Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hundepass på dagtid i Oslo

Go down 
5 posters
AvInnlegg
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Hundepass på dagtid i Oslo Empty
PosteTema: Hundepass på dagtid i Oslo   Hundepass på dagtid i Oslo EmptyMan Aug 03 2009, 08:57

Hei alle,

Jeg har mye fritid på dagtid og passer en DP-tispe innimellom. Henter henne om morningen og er med henne hele dagen slik at hun slipper å være alene hjemme. Om noen fler kunne tenkt seg det, tar jeg gjerne med meg flere på tur også. Vi har jo ikke fått oss noen hund enda, så blir litt lange dager når mannen er på jobb. Er vant med alt fra dobermann, settere, rotteweilere m.fl.

Har funnet ut at dette er god trening til vi får vår egen hund, samtidig som man kan bli kjent med flere som har hund happy6
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Siri

Siri


Antall Innlegg : 184
Join date : 14.06.2009
Age : 38
Bosted : Oslo

Hundepass på dagtid i Oslo Empty
PosteTema: Re: Hundepass på dagtid i Oslo   Hundepass på dagtid i Oslo EmptyMan Aug 31 2009, 22:07

Hei Elin!

Skulle til å legge til en tråd her, da jeg så tråden din!

Jeg pleier å jobbe kveldstid, men må plutselig på jobb klokken 12 på onsdag, blir noen timer. Du har ikke sjangs til å passe Lucas litt da?? Alle jeg kjenner er enten på skole eller jobb da, så det er litt krise her... unsure3
Til Toppen Go down
http://www.lucaslionheart.webs.com
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Hundepass på dagtid i Oslo Empty
PosteTema: Re: Hundepass på dagtid i Oslo   Hundepass på dagtid i Oslo EmptyTir Sep 01 2009, 10:35

Siri skrev:
Hei Elin!

Skulle til å legge til en tråd her, da jeg så tråden din!

Jeg pleier å jobbe kveldstid, men må plutselig på jobb klokken 12 på onsdag, blir noen timer. Du har ikke sjangs til å passe Lucas litt da?? Alle jeg kjenner er enten på skole eller jobb da, så det er litt krise her... unsure3

Du mener i morgen? Vi holder egentlig på å flytte, flyttebyrået kommer kl 14.00. Men jeg skal se om jeg klarer å få det til, er ikke verre enn at han evt blir med meg opp i huset. Jeg har jobbet med oppussing i så mange timer i strekk at jeg trenger en avveksling. Mennen har fått flyttedag i morgen, så kanskje vi får det til happy6
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Hundepass på dagtid i Oslo Empty
PosteTema: Re: Hundepass på dagtid i Oslo   Hundepass på dagtid i Oslo EmptyMan Sep 14 2009, 15:19

Hei og hå!

Hvordan er ventetiden for dere? Jeg jobber en del teite vakter om dagen, og lurer på om det hadde vært mulig for dere å ha Mia en gang her og der? Jeg bytter naturligvis mer enn gjerne, og kan passe Scot når han blir større og klar for det! biggrin

Send meg en pm om dere skulle ha lyst og mulighet da!
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Hundepass på dagtid i Oslo Empty
PosteTema: Re: Hundepass på dagtid i Oslo   Hundepass på dagtid i Oslo EmptyTir Sep 15 2009, 10:04

Hei,
Jeg har ikke internett hjemme og får ikke sendt PM via mobilen. Men jeg har tid og lyst :-) Kan du ikke sende meg en PM med tlf-nummeret ditt?
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Hundepass på dagtid i Oslo Empty
PosteTema: Re: Hundepass på dagtid i Oslo   Hundepass på dagtid i Oslo EmptyOns Nov 18 2009, 13:52

Hei igjen,

Nå jobber jeg stort sett kvelder, og har fremdeles mye fritid om det er noen som skulle trenge pass. Har jo passet Lucas og Luke en del, også over natten. Går også bra med Scot og andre hunder, han er jo så glad i ALLE.
Er bare koselig med flere hunder her hjemme, da får vi også testet ut hvor mye mer jobb det er med 2, siden jeg har veldig lyst på en hund til, når Scot har blitt stor selvsagt.
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Tine

Tine


Antall Innlegg : 400
Join date : 07.07.2009
Age : 37
Bosted : Oslo

Hundepass på dagtid i Oslo Empty
PosteTema: Re: Hundepass på dagtid i Oslo   Hundepass på dagtid i Oslo EmptyOns Nov 18 2009, 14:04

ElinK skrev:
Hei igjen,

Nå jobber jeg stort sett kvelder, og har fremdeles mye fritid om det er noen som skulle trenge pass. Har jo passet Lucas og Luke en del, også over natten. Går også bra med Scot og andre hunder, han er jo så glad i ALLE.
Er bare koselig med flere hunder her hjemme, da får vi også testet ut hvor mye mer jobb det er med 2, siden jeg har veldig lyst på en hund til, når Scot har blitt stor selvsagt.

Næmmen jøss, helt hyperaktiv du eller? Dere får gjerne ha Luke i helga, spesielt søndag... Jobbehelgene mine er temmelig kjedelige for lille prinsen iogmed at det er så lange skift...
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Hundepass på dagtid i Oslo Empty
PosteTema: Re: Hundepass på dagtid i Oslo   Hundepass på dagtid i Oslo EmptyOns Nov 18 2009, 14:07

Tine skrev:
ElinK skrev:
Hei igjen,

Nå jobber jeg stort sett kvelder, og har fremdeles mye fritid om det er noen som skulle trenge pass. Har jo passet Lucas og Luke en del, også over natten. Går også bra med Scot og andre hunder, han er jo så glad i ALLE.
Er bare koselig med flere hunder her hjemme, da får vi også testet ut hvor mye mer jobb det er med 2, siden jeg har veldig lyst på en hund til, når Scot har blitt stor selvsagt.

Næmmen jøss, helt hyperaktiv du eller? Dere får gjerne ha Luke i helga, spesielt søndag... Jobbehelgene mine er temmelig kjedelige for lille prinsen iogmed at det er så lange skift...

Jupp, litt mye energi til overs. Jeg jobber på søndag, men kan ha han på dagen. Begynner på jobb kl 18. Lørdag skal jeg på konsert på kvelden og ser ut til at det blir valpekurs på formiddagen dancing1
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Tine

Tine


Antall Innlegg : 400
Join date : 07.07.2009
Age : 37
Bosted : Oslo

Hundepass på dagtid i Oslo Empty
PosteTema: Re: Hundepass på dagtid i Oslo   Hundepass på dagtid i Oslo EmptyOns Nov 18 2009, 14:09

Hvis jeg for eksempel leverer mellom 9 og halv 10 en gang og henter rundt halv 4?
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Hundepass på dagtid i Oslo Empty
PosteTema: Re: Hundepass på dagtid i Oslo   Hundepass på dagtid i Oslo EmptyOns Nov 18 2009, 14:11

Tine skrev:
Hvis jeg for eksempel leverer mellom 9 og halv 10 en gang og henter rundt halv 4?

Burde fungere det. Evt kan jeg ta han med til sentrum, skal på jobb i Spektrum.
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Tine

Tine


Antall Innlegg : 400
Join date : 07.07.2009
Age : 37
Bosted : Oslo

Hundepass på dagtid i Oslo Empty
PosteTema: Re: Hundepass på dagtid i Oslo   Hundepass på dagtid i Oslo EmptyOns Nov 18 2009, 14:13

Vi skal i bursdag klokka 4 skjønner du, så da passer det bra for meg å plukke han opp på veien happy3
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Hundepass på dagtid i Oslo Empty
PosteTema: Re: Hundepass på dagtid i Oslo   Hundepass på dagtid i Oslo EmptyOns Nov 18 2009, 14:19

Tine skrev:
Vi skal i bursdag klokka 4 skjønner du, så da passer det bra for meg å plukke han opp på veien happy3

Ikke noe problem Smile Sees på søndag!
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Helene

Helene


Antall Innlegg : 200
Join date : 21.07.2009
Age : 37
Bosted : Oslo

Hundepass på dagtid i Oslo Empty
PosteTema: Re: Hundepass på dagtid i Oslo   Hundepass på dagtid i Oslo EmptyOns Nov 18 2009, 18:34

ElinK skrev:
Tine skrev:
ElinK skrev:
Hei igjen,

Nå jobber jeg stort sett kvelder, og har fremdeles mye fritid om det er noen som skulle trenge pass. Har jo passet Lucas og Luke en del, også over natten. Går også bra med Scot og andre hunder, han er jo så glad i ALLE.
Er bare koselig med flere hunder her hjemme, da får vi også testet ut hvor mye mer jobb det er med 2, siden jeg har veldig lyst på en hund til, når Scot har blitt stor selvsagt.

Næmmen jøss, helt hyperaktiv du eller? Dere får gjerne ha Luke i helga, spesielt søndag... Jobbehelgene mine er temmelig kjedelige for lille prinsen iogmed at det er så lange skift...

Jupp, litt mye energi til overs. Jeg jobber på søndag, men kan ha han på dagen. Begynner på jobb kl 18. Lørdag skal jeg på konsert på kvelden og ser ut til at det blir valpekurs på formiddagen dancing1

ohlalala.. måtte bare kommentere.. litt offtopic men... jeg skal også på konsert i spektrum på lørdag!!! Very Happy Very Happy
ikke jobbe da men... gleeeder meg, nerd som jeg er Cool
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Hundepass på dagtid i Oslo Empty
PosteTema: Re: Hundepass på dagtid i Oslo   Hundepass på dagtid i Oslo EmptyOns Nov 18 2009, 19:59

Helene skrev:
ElinK skrev:


Jupp, litt mye energi til overs. Jeg jobber på søndag, men kan ha han på dagen. Begynner på jobb kl 18. Lørdag skal jeg på konsert på kvelden og ser ut til at det blir valpekurs på formiddagen dancing1

ohlalala.. måtte bare kommentere.. litt offtopic men... jeg skal også på konsert i spektrum på lørdag!!! Very Happy Very Happy
ikke jobbe da men... gleeeder meg, nerd som jeg er Cool

Jeg skal ikke jobbe jeg heller, men på konserten som publikum. Skal bli moro! Har du sitte eller ståplasser?
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Helene

Helene


Antall Innlegg : 200
Join date : 21.07.2009
Age : 37
Bosted : Oslo

Hundepass på dagtid i Oslo Empty
PosteTema: Re: Hundepass på dagtid i Oslo   Hundepass på dagtid i Oslo EmptyTor Nov 19 2009, 06:03

næææ skal du?? Kjenner ikke mange andre enn godt voksne menn som skal dit Cool
Har ståplasser såklart! Ikke ofte jeg er på konsert, så det skal ble gøy Very Happy
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Hundepass på dagtid i Oslo Empty
PosteTema: Re: Hundepass på dagtid i Oslo   Hundepass på dagtid i Oslo EmptyTor Nov 19 2009, 08:01

Helene skrev:
næææ skal du?? Kjenner ikke mange andre enn godt voksne menn som skal dit Cool
Har ståplasser såklart! Ikke ofte jeg er på konsert, så det skal ble gøy Very Happy

Voksne menn? Sikker på at du ikke skal dit på søndag når Deep Purple spiller? Er Toby Keith på lørdag og Cliff Richard and The Shadows på mandag. På søndag og mandag skal jeg jobbe da.
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Helene

Helene


Antall Innlegg : 200
Join date : 21.07.2009
Age : 37
Bosted : Oslo

Hundepass på dagtid i Oslo Empty
PosteTema: Re: Hundepass på dagtid i Oslo   Hundepass på dagtid i Oslo EmptyTor Nov 19 2009, 08:06

hehe, nei er på lørdag.. Toby Keith cool
Men jeg kjenner bare voksne menn som skal dit (og jentene jeg drar med så klart)...
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hundepass på dagtid i Oslo Empty
PosteTema: Re: Hundepass på dagtid i Oslo   Hundepass på dagtid i Oslo Empty

Til Toppen Go down
 
Hundepass på dagtid i Oslo
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Hundepass / bytting av hundepass i Oslo
» Har funnet påskehjem. Ruffen - Pinschergutt 1 år trenger pass 30mars - 2 april - påsken 4 dager
» Hundepass til Super 6. til 8. mai
» Pass av Ruffen dagtid i Son
» Valp takler å være alene på natten men ikke dagtid?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Valper, omplassering, pass av hund :: Hundepass-
Gå Til: