Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Solbleket? Bilde side 2

Go down 
+5
helle
Marte
Antamina
Christina
KristinC
9 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Fixa

Fixa


Antall Innlegg : 1302
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Trondheim (Rognes)

Solbleket? Bilde side 2 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Solbleket? Bilde side 2   Solbleket? Bilde side 2 - Page 2 EmptyTir Aug 25 2009, 22:24

Den ene katten vår er svart som natten, hver sommer om det er mye sol, så får han et rød skjær i pelsen. Men kommer ikke til å bytte fôr til han av den grunn, for det er jo bare på sommeren, og da kan det jo umulig være fôret hans som gjør dette. Tenker jeg da. Han har fått dette fôret siden han var kattunge og er nå to år.

Men jeg tror hvertfall ikke at gullerøtter kan farge pelsen! Da skylder jeg heller på fôret eller alt annet!

Når jeg var mindre knasket jeg masse gulerøtter, og da fortalte min bestemor at om mennesker drikker mye gullerot saft og spiser mye gullerot så kunne man få orangsj hud! Jeg var livredd i lengre tid for å spise FOR mye gulerot, til min mor ble lei hysteriet og garanterte at jeg ikke kom til å få det, så det var bare å knaske ivei happy4 happy4
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
 
Solbleket? Bilde side 2
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Kennel Vanilli - bilde av nano side 11 og nicko side 12
» INGEN TVIL...Nytt bilde side 3...
» Vankami Blaze - Nytt bilde side 5
» Rattenjäger Quantum of Solace (11 ukers bilde side 6)
» Lisienta`a Antikka (Nytt bilde nederst på side 1!)

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Helse og stell av hunden-
Gå Til: