| N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) | |
|
+50mb tulalula Fly Benedicte Kinkade Garp Kaja Gry Cathrine&Jazzi Christine Hilde-pin Fanny BeeBronx Eva - Cha'diaz kennel *Cathrina* Maiken Bente Bente L Maria Irene Antamina Tonje Susanne Fixa Siri Lex Anne Nettan helle Lene Ane Eva Kristin Julie Tine Caroline Monica P Ann-Helen Helene Gry Elena Gerd-Marit Marte Nina (Kennel Dijontoma) Simira Camilla J Cesilie Linn Hera KristinC ElinK 54 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Simira
Antall Innlegg : 1072 Join date : 14.06.2009 Bosted : Oslo
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Tir Nov 17 2009, 18:31 | |
| Tihi, han er herlig! Gleder meg til å møte vidunderet, selv om det ikke blir før han er barsk (!?) tenåring. | |
|
| |
Tine
Antall Innlegg : 400 Join date : 07.07.2009 Age : 38 Bosted : Oslo
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Tir Nov 17 2009, 19:05 | |
| | |
|
| |
Helene
Antall Innlegg : 200 Join date : 21.07.2009 Age : 38 Bosted : Oslo
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Tir Nov 17 2009, 20:14 | |
| | |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Tir Nov 17 2009, 20:15 | |
| | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Tir Nov 17 2009, 20:20 | |
| | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Ons Nov 18 2009, 00:23 | |
| Så fine bilder av kjekkasen! Er noe ved ham som minner om Otto, tror det er i blikket...kanskje det er fellensnevneren Cæsar de har arvet det av, hehe... | |
|
| |
Anne
Antall Innlegg : 868 Join date : 10.06.2009 Age : 41 Bosted : Karmøy
| |
| |
ElinK
| |
| |
Tine
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Ons Nov 18 2009, 13:20 | |
| [/quote]Hahaha!!! Den var du heldig med Elin Gikk en tur i regnet istad vi også, det er virkelig ikke Lukes store drøm å gå tur i regnvær. Lille pysa. Sommeren er vel en stund til, men det kan godt komme litt koselig snø syns jeg [/quote] Virker ikke som om Scot bryr seg så mye om regn når vi først har kommet oss på tur. Han spant rundt i gjørma isted og var en skikkelig deilig og skitten valp når vi kom hjem. Var jo kjempelurt av oss å velge lyse tepper Eller da? Alt bra? Lenge siden vi har sett dere nå!![/quote] Lyse tepper ja... Jeg kjøpte det samme som dere har, bare i svart. Luke tisset på det allerede første natta Men ellers er alt bra. Vi får treffes igjen snart. Har jo fri igjen til neste uke, litt enklere å avtale noe da for min del i alle fall | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Ons Nov 18 2009, 13:24 | |
| - Tine skrev:
Hahaha!!! Den var du heldig med Elin Gikk en tur i regnet istad vi også, det er virkelig ikke Lukes store drøm å gå tur i regnvær. Lille pysa. Sommeren er vel en stund til, men det kan godt komme litt koselig snø syns jeg [/quote] Virker ikke som om Scot bryr seg så mye om regn når vi først har kommet oss på tur. Han spant rundt i gjørma isted og var en skikkelig deilig og skitten valp når vi kom hjem. Var jo kjempelurt av oss å velge lyse tepper Eller da? Alt bra? Lenge siden vi har sett dere nå!![/quote] Lyse tepper ja... Jeg kjøpte det samme som dere har, bare i svart. Luke tisset på det allerede første natta Men ellers er alt bra. Vi får treffes igjen snart. Har jo fri igjen til neste uke, litt enklere å avtale noe da for min del i alle fall [/quote] Jeg jobber jo bare kvelder neste uke, så er bare å si fra. Har også en del fridager, så burde jo være mulig å få til noe. Vi får ønske oss noen fine høstdager, er lei regn og gråvær!! | |
|
| |
Tine
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Ons Nov 18 2009, 13:28 | |
| - ElinK skrev:
- Tine skrev:
Hahaha!!! Den var du heldig med Elin Gikk en tur i regnet istad vi også, det er virkelig ikke Lukes store drøm å gå tur i regnvær. Lille pysa. Sommeren er vel en stund til, men det kan godt komme litt koselig snø syns jeg Virker ikke som om Scot bryr seg så mye om regn når vi først har kommet oss på tur. Han spant rundt i gjørma isted og var en skikkelig deilig og skitten valp når vi kom hjem. Var jo kjempelurt av oss å velge lyse tepper Eller da? Alt bra? Lenge siden vi har sett dere nå!![/quote] Lyse tepper ja... Jeg kjøpte det samme som dere har, bare i svart. Luke tisset på det allerede første natta Men ellers er alt bra. Vi får treffes igjen snart. Har jo fri igjen til neste uke, litt enklere å avtale noe da for min del i alle fall [/quote] Jeg jobber jo bare kvelder neste uke, så er bare å si fra. Har også en del fridager, så burde jo være mulig å få til noe. Vi får ønske oss noen fine høstdager, er lei regn og gråvær!![/quote] Jeppjepp, det fikser vi | |
|
| |
ElinK
| |
| |
ElinK
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Tor Nov 19 2009, 12:35 | |
| Så vår det på'n igjen med syk hund, denne gangen har Scot fått kennelhoste. Han hostet i hele natt og brekker seg hver gang han hoster. Han er så slapp at jeg måtte bære han ut for at han skulle tisse Har i samråd med vetten gitt han en 1/2 noskapin mot hosten, og nå sover han tungt ved siden av meg i sofaen. Har prøvd å legge han i kurven og i buret, men han vil bare være hos meg, helst oppå fanget mitt. Vet ikke helt om jeg skal reise til vetten, prøver å se det litt an, men han har såvidt drukket noe i dag, og ikke spist noe. Til og med kyllingnakkene han vanligvis jafser i seg på 8 sekunder var ikke interessante Vi skulle egentlig ha hundevakt fra idag til i morgen, men når han er så syk kan jeg ikke flytte han og de turte heller ikke å passe han siden han er syk. Så da får Vegard kose seg på galla på Plaza ikveld uten meg. Jeg får satse på filmer, joggis, trøstemat og kos med min syke lille valp. God bedring til alle dere der ute som er syke, både 2- og 4beinte. Føler med dere alle sammen!! | |
|
| |
ElinK
| |
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Tor Nov 19 2009, 19:29 | |
| Se her ja Kjekkasen! | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Fre Nov 20 2009, 13:41 | |
| Takk Eva! Helt utrolig hvor fort han vokser, men moro å se hvordan han utvikler seg. Endelig har beina tatt igjen kroppen | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Ons Nov 25 2009, 15:16 | |
| Her burde det vel kommet et 16 ukers bilde, men pga sykdom så droppet vi det. Scot begynner å bli bedre da, i natt sov han i 10 timer i strekk, og det i buret
Men kan jo oppdatere litt på hvordan Scot vokser (han ble 16 uker på søndag) ; - han veier ca 10 kilo (et sted mellom 9,9 og 10,1) - han er mellom 39-41 cm lang (fra hals til halerot) - han er 50 cm rundt brystet (om jeg klarte å måle riktig, han står ikke akkurat stille) og han er ca 39 cm høy ved skulderen.
Så han vokser seg til for å si det sånn, og det som bedre er, han begynner å bli frisk!!
Så nå gjenstår bare meg og Vegard. Først fikk jeg astmabronkitt, og nå har nok Vegard får svineinfluensa. Så her knasker vi tamiflu i håp om at han blir bedre og at jeg ikke skal bli syk(ere).
Jeg hadde gledet meg sånn til Lillestrøm i helgen, men da må vi bare droppe det. Hadde tenkt å gå shoppe litt også, men sånn gikk det dessverre ikke.
Ønsker meg skilt til å feste på døra, noe som varsler om at her bor det en hund, men finner ikke noe på nett jeg liker. Så om noen kommer over skilt, evt. en dørmatte, så blir jeg såå glad om dere sladrer om hvem som selger slikt
Ønsker alle dere som skal stille LYKKE TIL!!! Vi heier på dere alle sammen!!
Og til alle dere syke: GOD BEDRING!!
Mange hilsner fra sykestua
PS. Må slenge med et hodebilde av lillegutt, uten øreteip til ære for fotografen
Sist endret av ElinK den Ons Nov 25 2009, 17:23, endret 4 ganger | |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Ons Nov 25 2009, 15:28 | |
| Go bedring til dere alle sammen! | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Ons Nov 25 2009, 17:23 | |
| - Julie skrev:
- Go bedring til dere alle sammen!
Takk Julie! | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Ons Nov 25 2009, 18:07 | |
| God bedring | |
|
| |
helle
Antall Innlegg : 1466 Join date : 11.06.2009 Age : 37 Bosted : Oslo
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Ons Nov 25 2009, 18:38 | |
| God bedring! Og kjempefint bilde på slutten der, han ser flott ut! | |
|
| |
Tine
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Ons Nov 25 2009, 20:00 | |
| God bedring til alle tre! Dere får bli friske så fort dere kan, vi savner dere... | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Ons Nov 25 2009, 20:16 | |
| - Tine skrev:
- God bedring til alle tre! Dere får bli friske så fort dere kan, vi savner dere...
Savner dere også! Får ta oss en skikkelig tur når vi er på beina igjen. Føler vi har vært nok syke nå altså!! Blir moro å se hvor mye Luke har vokst | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Ons Nov 25 2009, 22:10 | |
| God bedring til nudlingen og dere tobente! Skikkelig herlig bilde, han er en ordentlig søt gutt, med glimt i øyet...! | |
|
| |
ElinK
| |
| |
Sponsored content
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) | |
| |
|
| |
| N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) | |