Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hundepass / bytting av hundepass i Oslo

Go down 
4 posters
AvInnlegg
stiane




Antall Innlegg : 3
Join date : 22.08.2010

Hundepass / bytting av hundepass i Oslo Empty
PosteTema: Hundepass / bytting av hundepass i Oslo   Hundepass / bytting av hundepass i Oslo EmptySøn Aug 22 2010, 11:30

Hei,

Vi har en dvergpinchergutt på 2 år som ikke klarer å være alene hjemme. Vi søker derfor etter noen som fortrinnsvis bor i Oslo sentrum, har en mindre hund og som kunne tenke seg å bytte hundepass av og til. Om du ikke har hund men er glad i å gå turer og ønsker en fin turkamerat er dette også greit, men vi ønsker da helst at du har erfaring med hund.

Oscar er en sjarmerende og morsom type som elsker lange turer, lek og kos. Er litt skeptisk til fremmede så en evt passer må ta seg tid til å bli kjent med han først. Etter et par møter er han en trofast venn! Vi er selv veldig aktive, dyrekjære og pålitelige. Ved evt byttepass vil hunden bli tatt godt vare på. Bor på Løkka, så det er fint om du/dere bor i nærheten.

Mvh. Ane og Stian
Til Toppen Go down
Cathrine&Jazzi

Cathrine&Jazzi


Antall Innlegg : 457
Join date : 11.12.2009
Age : 38
Bosted : Sandefjord

Hundepass / bytting av hundepass i Oslo Empty
PosteTema: Re: Hundepass / bytting av hundepass i Oslo   Hundepass / bytting av hundepass i Oslo EmptyTir Aug 24 2010, 13:15



Heisann..
Jeg har akkurat flyttet til Oslo. Bor i gamle byen.
Har ei dvergpinscher tispe på et år.
Jeg er ikke helt sikker på hvor ofte du/dere tenkte på.
Men jeg kan i hvertfall kanskje være til hjelp en gang i blant.
Vi kunne jo møtes, gått en tur og snakket litt om det.

Mvh Cathrine
Til Toppen Go down
http://jazziogcathrine.weebly.com
stiane




Antall Innlegg : 3
Join date : 22.08.2010

Hundepass / bytting av hundepass i Oslo Empty
PosteTema: Re: Hundepass / bytting av hundepass i Oslo   Hundepass / bytting av hundepass i Oslo EmptyTir Aug 24 2010, 15:55

Hei Cathrine. Så bra, har sendt en PM!
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Hundepass / bytting av hundepass i Oslo Empty
PosteTema: Re: Hundepass / bytting av hundepass i Oslo   Hundepass / bytting av hundepass i Oslo EmptyMan Aug 30 2010, 07:18

Heisann!


Tusen takk for at dere passet så godt på lillegutt i helgen! Scot er helt utslitt han, tror Oscar har slitt han ut, hehe. Regner med at Oscar var litt glad han var kvitt Scot og fikk dere helt for seg selv igjen igår, vi hadde ihvertfall en skikkelig kosegutt igår kveld happy6

Gleder oss til å passe Oscar en gang, det er bare å spørre!!


Elin, Vegard & Scot
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
MonaApekatt




Antall Innlegg : 1
Join date : 06.09.2010

Hundepass / bytting av hundepass i Oslo Empty
PosteTema: bytte av hundepass   Hundepass / bytting av hundepass i Oslo EmptyMan Sep 06 2010, 08:57

Hei,
jeg bor på Oppsal i Oslo, og har ei mellomstor (13 kg) blandingstispe. Hunden min er snill, glad og leken ovenfor andre hunder. Hun kan være litt engstelig i møte med fremmede mennesker og i fremmede leiligheter, men hvis hun får litt tid på seg blir hun kosete og hengiven. Dessverre er hunden redd for å være alene hjemme (kanskje separasjonsangst, jeg vet ikke helt), og jeg har dermed behov for hundepass av og til. Jeg stiller selvfølgelig også gjerne opp som hundepasser (har litt erfaring med hunder som kan være skeptiske til fremmede, da min hund også er litt engstelig).

Kan dette være interessant for dere? Jeg ser at TS har fått respons på startinnlegget, men håper jo at noen kan være interessert i å bytte hundepass med meg.

Hilsen Ida (og hunden Mona)
Til Toppen Go down
stiane




Antall Innlegg : 3
Join date : 22.08.2010

Hundepass / bytting av hundepass i Oslo Empty
PosteTema: Re: Hundepass / bytting av hundepass i Oslo   Hundepass / bytting av hundepass i Oslo EmptyTir Sep 07 2010, 12:42

Hei Ida.

Har sendt PM.

Mvh Stian og Ane
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hundepass / bytting av hundepass i Oslo Empty
PosteTema: Re: Hundepass / bytting av hundepass i Oslo   Hundepass / bytting av hundepass i Oslo Empty

Til Toppen Go down
 
Hundepass / bytting av hundepass i Oslo
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Hundepass i Oslo
» Hundepass på dagtid i Oslo
» Har funnet påskehjem. Ruffen - Pinschergutt 1 år trenger pass 30mars - 2 april - påsken 4 dager
» Hundepass????
» Hundepass i Akershus

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Valper, omplassering, pass av hund :: Hundepass-
Gå Til: