Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hundepass i Oslo

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Tine Raja




Antall Innlegg : 1
Join date : 24.03.2013

Hundepass i Oslo Empty
PosteTema: Hundepass i Oslo   Hundepass i Oslo EmptySøn Mar 24 2013, 10:15

Hei!
Jeg har i mange år hatt utrolig lyst på hund og for to år siden bestemte jeg meg for at jeg ønsker meg en Pinscher. Jeg har lest om utrolig mange hunderaser, men jeg tror jeg kan være en god match med en Pinscher. Jeg er ikke så kjent med hunder, selv om jeg har passet flere raser har jeg aldri eid en selv. Jeg opplever det som et stort ansvar og jeg vil være helt sikker på at jeg kan tilby hunden det den fortjener.

Jeg kunne derfor tenkt meg å bli litt mer kjent med rasen og ønsker gjerne å hjelpe noen med hundepass. Da kan jeg bli bedre kjent med rasen, lære mer og hjelpe noen, så jeg ser på det som meget positivt.

Jeg bor sentralt i Oslo på Grunerløkka og jeg jobber turnus. Jeg kan gå turer, ha hunden en helg, dag eller hva som helst.

Jeg er veldig glad i dyr og jeg forsøker å legge forholdene til rette slik at jeg etterhvert vil kunne være et godt hjem for en hund.

Er det noen som ønsker litt hjelp eller kunne tenke seg i å hjelpe meg litt slik at jeg kan lære så er det bare å ta kontakt.

Med vennlig hilsen
Tine
Til Toppen Go down
Ane

Ane


Antall Innlegg : 1877
Join date : 30.07.2009

Hundepass i Oslo Empty
PosteTema: Re: Hundepass i Oslo   Hundepass i Oslo EmptyMan Apr 01 2013, 10:05

Trenger ikke hundepass for tiden, men har to pinschergutter (en på snart 4år og en på 7mnd.) og bor på løkka, så om du har lyst til å hilse på de en dag er det bare å si ifra happy3
Til Toppen Go down
http://mostawesomeristretto.com/
 
Hundepass i Oslo
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Hundepass / bytting av hundepass i Oslo
» Trenger du hundepass?
» Har funnet påskehjem. Ruffen - Pinschergutt 1 år trenger pass 30mars - 2 april - påsken 4 dager
» Hundepass????
» Hundepass i Akershus

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Valper, omplassering, pass av hund :: Tilbyr hundepass-
Gå Til: