Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hundepass i Akershus

Go down 
AvInnlegg
ameozzy

ameozzy


Antall Innlegg : 9
Join date : 17.04.2012
Age : 36
Bosted : Rælingen - Akershus

Hundepass i Akershus Empty
PosteTema: Hundepass i Akershus   Hundepass i Akershus EmptyMan Jul 16 2012, 23:40

Hei.
Jeg er ei frk på 25 år i fra Rælingen i Akershus som lever alene med Pinschergutten min på 4 år. Vi synes det er litt kjedelig å være bare oss to innimellom, men har for tiden ikke råd til en kompis til han. Så jeg tenker at jeg godt kan passe en annen hund innimellom, så lenge han går sammen med andre hannhunder og greit i bånd så kan vi nok komme til enighet. Jeg har ikke tenkt til å ta betalt da jeg ønsker selskap til gutten min og mulig hjelp til pass en sjelden gang =)

Jeg er oppvokst med hund, har hatt egen i snart fem måneder, passet både store og små hunder, har en stor interesse for dyrevelferd og er litt over gjennomsnittet interessert i hund :P

Det er bare å ta kontakt om du lurer på noe =)

Venter spent Very Happy
Til Toppen Go down
 
Hundepass i Akershus
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Hundepass / bytting av hundepass i Oslo
» Vil du bli distriktskontakt i Oslo/Akershus?
» Treff i Akershus
» Turer nord i Akershus?
» NMHK avd.Oslo/Akershus 20/9

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Valper, omplassering, pass av hund :: Tilbyr hundepass-
Gå Til: