Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 I hate to tell you I told you so...

Go down 
+27
Bodo Bäckmo
Gerd-Marit
Annja
Marianne
Karin Larsson
Ingrid Wesenberg
jeanette
Maiken
Maria
AH
Irene
Linn
Simira
Marte
Stian
Fanny
Caroline
Nettan
Bente
Julie
Cuthalion
Marita
Lex
Eva
Kinkade
Marion G
Rune Monsen
31 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
AvInnlegg
HeidiM

HeidiM


Antall Innlegg : 89
Join date : 26.06.2009
Age : 52
Bosted : Hammerfest

I hate to tell you I told you so...  - Page 9 Empty
PosteTema: Re: I hate to tell you I told you so...    I hate to tell you I told you so...  - Page 9 EmptyMan Des 06 2010, 18:55

Kan si at æ e jo en helt ordinær pinscher eier som elske rasen for det den e..gla, sta og overalt laughs føle ikke umiddelbart behov for mentaltesting av bikkja fra fremmede..har fått vite det æ har behov for gjennom hverdagen med han happy4 men nu e jo saken kanskje ganske annerledes for oppdrettera og spesielt interesserte? vet ikke æ..men for min del holdt det i bøtte å spann og lese opp og ned i mente om rasen, samt få ett par flotte dommer vurderinge. personlig har æ lagt ned masse arbeid i sosialisering og trening, og egentlig opparbeida mæ en hel del erfaringe på godt og vondt..for mæ som en ordinær valpe kjøper e det mere relevant å få til ei bikkje som fungere enn hva tall på ett papir ark sir. men igjen, æ e den ordinære pinscher eier og vil jo tru og håpe det e flere av oss. en anna sak e at æ ikke ville være interessert i å betale masse penga for en sånn test uten mål og mening. håpe æ ikke tråkke på noen, men gir ett lite innspill i hva en helt ordinær Pinscher eier tenker lalala2 forøvrig ønske æ alle ei flott uka og det e vel for tidlig å ønske god jul? santa klæmma fra oss langt i Nord sidehug
Til Toppen Go down
http://hmauno@gmail.com
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

I hate to tell you I told you so...  - Page 9 Empty
PosteTema: Re: I hate to tell you I told you so...    I hate to tell you I told you so...  - Page 9 EmptyMan Des 06 2010, 19:49

Fra moderator:

Det er sakset litt i tråden. Hold dere til saken og slutt å dra inn personlige konflikter. Det er ingen andre enn de involverte som er interessert og det må dere respektere.
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Rune Monsen

Rune Monsen


Antall Innlegg : 204
Join date : 17.06.2009

I hate to tell you I told you so...  - Page 9 Empty
PosteTema: Re: I hate to tell you I told you so...    I hate to tell you I told you so...  - Page 9 EmptyMan Des 06 2010, 19:53

Junior skrev:
I et forsøk på å få debatten tilbake et faglig spor og ikke, ja hva skal jeg si................

Da bør styret kunne se på muligheten for å få gjennomført en MH, K-test eller funk-analyse!

Og det for NPKs medlemmer.

Nå har fristen for og avholde disse og andre prøver for 2011 gått ut.
Men jobber styret med dette våren og sommeren til neste år så burde jeg det være en smal sak med det store engasjementet som vises i forum til å få fullt opp plassene i 2012?

Kan forøvrig sterk anbefale alle som er intressert i det med metalitet, til og delta på figurantkurs i MH og funk-analyse.

SVÆRT lærerikt!

Nå ble det sendt inn forslag om MH test til styret om de kunne få til noe sånt for klubbens medlemmer.
Svaret var at dette var for komplisert å få til.
Til Toppen Go down
jeanette

jeanette


Antall Innlegg : 478
Join date : 16.06.2009
Age : 46

I hate to tell you I told you so...  - Page 9 Empty
PosteTema: Re: I hate to tell you I told you so...    I hate to tell you I told you so...  - Page 9 EmptyTir Des 07 2010, 16:38

Det er ikke komplisert å få til i det hele tatt... hva om klubben kunne satt ned en bruks komite?? som kunne jobbe med akkurat sånne ting, i tillegg til LP, AG Spor osv....
Til Toppen Go down
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

I hate to tell you I told you so...  - Page 9 Empty
PosteTema: Re: I hate to tell you I told you so...    I hate to tell you I told you so...  - Page 9 EmptyTir Des 07 2010, 17:30

jeanette skrev:
Det er ikke komplisert å få til i det hele tatt... hva om klubben kunne satt ned en bruks komite?? som kunne jobbe med akkurat sånne ting, i tillegg til LP, AG Spor osv....

Det kan jo være (uten at jeg har snakket med noen om det, men mine tanker) at det er komplisert for en bitteliten klubb å få til. Vi ser jo gang på gang hvor vanskelig det er med de arrangementene som er og som vi bør sette enda mer pris på enn vi har gjort tidligere happy5

Kan dere ikke legge ut en tipstråd om hvordan man finner MH, hvem man kan kontakte osv under bruksseksjonen her på forumet? Våre raser har jo ingen store tradisjoner for å bruke slike ting, så jeg er sikker på at det blir tatt godt imot med litt informasjon happy5 Med litt grei informasjon og tips, så kan man få litt positiv inoformasjon ut og så kan de som har interessen for det få hjelp til å finne steder å teste sin hunder happy6

De som har oppdrettere i Sverige (eks Anette på Exigors eller Leena på Xitamiz) med stor interesse for dette, kan helt sikkert få hjelp der også happy6 Vår oppdretter er ihvertfall veldig behjelpelig med å arrangere og ordne for sine valpekjøpere happy5 På pinscher vet jeg veldig mange som har reist over grensen for å teste hundene sine. Mange reiser jo på utstillinger og andre ting, så syns man dette er viktig/interessant/morsomt så burde det ikke være noe problem å reise for en MH heller biggrin
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
jeanette

jeanette


Antall Innlegg : 478
Join date : 16.06.2009
Age : 46

I hate to tell you I told you so...  - Page 9 Empty
PosteTema: Re: I hate to tell you I told you so...    I hate to tell you I told you so...  - Page 9 EmptyTir Des 07 2010, 17:38

Akkurat nå er det stopp for MH, men jeg skal legge ut listen for 2010 så fort den er på plass, både den og K-test. happy6 happy6
Til Toppen Go down
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

I hate to tell you I told you so...  - Page 9 Empty
PosteTema: Re: I hate to tell you I told you so...    I hate to tell you I told you so...  - Page 9 EmptyTir Des 07 2010, 17:40

jeanette skrev:
Akkurat nå er det stopp for MH, men jeg skal legge ut listen for 2010 så fort den er på plass, både den og K-test. happy6 happy6

Så bra happy5 Med litt samlet informasjon blir det enklere å finne frem for alle happy6
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Gjest
Gjest




I hate to tell you I told you so...  - Page 9 Empty
PosteTema: Re: I hate to tell you I told you so...    I hate to tell you I told you so...  - Page 9 EmptyTir Des 07 2010, 17:55

Linn skrev:
jeanette skrev:
Det er ikke komplisert å få til i det hele tatt... hva om klubben kunne satt ned en bruks komite?? som kunne jobbe med akkurat sånne ting, i tillegg til LP, AG Spor osv....

Det kan jo være (uten at jeg har snakket med noen om det, men mine tanker) at det er komplisert for en bitteliten klubb å få til. Vi ser jo gang på gang hvor vanskelig det er med de arrangementene som er og som vi bør sette enda mer pris på enn vi har gjort tidligere happy5

Kan dere ikke legge ut en tipstråd om hvordan man finner MH, hvem man kan kontakte osv under bruksseksjonen her på forumet? Våre raser har jo ingen store tradisjoner for å bruke slike ting, så jeg er sikker på at det blir tatt godt imot med litt informasjon happy5 Med litt grei informasjon og tips, så kan man få litt positiv inoformasjon ut og så kan de som har interessen for det få hjelp til å finne steder å teste sin hunder happy6

De som har oppdrettere i Sverige (eks Anette på Exigors eller Leena på Xitamiz) med stor interesse for dette, kan helt sikkert få hjelp der også happy6 Vår oppdretter er ihvertfall veldig behjelpelig med å arrangere og ordne for sine valpekjøpere happy5 På pinscher vet jeg veldig mange som har reist over grensen for å teste hundene sine. Mange reiser jo på utstillinger og andre ting, så syns man dette er viktig/interessant/morsomt så burde det ikke være noe problem å reise for en MH heller biggrin

Nå begynte det å klø i fingrene mine og jeg måtte legge bånd på meg selv. For la det være sagt. Klubber med mindre medlemsmasse enn oss har klart mye flotte kurs.

Så uten at jeg på noen måte kritiserer Walter og styret. Men vil man så kan man!

Det være seg MH, K-test eller funk-analyse. Eller bruksaktiviteter som utholdeshetsprøven eller ferdselsprøven.

Man trenger ikke store grupper. Mer folk som brenner for en sak og som kan og vil bruke tid på sitt arbeid!

Til Toppen Go down
Marita

Marita


Antall Innlegg : 1853
Join date : 14.06.2009

I hate to tell you I told you so...  - Page 9 Empty
PosteTema: Re: I hate to tell you I told you so...    I hate to tell you I told you so...  - Page 9 EmptyTir Des 07 2010, 18:00

De hadde en grense på 8 hunder på den testen jeg var på, så det burde være mulig å få samlet så få hunder fra alle raser om interessen er til stede. Vet om iallefall én bane i Norge det skal være mulig å få leie om man vil det.
Til Toppen Go down
http://www.freewebs.com/nitrodverg
Rune Monsen

Rune Monsen


Antall Innlegg : 204
Join date : 17.06.2009

I hate to tell you I told you so...  - Page 9 Empty
PosteTema: Re: I hate to tell you I told you so...    I hate to tell you I told you so...  - Page 9 EmptyTir Des 07 2010, 18:37

Junior skrev:
Linn skrev:
jeanette skrev:
Det er ikke komplisert å få til i det hele tatt... hva om klubben kunne satt ned en bruks komite?? som kunne jobbe med akkurat sånne ting, i tillegg til LP, AG Spor osv....

Det kan jo være (uten at jeg har snakket med noen om det, men mine tanker) at det er komplisert for en bitteliten klubb å få til. Vi ser jo gang på gang hvor vanskelig det er med de arrangementene som er og som vi bør sette enda mer pris på enn vi har gjort tidligere happy5

Kan dere ikke legge ut en tipstråd om hvordan man finner MH, hvem man kan kontakte osv under bruksseksjonen her på forumet? Våre raser har jo ingen store tradisjoner for å bruke slike ting, så jeg er sikker på at det blir tatt godt imot med litt informasjon happy5 Med litt grei informasjon og tips, så kan man få litt positiv inoformasjon ut og så kan de som har interessen for det få hjelp til å finne steder å teste sin hunder happy6

De som har oppdrettere i Sverige (eks Anette på Exigors eller Leena på Xitamiz) med stor interesse for dette, kan helt sikkert få hjelp der også happy6 Vår oppdretter er ihvertfall veldig behjelpelig med å arrangere og ordne for sine valpekjøpere happy5 På pinscher vet jeg veldig mange som har reist over grensen for å teste hundene sine. Mange reiser jo på utstillinger og andre ting, så syns man dette er viktig/interessant/morsomt så burde det ikke være noe problem å reise for en MH heller biggrin

Nå begynte det å klø i fingrene mine og jeg måtte legge bånd på meg selv. For la det være sagt. Klubber med mindre medlemsmasse enn oss har klart mye flotte kurs.

Så uten at jeg på noen måte kritiserer Walter og styret. Men vil man så kan man!

Det være seg MH, K-test eller funk-analyse. Eller bruksaktiviteter som utholdeshetsprøven eller ferdselsprøven.

Man trenger ikke store grupper. Mer folk som brenner for en sak og som kan og vil bruke tid på sitt arbeid!

happy6
Til Toppen Go down
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

I hate to tell you I told you so...  - Page 9 Empty
PosteTema: Re: I hate to tell you I told you so...    I hate to tell you I told you so...  - Page 9 EmptyTir Des 07 2010, 18:55

Er det nok folk som jobber i klubben da?
Slik at de har mulighet og tid til å arrangere alt som medlemmene ønsker?
Regner med at det er en god del mennesker som jobber gratis/frivillig, og da er det vel fritiden deres de bruker...
Bare en tanke...
Vet ikke om det er sånn wink3
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

I hate to tell you I told you so...  - Page 9 Empty
PosteTema: Re: I hate to tell you I told you so...    I hate to tell you I told you so...  - Page 9 EmptyTir Des 07 2010, 19:34

Styret er bare noen få personer. I tillegg er det noen til som jobber mer eller mindre for klubben og alle jobber gratis og tar av sin (for mange) lille fritid. Det betyr at det ikke er alt man klarer å få gjort, selv om det kommer forslag. Det betyr ikke nødvendigvis at det er et dårlig forslag. Det kan like gjerne være at ressursene mangler for å få det til. Jeg aner ikke noe om diskusjoner ang dette temaet, men sier bare slik jeg ser det etter selv å ha sittet i styret et par år.

Mitt forslag er at noen av dere, som er ildsjeler for MH og kan litt om dette her, går sammen og finner ut hva som skal til for å arrangere en MH. Finn ut alt som trengs og vær klare til å arrangere. Det går an å søke klubben om tilskudd, men de fleste arrangementer finansieres av påmeldingsavgiftene. Om dere så vil annonsere på klubbens sider eller annet, så ta kontakt med styret angående det.

Hvis noen er villige til å gjøre jobben med arrangement og sørge for at det skjer, så blir alt så mye enklere happy6 Det blir ihvertfall ikke noe av om man skal ha Sjybert til å gjøre alt wink3
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Caroline




Antall Innlegg : 3132
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Oslo

I hate to tell you I told you so...  - Page 9 Empty
PosteTema: Re: I hate to tell you I told you so...    I hate to tell you I told you so...  - Page 9 EmptyTir Des 07 2010, 20:16

Linn skrev:
Styret er bare noen få personer. I tillegg er det noen til som jobber mer eller mindre for klubben og alle jobber gratis og tar av sin (for mange) lille fritid. Det betyr at det ikke er alt man klarer å få gjort, selv om det kommer forslag. Det betyr ikke nødvendigvis at det er et dårlig forslag. Det kan like gjerne være at ressursene mangler for å få det til. Jeg aner ikke noe om diskusjoner ang dette temaet, men sier bare slik jeg ser det etter selv å ha sittet i styret et par år.

Mitt forslag er at noen av dere, som er ildsjeler for MH og kan litt om dette her, går sammen og finner ut hva som skal til for å arrangere en MH. Finn ut alt som trengs og vær klare til å arrangere. Det går an å søke klubben om tilskudd, men de fleste arrangementer finansieres av påmeldingsavgiftene. Om dere så vil annonsere på klubbens sider eller annet, så ta kontakt med styret angående det.

Hvis noen er villige til å gjøre jobben med arrangement og sørge for at det skjer, så blir alt så mye enklere happy6 Det blir ihvertfall ikke noe av om man skal ha Sjybert til å gjøre alt wink3

Godt skrevet, Linn biggrin

Jeg synes medlemmene kan bidra litt. Det er fint at man kommer med ideer, men da må man hjelpe til å sette dem til verks happy6
Til Toppen Go down
http://www.tarattus.com
Annja




Antall Innlegg : 149
Join date : 13.08.2009
Bosted : Mo i Rana

I hate to tell you I told you so...  - Page 9 Empty
PosteTema: Re: I hate to tell you I told you so...    I hate to tell you I told you so...  - Page 9 EmptyOns Des 08 2010, 15:37

forslag ...

arrangere MH i forbindelse med spesialen..
da kan gjøre 2 fluer i en smekk....

happy6
Til Toppen Go down
http://www.dogsport.weebly.com
Gjest
Gjest




I hate to tell you I told you so...  - Page 9 Empty
PosteTema: Re: I hate to tell you I told you so...    I hate to tell you I told you so...  - Page 9 EmptyOns Des 08 2010, 16:12

Annja skrev:
forslag ...

arrangere MH i forbindelse med spesialen..
da kan gjøre 2 fluer i en smekk....

happy6

En god tanke men søknadsfristen overfor NKK har gått ut. Og det gis neppe dispensasjon selv om dette ville være en intern sak i NPK.

Men for spesialen i 2012 bør vi klare dette!

Sammen med sykkelprøven!
Til Toppen Go down
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

I hate to tell you I told you so...  - Page 9 Empty
PosteTema: Re: I hate to tell you I told you so...    I hate to tell you I told you so...  - Page 9 EmptyOns Des 08 2010, 17:38

Det kan være godt å vite for dere som ønsker å be klubben arrangere en MH, at det krever en hel del for å få arrangert.

Man trenger et stort område som er godt tilrettelagt for en slik ting, i tillegg trenger man alle "postene" satt opp - og her skal da alle ting kjøpes inn, og settes opp på den tilrettelagte plassen. All tilpasset utstyr, inkludert pistol, sted med passende området, skal samkjøres med figuranter og beskriver ++...

Så, det er ikke gjort i en håndveding å få utført en enkelt MH på tilfeldig sted.

Slike ting må være lagt opp på et sted som har alt tilrettelagt, ev. få det organisert på fremtidig basis på et bestemt passende sted.

Enig med Linn, flott om de som er ildsjeler for dette kan trå til litt å innhente info m.m happy6
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

I hate to tell you I told you so...  - Page 9 Empty
PosteTema: Re: I hate to tell you I told you so...    I hate to tell you I told you so...  - Page 9 EmptyOns Des 08 2010, 20:14

Kaja skrev:
Det kan være godt å vite for dere som ønsker å be klubben arrangere en MH, at det krever en hel del for å få arrangert.

Man trenger et stort område som er godt tilrettelagt for en slik ting, i tillegg trenger man alle "postene" satt opp - og her skal da alle ting kjøpes inn, og settes opp på den tilrettelagte plassen. All tilpasset utstyr, inkludert pistol, sted med passende området, skal samkjøres med figuranter og beskriver ++...

Så, det er ikke gjort i en håndveding å få utført en enkelt MH på tilfeldig sted.

Slike ting må være lagt opp på et sted som har alt tilrettelagt, ev. få det organisert på fremtidig basis på et bestemt passende sted.

Enig med Linn, flott om de som er ildsjeler for dette kan trå til litt å innhente info m.m happy6


Ja d er helt riktig, virker som d er mange her som har lyst til å teste hundene sine men kke riktig vet hva som skal til, godt skrevet happy6

Det er jo så mange klubber rundt om kring som arrangerer så d burde jo ikke være så store problemer å få testet hunden sin om man virkelig vil. Med Felizia var jeg i Trøgstad hos Schæferhundklubbe og med Kahlua så var jeg også i Trøgstad hos Rottweilerklubben happy6
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Fly

Fly


Antall Innlegg : 960
Join date : 10.06.2009
Age : 56
Bosted : Halden

I hate to tell you I told you so...  - Page 9 Empty
PosteTema: Re: I hate to tell you I told you so...    I hate to tell you I told you so...  - Page 9 EmptyTor Des 09 2010, 10:59

Junior skrev:


Men for spesialen i 2012 bør vi klare dette!

Sammen med sykkelprøven!


Sykkelprøven?? hva er det??
Til Toppen Go down
http://www.jornsbo.no
Gjest
Gjest




I hate to tell you I told you so...  - Page 9 Empty
PosteTema: Re: I hate to tell you I told you so...    I hate to tell you I told you so...  - Page 9 EmptyTor Des 09 2010, 13:20

Fly skrev:
Junior skrev:


Men for spesialen i 2012 bør vi klare dette!

Sammen med sykkelprøven!


Sykkelprøven?? hva er det??

Kjært barn har mange navn.

AD (ausdauerprufung) blir oversatt til utholdenhetsprøven (uhp). Også kalt sykkelprøven.

Til Toppen Go down
Fly

Fly


Antall Innlegg : 960
Join date : 10.06.2009
Age : 56
Bosted : Halden

I hate to tell you I told you so...  - Page 9 Empty
PosteTema: Re: I hate to tell you I told you so...    I hate to tell you I told you so...  - Page 9 EmptyTor Des 09 2010, 18:39

Junior skrev:


Kjært barn har mange navn.

AD (ausdauerprufung) blir oversatt til utholdenhetsprøven (uhp). Også kalt sykkelprøven.



Aha, teste eiers kondis happy6
Til Toppen Go down
http://www.jornsbo.no
Annja




Antall Innlegg : 149
Join date : 13.08.2009
Bosted : Mo i Rana

I hate to tell you I told you so...  - Page 9 Empty
PosteTema: Re: I hate to tell you I told you so...    I hate to tell you I told you so...  - Page 9 EmptyTor Des 09 2010, 20:23

jeg tror det kan være greit å samarbeide med en annen klubb for å få gjennomført MH, med tanke på testleder og figurantene.
RASEKLUBben kan booke dommer og betale klubben en symbolsk sum for å låne området og figurantene.

Ad prøve kan bedømmes av en bruksdommer. men det er bare å booke en dommer som både og.

skulle gjerne ha tatt iniativ, men jeg bor 100 mil fra oslo.
Til Toppen Go down
http://www.dogsport.weebly.com
Gjest
Gjest




I hate to tell you I told you so...  - Page 9 Empty
PosteTema: Re: I hate to tell you I told you so...    I hate to tell you I told you so...  - Page 9 EmptyTor Des 09 2010, 20:44

Annja skrev:
jeg tror det kan være greit å samarbeide med en annen klubb for å få gjennomført MH, med tanke på testleder og figurantene.
RASEKLUBben kan booke dommer og betale klubben en symbolsk sum for å låne området og figurantene.

Ad prøve kan bedømmes av en bruksdommer. men det er bare å booke en dommer som både og.
.

Pluss huske å søke NKK før 31 oktober for prøver for kommende år...............

Jeg forsøkte og ga klubbens leder mange gode argumenter. Hadde en RIK-dommer som kun ville ha dekket dieselutgifter.

Hadde vi satt prisen til 50 eller 100 kroner hadde NKKs avgift mer enn godt nok vært dekket.

Men vi får satse sterkere i 2012!
Til Toppen Go down
Annja




Antall Innlegg : 149
Join date : 13.08.2009
Bosted : Mo i Rana

I hate to tell you I told you so...  - Page 9 Empty
PosteTema: Re: I hate to tell you I told you so...    I hate to tell you I told you so...  - Page 9 EmptyTir Des 28 2010, 18:08

Styre får søke for 2012 og kontakte en lokal bruksklubb for leie av bane evt leie av areal til utstilling. På en helg fred tom søndag burde en klare å gjøre unna ca 30 hunder på MH. Samt ad prøve, men det krever flere dommere. Jeg har et par navn på gode allround dommere om det er av interesse.
Til Toppen Go down
http://www.dogsport.weebly.com
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

I hate to tell you I told you so...  - Page 9 Empty
PosteTema: Re: I hate to tell you I told you so...    I hate to tell you I told you so...  - Page 9 EmptyTir Des 28 2010, 19:29

Påminnelse!

Dette er et diskusjonsforum. Alle forslag dere ønsker klubbens styre skal behandle, MÅ sendes inn direkte til styret!



Mvh Administrator
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Marita

Marita


Antall Innlegg : 1853
Join date : 14.06.2009

I hate to tell you I told you so...  - Page 9 Empty
PosteTema: Re: I hate to tell you I told you so...    I hate to tell you I told you so...  - Page 9 EmptyTir Des 28 2010, 19:41

Linn skrev:
Påminnelse!

Dette er et diskusjonsforum. Alle forslag dere ønsker klubbens styre skal behandle, MÅ sendes inn direkte til styret!



Mvh Administrator

Takk for at du minner folk på dette, Linn. Mange glemmer at dette er et diskusjonsforum og ikke et sted man sender inn forslag til styret wink3
Til Toppen Go down
http://www.freewebs.com/nitrodverg
Sponsored content





I hate to tell you I told you so...  - Page 9 Empty
PosteTema: Re: I hate to tell you I told you so...    I hate to tell you I told you so...  - Page 9 Empty

Til Toppen Go down
 
I hate to tell you I told you so...
Til Toppen 
Side 9 av 9Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Avl og oppdrett-
Gå Til: