierne derimot? Han ene kjefta på meg, å ba meg om å stå i ro så han kunne få hunden sin ned, veeeldig lett.. Var ikke akkurat 10 kgs hunder dette.. Eieren til den hvite gjeterhunden fikk kallt sin inn til seg, mens den andre måtte mannen dra ned og holde. Når han fikk tak i sin, sa han: "Sånn går det når du tar med deg en tispe med løpetid hit!" Cocos er jo ingen tispe, men en kastrert hann-hund, når jeg svarte han det så sa han at jeg kunne jo ikke forvente noe annet, og at det ikke var noe rart at hundene oppførte seg sånn. Jeg svarte da at, neivell, men det er j***** rart at eierne gjør det!!! Største idioten jeg har truffet på.. Tror dere de klarte å holde hundene sine i 3 minutter så vi fikk komme oss ut av hundejordet? Var like før jeg slapp de to hundene ut isteden for mine.. BLÆÆÆH! Vi kom oss heldigvis ut tilslutt, Cocos gikk med halen mellom beina i 5 min, så nå sitter vi i sofaen og trøste-furter.. :p
Sist endret av Benedicte den Man Sep 07 2009, 18:10, endret 1 gang | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... Man Sep 07 2009, 18:07 | |
| | |
|
| |
-linda-
Antall Innlegg : 1025 Join date : 10.06.2009 Age : 37 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... Man Sep 07 2009, 18:09 | |
| At det går ann.. For noen idioter! | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... Man Sep 07 2009, 18:16 | |
| Når dere treffer på "klassens største mobbeidioter" så er ingenting greit Stakkars gutten Godt du fikk ordnet opp! Sånne eiere... Er ikke rart de har hunder som mobber, når de er ufyselige selv... Da er det ikke snakk om at de ikke vet hva de skal gjøre mer. | |
|
| |
Hera
Antall Innlegg : 1526 Join date : 10.06.2009 Bosted : Molde
| Tema: Re: Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... Man Sep 07 2009, 18:16 | |
| For noen fjotter av pappskaller! Er det mulig! Jeg hadde drita i alt og latt hundene springe ut av området bare for å poengtere noe jeg altså | |
|
| |
Benedicte
| Tema: Re: Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... Man Sep 07 2009, 18:25 | |
| - Hera skrev:
- For noen fjotter av pappskaller! Er det mulig! Jeg hadde drita i alt og latt hundene springe ut av området bare for å poengtere noe jeg altså
jeg holdt på å gjøre det, emn da hadde de nok fulgt etter oss hele veien til bilen, tviler på om det hadde vært noe bedre... he he | |
|
| |
Benedicte
| Tema: Re: Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... Man Sep 07 2009, 18:26 | |
| | |
|
| |
Vinnie
Antall Innlegg : 128 Join date : 12.06.2009
| Tema: Re: Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... Man Sep 07 2009, 19:15 | |
| Er jo ikke dere som skulle gå da, det er jo de andre idiotene De eierne virket jo helt tomme i hode. Hyggelig å møte deg da om det ikke ble så veldig lenge idag, Vi får prøve igjen, altid hyggelig med flere hundevenner Vinnie som trenger å lære seg litt finere manere(skal sjefe litt) ble jo helt skremt av disse guttene og passet ihvertfall på rumpa si. | |
|
| |
Benedicte
| Tema: Re: Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... Man Sep 07 2009, 19:22 | |
| he he he.. det gikk jo kjempe flott før de andre kom.. morro med Vinnie, kjekk gutt! | |
|
| |
Kristin
Antall Innlegg : 129 Join date : 13.07.2009 Age : 43 Bosted : Steinkjer
| Tema: Re: Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... Man Sep 07 2009, 20:35 | |
| For noen idioter!! Og da snakker jeg selvfølgelig om eierne og ikke hundene! Skulle hatt med Bobben dit en tur! Alle dvergpinscheres store venn og beskytter | |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... Man Sep 07 2009, 20:41 | |
| Gud for noen idioter, man kan jo bli så forbanna asså | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... Man Sep 07 2009, 21:47 | |
| Fyyyy fader, tror det hadde fullstendig klikket for meg....er det mulig liksom?!?! Stakkars Cocos-gutten og deg...dere skulle gitt dem litt juling før dere gikk! Neste gang, så får du, jeg, Linn og Kristin reise dit sammen med våre til sammen 5 kastrater og lage et poeng, for da er det kastratene som blir i overtall, så kan de jo få lov til å gjette hvem det er som skal få lov til å dra derfra da... :P | |
|
| |
KristinC
Antall Innlegg : 692 Join date : 11.06.2009 Bosted : Horten
| Tema: Re: Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... Tir Sep 08 2009, 07:21 | |
| Æsj, for en ekkel opplevelse! Sånne folk har ikke noe der å gjøre!! Og er det noen hunder som virkelig ikke ypper de andre til bråk så er det da de kastrerte! Det er vel en grunn til at flere andre land oppfordrer til kastrering /sterilisering av hunder som ikke skal brukes i avl..
Ja, rott deg sammen med de andre med kastrerte hunder og ta over plassen med "løpetispene deres"!!! | |
|
| |
Simira
Antall Innlegg : 1072 Join date : 14.06.2009 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... Tir Sep 08 2009, 12:08 | |
| Stakars Cocos! Han fikk jo gjennomgå litt på Ekeberg sist også, men vi greide da å ta ansvar å få hundene våre bort fra ham og roe dem ned litt! (Såvidt jeg husker var det vel Cocos som fulgte etter oss hjemover :P ) | |
|
| |
Camilla
Antall Innlegg : 801 Join date : 10.06.2009 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... Tir Sep 08 2009, 12:50 | |
| Sånne idioter er så irriterendes. Vi hadde et møte med noen av samme kaliber for noen dager siden.
Min samboer og noen venner var i en hundegård med Dennis og deres hunder. De lekte og koste seg. Så kom det en stor labrador på rund 40 kg inn i hundegården. Han løper rett bort til Dennis. Labradoren knurrer, Dennis løper vekk bort til min samboer, labradoren føger etter hopper i Dennis og biter, min samboer spente vekk den andre hunden. Han ville jo ikke bli bitt han også, og derav brukte han beina til å få vekk den andre hunden og ikke hendene.
Det hele ender med at eierene til den andre hunden står og skriker "Dyremisshandler" til min samboer fordi han spente hunderen deres. Hvordan ellers skulle han fått vekk den galne hunden fra Dennis da?? Bedt den pent om å slutte å bite hunden våres, og håpet hunden kunne norsk?? Jeg blir så forbanna!!!
Jeg ringte til hund som driver hundegårdene og klaget. Og hun hadde heldigvis fått inn flere klager på den hunden. Til pass for dem!
Ting kan skje når hunder er løs sammen, men når en annen hund bare går løs på/plager andre hunder, så syntes jeg ikke de børr slippe dem! Arrgg.. | |
|
| |
Anne
Antall Innlegg : 868 Join date : 10.06.2009 Age : 41 Bosted : Karmøy
| Tema: Re: Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... Tir Sep 08 2009, 13:09 | |
| For noen vemmlige folk | |
|
| |
_Ronja_
Antall Innlegg : 24 Join date : 13.07.2009 Age : 37 Bosted : Asker
| Tema: Re: Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... Fre Sep 11 2009, 01:23 | |
| Du får ha det til gode hvis du møter på de neste gang:P Ooops...jeg glemte å lukke porten. Tenkte kanskje å dra til semsvann i morgen hvis været er bra, og det ikke er altfor mange hunder der. Pleier å være en del hunder der av og til. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... | |
| |
|
| |
| Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... | |
|