| Agility er gøy!! | |
|
+15helle Cesilie Gerd-Marit TrineLise KristinC Kinkade eva johnsen Lex Marita Garp Hera pusevoffen Anita.K Eva Camilla 19 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Camilla
Antall Innlegg : 801 Join date : 10.06.2009 Bosted : Bergen
| Tema: Agility er gøy!! Fre Jun 12 2009, 21:43 | |
| Vi har så og si nettopp begynt å trene Ag, og gud så kjekt det er både for hund og eier!! Det er så flott å se hvor stolt hundene er etter de har klart en bane o.l. Sist torsdag var vi på vårt første uoffisielle stevne med Bergen agility klubb. Jeg hadde ingen forventninger, og det er kjekt å delta for trening Vi hadde som mål å komme oss gjennom banen, uten å løpe ut. Men Dennis slo til å tok banen med kun 5 feil (en vegring) , han er sååå flink!! Banen var en stor U-sving med forsjelllinge hinder og tuneller. Det ente med en flott 2.plass i nybegynnerklassen! Gleder oss til å trene videre! | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Agility er gøy!! Fre Jun 12 2009, 21:51 | |
| Så morro! Lykke til fremover! | |
|
| |
Anita.K
Antall Innlegg : 1449 Join date : 10.06.2009 Age : 38 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Agility er gøy!! Fre Jun 12 2009, 22:08 | |
| Flinke Dennis Lykke til videre me Agility'n | |
|
| |
pusevoffen
Antall Innlegg : 661 Join date : 12.06.2009
| Tema: Re: Agility er gøy!! Fre Jun 12 2009, 22:24 | |
| Morro med agility. Lykke til videre | |
|
| |
Hera
Antall Innlegg : 1526 Join date : 10.06.2009 Bosted : Molde
| Tema: Re: Agility er gøy!! Lør Jun 13 2009, 06:04 | |
| Ååå, så gøy! Flink han er Gleder oss også til å begynne for fullt med dette, nettopp ferdig med kurs og både jeg og Hera synes det er supergøy... begynner å lure på om jeg er den ivrigste av oss og henne altså :P. Hera kom på delt 1.plass med en fra vidrekommen-gruppen på siste kursdag hvor vi hadde konkurranse med en hel bane. Hun klarte det med glans og uten feil, så gjett om jeg er gira på mer | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Agility er gøy!! Lør Jun 13 2009, 09:37 | |
| Så morro, Ag er gøøøøøøøøøøøøy. Lykke til fremover |
|
| |
Camilla
| Tema: Re: Agility er gøy!! Lør Jun 13 2009, 13:48 | |
| Takk for det Det er kjekt å trene, for jeg ser at det er fremgang og Denni er så stolt etter han foreksempel har løpt over vippen.. Tror det virkelig gir han et "selvtlillt boost"!! Hera: Så bra da, gratulerer med 1.plass! Det er jo supert! Det samme har jeg tenk, blir jo like giret som hunden jeg også.. Det er så spennende om vi klarer banen og husker å gi riktig føring | |
|
| |
Garp
Antall Innlegg : 664 Join date : 11.06.2009 Bosted : Bartebyen
| Tema: Re: Agility er gøy!! Fre Jun 19 2009, 10:01 | |
| Agility er veldig artig. Og jo mer man lærer, jo artigere blir det! Masse å jobbe med hele tiden, alt fra kontaktfelt, føringstrening, leking, sitt/stå-bli osv. Artig!! | |
|
| |
Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: Agility er gøy!! Fre Jun 19 2009, 10:32 | |
| Hvis noen er interessert i å gå på kurs, så skal Indre Østfold hundeklubb ( www.iohk.org ) ha både nybegynnerkurs og videregående 1 og 2 kurs i Askim i august. Jeg skal gå V1 med både Nitro og Zeus Ellers trener vi AG der hver mandag. | |
|
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Agility er gøy!! Fre Jun 19 2009, 11:04 | |
| - Marita skrev:
- Hvis noen er interessert i å gå på kurs, så skal Indre Østfold hundeklubb ( www.iohk.org ) ha både nybegynnerkurs og videregående 1 og 2 kurs i Askim i august. Jeg skal gå V1 med både Nitro og Zeus Ellers trener vi AG der hver mandag.
Er det helgekurs, eller sånn som går over flere uker? | |
|
| |
Marita
| Tema: Re: Agility er gøy!! Fre Jun 19 2009, 15:38 | |
| - Lex skrev:
- Marita skrev:
- Hvis noen er interessert i å gå på kurs, så skal Indre Østfold hundeklubb ( www.iohk.org ) ha både nybegynnerkurs og videregående 1 og 2 kurs i Askim i august. Jeg skal gå V1 med både Nitro og Zeus Ellers trener vi AG der hver mandag.
Er det helgekurs, eller sånn som går over flere uker? Helgekurs (det ser du om du går inn på linken jeg har skrevet ) | |
|
| |
Lex
| Tema: Re: Agility er gøy!! Fre Jun 19 2009, 20:06 | |
| | |
|
| |
Camilla
| |
| |
eva johnsen
Antall Innlegg : 57 Join date : 05.07.2009 Age : 52 Bosted : Lørenskog
| Tema: Re: Agility er gøy!! Søn Jul 05 2009, 09:00 | |
| Gratulerer! Helt enig, agility er kjempemorsomt. Vi går på fast trening en dag i uka, men har også noen hindre her hjemme. Nå i sommer er det jo ikke noe organisert trening, så da kommer det godt med. Har ennå ikke prøvd oss i noen konkurranser, men det kommer. Litt pingle da... | |
|
| |
Lex
| Tema: Re: Agility er gøy!! Man Jul 06 2009, 21:08 | |
| JA DA!!!!!I dag er AG i alle fall gøy!!!! Vi går på sommerkurs i handling/føring for Andrea Huseby. Forrige gang bare fjaset Lex og ville ikke gjøre noe annet enn å stikke av.. Men i dag!!!!! Gud det er moro når han følger med og jobber. Var så flink og gikk flere krevende hinderkombinasjoner feilfritt, løs. Han kom til og med løpende rett til meg når jeg kremtet litt. Og han klarte å holde konsentrasjonen nesten hele to timer! (selvfølgelig med avbrudd i bur) Forrige gang måtte jeg gi opp etter tre kvarter. AG er moro!!! | |
|
| |
Kinkade
Antall Innlegg : 2402 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Agility er gøy!! Man Jul 06 2009, 21:16 | |
| HURRA!! Flinke Lex Moro når det går som det suser | |
|
| |
KristinC
Antall Innlegg : 692 Join date : 11.06.2009 Bosted : Horten
| Tema: Re: Agility er gøy!! Man Jul 06 2009, 21:19 | |
| Så gøy!!!!!! | |
|
| |
TrineLise
Antall Innlegg : 119 Join date : 12.06.2009 Age : 40 Bosted : Sotra utenfor Bergen
| Tema: Re: Agility er gøy!! Tir Jul 07 2009, 18:20 | |
| JEPP!!! nå går det frammover... I går var Camaro kjempe flink på trening, mor ble skikkelig stolt.. Vi kom litt før alle andre og fikk banen for oss selv uten andre hunder og da var han konsentert og klarte en bane som en annen hadde laget kjempe bra!!! Jeg ble såå stolt.. Fin dag med flinke Dp'er.. Dennis var forøvrig like kjempe flink!!! | |
|
| |
TrineLise
Antall Innlegg : 119 Join date : 12.06.2009 Age : 40 Bosted : Sotra utenfor Bergen
| |
| |
Gerd-Marit
Antall Innlegg : 454 Join date : 14.06.2009 Age : 55 Bosted : Sandnes
| Tema: Re: Agility er gøy!! Tir Jul 07 2009, 19:04 | |
| Så bra. Til høsten er det vår tur - og det er kjekt å høre at ikke alle har full klaff første gangen, men det gjelder å ikke gi opp! Gleder meg foreløpig, men er forberedt på at det kan bli litt fjas her også ja - hun er veldig på og av i humøret. Forhåpentligvis blir det så kjekt at hun vil være på :-) | |
|
| |
TrineLise
| Tema: Re: Agility er gøy!! Tir Jul 07 2009, 20:44 | |
| - Gerd-Marit skrev:
- Så bra. Til høsten er det vår tur - og det er kjekt å høre at ikke alle har full klaff første gangen, men det gjelder å ikke gi opp! Gleder meg foreløpig, men er forberedt på at det kan bli litt fjas her også ja - hun er veldig på og av i humøret. Forhåpentligvis blir det så kjekt at hun vil være på :-)
Det går sikkert KJEMPE fint... Man må ha god tid og god tålmodighet | |
|
| |
Gerd-Marit
Antall Innlegg : 454 Join date : 14.06.2009 Age : 55 Bosted : Sandnes
| Tema: Re: Agility er gøy!! Ons Jul 08 2009, 05:59 | |
| Tid er OK - tålmodighet hmmm - tror jeg er værre enn Cora på det - men har blitt mye bedre med henne i hus | |
|
| |
TrineLise
| |
| |
Marita
| Tema: Re: Agility er gøy!! Tir Jul 21 2009, 20:34 | |
| - Marita skrev:
Bare minner om denne Aner ikke om det er flere plasser igjen, men Caroline og jeg skal i allefall være med Og for dere som bor i Oslo-traktene og ikke har bil, så stopper toget noen hundre meter fra treningsbanen (stoppet heter Næringsparken, og toget går enten til Mysen eller Rakkestad/Sarpsborg fra Oslo) Tar ca 1 time. | |
|
| |
Marita
| Tema: Re: Agility er gøy!! Tor Jul 30 2009, 10:42 | |
| Æsj, jeg tror Nitro har fått litt mer problemer etter den "vippe-episoden" enn det jeg trodde tidligere. Han har nemlig total treningsvegring Og det er ikke en vippe å se i mils omkrets i hagen vår i allefall (eller noe som likner). Når jeg finner fram godbiter etc. og skal ut og trene litt i hagen, løper han bare inn i buret sitt og gjemmer seg | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Agility er gøy!! | |
| |
|
| |
| Agility er gøy!! | |
|