Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

trenger turkamerat eller turtips i Bergen.

Go down 
2 posters
AvInnlegg
lindis

lindis

Antall Innlegg : 87

trenger turkamerat eller turtips i Bergen. Empty
PosteTema: trenger turkamerat eller turtips i Bergen.   trenger turkamerat eller turtips i Bergen. EmptyTor Sep 10 2009, 22:03

Er det noen som har lyst å treffes i bergen lørdag 26 september? King og jeg skal bo på motell på Midttun hele helgen. Hadde vært gøy å gått en tur med noen som er kjent i området. Jeg skal i bryllup på kvelden, så hadde vært fint med en skikkelig tur så King kunne sovet mens jeg er borte. noen som evt. har noen turtips i nærheten av der vi skal bo??
Til Toppen Go down
chester

Antall Innlegg : 190

PosteTema: Re: trenger turkamerat eller turtips i Bergen.   trenger turkamerat eller turtips i Bergen. EmptyFre Sep 11 2009, 08:47

Er ett turområde her som man kan la hundene løpeløse. Jeg pleier å bruke mellom 45-60 minutter på hele runden spørs litt på hvor mange hunder vi treffer på.. Vi kan gjerne være med å gå hvis du vil.. Very Happy
Til Toppen Go down
lindis

lindis

Antall Innlegg : 87

PosteTema: Re: trenger turkamerat eller turtips i Bergen.   trenger turkamerat eller turtips i Bergen. EmptyFre Sep 11 2009, 09:35

JAAAA det hadde vært supert happy4

Men jeg pleier å gå steder der jeg vet det ikke er så alt for mange hunder fordi king ikke går helt overens med alle.... og lørdag formiddag er det vel høysesong for turgåing rolleyes3 men kan bare ha han i bånd,ikke værre enn det.
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: trenger turkamerat eller turtips i Bergen.   trenger turkamerat eller turtips i Bergen. Empty

Til Toppen Go down

trenger turkamerat eller turtips i Bergen.
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Noen som kan passe eller anbefale kennel for Kira, pinscher BERGEN
» Trenger et bilde av en svart/rød hund eller affen i utstillingsmodus ASAP!
» Denne mannen burde ikke hatt hund, eller PC, eller vindu!
» Rasenavn skal skrives med liten forbokstav på norsk
» PC eller MAC?