| N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) | |
|
+50mb tulalula Fly Benedicte Kinkade Garp Kaja Gry Cathrine&Jazzi Christine Hilde-pin Fanny BeeBronx Eva - Cha'diaz kennel *Cathrina* Maiken Bente Bente L Maria Irene Antamina Tonje Susanne Fixa Siri Lex Anne Nettan helle Lene Ane Eva Kristin Julie Tine Caroline Monica P Ann-Helen Helene Gry Elena Gerd-Marit Marte Nina (Kennel Dijontoma) Simira Camilla J Cesilie Linn Hera KristinC ElinK 54 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Man Aug 23 2010, 18:37 | |
| Nyyydelige begge to Hvilken park er det man kan slippe hunder i??? Skulle gjerne funnet et sted der jeg trygt kunne slippe snuppa mi løs (for hun kommer ikke nødvendigvis umiddelbart på innkalling...) Skogen er jo for all del grei til formålet, men jeg har litt lyst til å sosialisere | |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Man Aug 23 2010, 20:44 | |
| - Kizz skrev:
- Nyyydelige begge to
Hvilken park er det man kan slippe hunder i??? Skulle gjerne funnet et sted der jeg trygt kunne slippe snuppa mi løs (for hun kommer ikke nødvendigvis umiddelbart på innkalling...) Skogen er jo for all del grei til formålet, men jeg har litt lyst til å sosialisere Du har ni friområder i Oslo, oversikt finner du her; http://www.friluftsetaten.oslo.kommune.no/parker_friomrader/friomrader_for_hund/Nå er jo båndtvangen over også, så dere må gjerne bli med på tur i parken her oppe (Nordre Skøyen hovedgård). Er bare å si ifra om dere vil bli med på tur en dag! | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Tir Aug 24 2010, 03:48 | |
| Du har ni friområder i Oslo, oversikt finner du her; http://www.friluftsetaten.oslo.kommune.no/parker_friomrader/friomrader_for_hund/Nå er jo båndtvangen over også, så dere må gjerne bli med på tur i parken her oppe (Nordre Skøyen hovedgård). Er bare å si ifra om dere vil bli med på tur en dag![/quote] JAAAA!!!! Det vil vi Sender deg en pm så fort jeg finner et ledig tidspunkt, så får vi se om det passer . Tar meg minst en time fra Eidsvoll, så må nesten bli i en helg en gang. | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Tir Aug 24 2010, 09:15 | |
| - Kizz skrev:
- Du har ni friområder i Oslo, oversikt finner du her;
http://www.friluftsetaten.oslo.kommune.no/parker_friomrader/friomrader_for_hund/
Nå er jo båndtvangen over også, så dere må gjerne bli med på tur i parken her oppe (Nordre Skøyen hovedgård). Er bare å si ifra om dere vil bli med på tur en dag! JAAAA!!!! Det vil vi Sender deg en pm så fort jeg finner et ledig tidspunkt, så får vi se om det passer . Tar meg minst en time fra Eidsvoll, så må nesten bli i en helg en gang. [/quote] Hei igjen! Da må det bli noen helger til, for denne helgen drikkes vi ut, neste der igjen gifter vi oss og så er det bryllupsreise. Mye som skjer fremover, men skal alltids finne en tid en dag | |
|
| |
Simira
Antall Innlegg : 1072 Join date : 14.06.2009 Bosted : Oslo
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Tir Aug 24 2010, 10:49 | |
| - ElinK skrev:
- Takk! Hector er så god at jeg nesten vurderer en hvit gjeterhund som hund #2, selv om jeg innerst inne vet at det blir en pinscher til
Trodde det var ridgeback jeg? Altfor mange fine og spennende raser til at jeg kunne holdt meg til én, tror jeg. | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Tir Aug 24 2010, 19:10 | |
| - ElinK skrev:
- Kizz skrev:
- Du har ni friområder i Oslo, oversikt finner du her;
http://www.friluftsetaten.oslo.kommune.no/parker_friomrader/friomrader_for_hund/
Nå er jo båndtvangen over også, så dere må gjerne bli med på tur i parken her oppe (Nordre Skøyen hovedgård). Er bare å si ifra om dere vil bli med på tur en dag! JAAAA!!!! Det vil vi Sender deg en pm så fort jeg finner et ledig tidspunkt, så får vi se om det passer . Tar meg minst en time fra Eidsvoll, så må nesten bli i en helg en gang.
Hei igjen! Da må det bli noen helger til, for denne helgen drikkes vi ut, neste der igjen gifter vi oss og så er det bryllupsreise. Mye som skjer fremover, men skal alltids finne en tid en dag [/quote] Det har jeg fått med meg Håper det blir fantastisk moro Og at du har funnet barnevakt | |
|
| |
ElinK
| Tema: Høstidyll (bildespam) Ons Sep 29 2010, 10:40 | |
| Er jo knallfint vær her i Oslo om dagen, så tok med kameraet på tur igår. I parken møtte vi Luna, drømmadama til Scot. Hun er 5 uker yngre, men har blitt over dobbelt så stor, hehe. De lekte og herjet i én time før vi måtte gå hjem, men da var de også slitne. 28. september 2010: Ta meg om du kan!!! Luna som skal bli blindehund Scot har aldri 4 bein på bakken samtidig Innimellom har han ingen bein på bakken Har deg!!! Brytekamp!!! Det her var bare noen av de 107 (!!!) bildene jeg tok av de igår. Fine hunder må jo fotograferes skikkelig Legger inn litt flere bilder tatt idag (29. september 2010) Scot oppdaget en merkelig hund og må bort og sjekke... "Du lukter rart, men godt" "Du må være den rareste hunden jeg har sett!" Snute mot mule Hesten brydde seg ikke stort om hundenes herjing Hector er nysgjerrig... "Hva med et nuss frøken?" Hundene fant ut at de heller ville være med hesten videre på tur! "Hadet folkens, vi stikker!"
Sist endret av ElinK den Ons Sep 29 2010, 12:52, endret 1 gang | |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Ons Sep 29 2010, 10:52 | |
| Fine bilder av fine hunder som kooser seg i sola! | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| |
| |
ElinK
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Ons Sep 29 2010, 12:53 | |
| Takk! Lagt inn litt flere som jeg tok idag i samme innlegg. Herlig vær om dagen, ikke rart jeg kommer sent på jobb | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Ons Sep 29 2010, 16:52 | |
| Vil også bare si at om noen vil være med på tur på dagtid er det bare å si ifra, vi pleier å dra opp i Skøyenparken ca 12.30 og er ute til ca 14.00 (da MÅ jeg reise på jobb, hehe). | |
|
| |
Maiken
Antall Innlegg : 1150 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Hokksund
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Tor Sep 30 2010, 07:44 | |
| Fine bilder av nydelig hund Men jeg tenker, hvem tørr å ri på Ekeberg?? hehe.. | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Tir Okt 19 2010, 14:01 | |
| Vi har jo besøk av Ny om dagen, og skal prøve å legge ut noen bilder av rampungene. Ny har helt klart en fremtid i AG, for makan til spent på den dama! Hopper opp på kjøkkenbordet uten problemer, så her må alt av matrester ryddes med en gang Hun er en enorm trøst for oss alle, og hun er litt av en kosegris Ny venter på middag og synes det tar fryyyktelig lang tid! "Du dama, raska på før jeg sovner her!!!" Leke? Verdens fineste Kosestund Idag ble hun med opp i parken og fikk hilst på Scots beste venner. Tok ikke med kameraet pga. regnet, håper på bedre vær i morgen
Sist endret av ElinK den Tir Okt 19 2010, 15:13, endret 1 gang | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Tir Okt 19 2010, 14:01 | |
| Nydelige bilder |
|
| |
Maiken
Antall Innlegg : 1150 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Hokksund
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Tir Okt 19 2010, 14:08 | |
| Jenta til tanta si jo!! Ja, hun er en kosegris - utrolig herlig hund! | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Tir Okt 19 2010, 14:13 | |
| - Maiken skrev:
- Jenta til tanta si jo!!
Ja, hun er en kosegris - utrolig herlig hund! Og makan til sjarmtroll Når hun ser opp på meg og skakker på hodet er jeg solgt!! | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Tor Okt 21 2010, 10:25 | |
| Tok med rampungene opp i parken igår, der ble det til slutt ikke mindre enn 8 hunder, og alt fra mops til beaceron. Var 2 slitne pinschere som omtrent kollapset på kjøkkengulvet når vi kom hjem, Ny sovnet til og med sittende Først et bilde av sengeokkupantene Uskyldigheten selv Scot, Ny, Misty og Hector Søte Kim som er 4 måneder gammel og så snill og rolig! Billa, gatas skrekk Kim og Skolten (jeg vet, håpløst navn, men han hadde visst utrolig stort hode som liten) Ny prøver å få Luna med i leken Ny og Hector Alle synes Ny er pen, jeg skjønner i grunn hvorfor Kjekkasen selv Er så deilig å den store, fine parken rett oppi veien. Jubelen sto i taket når båndtvangen var over. Idag blir det bare en rolig tur før jeg stikker på jobb, de virker litt slitne begge to. Det tar på å ha besøk/være på besøk | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Tor Okt 21 2010, 11:42 | |
| Kjempefine bilder. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Tor Okt 21 2010, 12:19 | |
| Flotte bilder |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Tor Okt 21 2010, 12:26 | |
| Kjempeflotte bilder!!! | |
|
| |
Camilla J
Antall Innlegg : 477 Join date : 15.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Tor Okt 21 2010, 12:52 | |
| Fine bilder | |
|
| |
Bente L
Antall Innlegg : 278 Join date : 15.06.2009 Age : 63 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Tor Okt 21 2010, 13:48 | |
| Fine bilder, det er et pent par du har der | |
|
| |
ElinK
| |
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Tor Okt 21 2010, 14:40 | |
| Fine bilder av de nydelige hundene! | |
|
| |
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Tor Okt 21 2010, 16:49 | |
| Så fine bilder av Scot og Ny | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) | |
| |
|
| |
| N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) | |
|