Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43)

Go down 
+50
mb
tulalula
Fly
Benedicte
Kinkade
Garp
Kaja
Gry
Cathrine&Jazzi
Christine
Hilde-pin
Fanny
BeeBronx
Eva - Cha'diaz kennel
*Cathrina*
Maiken
Bente
Bente L
Maria
Irene
Antamina
Tonje
Susanne
Fixa
Siri
Lex
Anne
Nettan
helle
Lene
Ane
Eva
Kristin
Julie
Tine
Caroline
Monica P
Ann-Helen
Helene
Gry Elena
Gerd-Marit
Marte
Nina (Kennel Dijontoma)
Simira
Camilla J
Cesilie
Linn
Hera
KristinC
ElinK
54 posters
Gå til side : Previous  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 18 ... 27  Next
AvInnlegg
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 Empty
PosteTema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43)   N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 EmptyTir Nov 17 2009, 18:31

Tihi, han er herlig! Gleder meg til å møte vidunderet, selv om det ikke blir før han er barsk (!?) tenåring. wink3
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Tine

Tine


Antall Innlegg : 400
Join date : 07.07.2009
Age : 38
Bosted : Oslo

N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 Empty
PosteTema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43)   N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 EmptyTir Nov 17 2009, 19:05

ElinK skrev:
Eva skrev:
ElinK skrev:

Eva skrev:
Fine bilder av go'gutten! Han er til å spise opp! wub4

Er bare å komme happy3 Er enig i at han er skikkelig nydelig, men idag er det bare på bildene, for lille Prins Vil-Ikke er en skikkelig ramp idag blink00 Er helt utrolig hvor mye papir en dorull inneholder!!!
Knoooow!! huh3

Jeg trodde han lå inne på badet for å varme seg på gulvet mens katten var ute (badegulvet er hennes plass, hunder er IKKE velkomne inn!), men den gang ei blink00 Synd jeg glemte å ta bilder av synet som møtte meg!! Men håper han har fått ut litt av sin kreative energi nå, har gått lang tur i regnværet og jeg må bare konstantere at jeg savner sommeren!!

Hahaha!!! Den var du heldig med Elin wink3
Gikk en tur i regnet istad vi også, det er virkelig ikke Lukes store drøm å gå tur i regnvær. Lille pysa. Sommeren er vel en stund til, men det kan godt komme litt koselig snø syns jeg happy3
Til Toppen Go down
Helene

Helene


Antall Innlegg : 200
Join date : 21.07.2009
Age : 37
Bosted : Oslo

N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 Empty
PosteTema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43)   N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 EmptyTir Nov 17 2009, 20:14

ElinK skrev:
Eva skrev:
ElinK skrev:

Eva skrev:
Fine bilder av go'gutten! Han er til å spise opp! wub4

Er bare å komme happy3 Er enig i at han er skikkelig nydelig, men idag er det bare på bildene, for lille Prins Vil-Ikke er en skikkelig ramp idag blink00 Er helt utrolig hvor mye papir en dorull inneholder!!!
Knoooow!! huh3

Jeg trodde han lå inne på badet for å varme seg på gulvet mens katten var ute (badegulvet er hennes plass, hunder er IKKE velkomne inn!), men den gang ei blink00 Synd jeg glemte å ta bilder av synet som møtte meg!! Men håper han har fått ut litt av sin kreative energi nå, har gått lang tur i regnværet og jeg må bare konstantere at jeg savner sommeren!!

haha.. høres veldig kjent ut!!!
merkelig nok så går jeg fem på hver gang det blir stille i heimen.. tror han har gått på badet for å vame seg på varmekablene, men i stedet så finner jeg er storfornøyd hund som enten har lekt med dorullen, dratt undertøy og sokker ut av skuffer eller vaskemaskinen osv.. rampunger innocent3
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 Empty
PosteTema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43)   N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 EmptyTir Nov 17 2009, 20:15

Tine skrev:
ElinK skrev:
Eva skrev:
ElinK skrev:

Eva skrev:
Fine bilder av go'gutten! Han er til å spise opp! wub4

Er bare å komme happy3 Er enig i at han er skikkelig nydelig, men idag er det bare på bildene, for lille Prins Vil-Ikke er en skikkelig ramp idag blink00 Er helt utrolig hvor mye papir en dorull inneholder!!!
Knoooow!! huh3

Jeg trodde han lå inne på badet for å varme seg på gulvet mens katten var ute (badegulvet er hennes plass, hunder er IKKE velkomne inn!), men den gang ei blink00 Synd jeg glemte å ta bilder av synet som møtte meg!! Men håper han har fått ut litt av sin kreative energi nå, har gått lang tur i regnværet og jeg må bare konstantere at jeg savner sommeren!!

Hahaha!!! Den var du heldig med Elin wink3
Gikk en tur i regnet istad vi også, det er virkelig ikke Lukes store drøm å gå tur i regnvær. Lille pysa. Sommeren er vel en stund til, men det kan godt komme litt koselig snø syns jeg happy3

Virker ikke som om Scot bryr seg så mye om regn når vi først har kommet oss på tur. Han spant rundt i gjørma isted og var en skikkelig deilig og skitten valp når vi kom hjem. Var jo kjempelurt av oss å velge lyse tepper blink00

Eller da? Alt bra? Lenge siden vi har sett dere nå!!
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 Empty
PosteTema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43)   N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 EmptyTir Nov 17 2009, 20:20

Helene skrev:
ElinK skrev:
Eva skrev:
ElinK skrev:

Eva skrev:
Fine bilder av go'gutten! Han er til å spise opp! wub4

Er bare å komme happy3 Er enig i at han er skikkelig nydelig, men idag er det bare på bildene, for lille Prins Vil-Ikke er en skikkelig ramp idag blink00 Er helt utrolig hvor mye papir en dorull inneholder!!!
Knoooow!! huh3

Jeg trodde han lå inne på badet for å varme seg på gulvet mens katten var ute (badegulvet er hennes plass, hunder er IKKE velkomne inn!), men den gang ei blink00 Synd jeg glemte å ta bilder av synet som møtte meg!! Men håper han har fått ut litt av sin kreative energi nå, har gått lang tur i regnværet og jeg må bare konstantere at jeg savner sommeren!!

haha.. høres veldig kjent ut!!!
merkelig nok så går jeg fem på hver gang det blir stille i heimen.. tror han har gått på badet for å vame seg på varmekablene, men i stedet så finner jeg er storfornøyd hund som enten har lekt med dorullen, dratt undertøy og sokker ut av skuffer eller vaskemaskinen osv.. rampunger innocent3

Det med sokker og undertøy høres kjent ut, godt det ikke bare er Scot! Etter mange år i barnehage har jeg lært å frykte stillheten, det lover ALDRI godt happy4
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 43
Bosted : Oslo

N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 Empty
PosteTema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43)   N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 EmptyOns Nov 18 2009, 00:23

Så fine bilder av kjekkasen! biggrin Er noe ved ham som minner om Otto, tror det er i blikket...kanskje det er fellensnevneren Cæsar de har arvet det av, hehe... biggrin
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Anne

Anne


Antall Innlegg : 868
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Karmøy

N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 Empty
PosteTema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43)   N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 EmptyOns Nov 18 2009, 06:46

Nydelig gutt plain3 biggrin
Til Toppen Go down
http://www.kamdior.com
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 Empty
PosteTema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43)   N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 EmptyOns Nov 18 2009, 12:48

Nina skrev:
Så fine bilder av kjekkasen! biggrin Er noe ved ham som minner om Otto, tror det er i blikket...kanskje det er fellensnevneren Cæsar de har arvet det av, hehe... biggrin

Jeg tror det er "Rattenjäger-blikket". Har sett flere hunder fra Irene som minner om Scot, spesielt når de har "blikket". Høres merkelig ut, men tror du skjønner hva jeg mener.
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Tine

Tine


Antall Innlegg : 400
Join date : 07.07.2009
Age : 38
Bosted : Oslo

N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 Empty
PosteTema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43)   N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 EmptyOns Nov 18 2009, 13:20

[/quote]Hahaha!!! Den var du heldig med Elin wink3
Gikk en tur i regnet istad vi også, det er virkelig ikke Lukes store drøm å gå tur i regnvær. Lille pysa. Sommeren er vel en stund til, men det kan godt komme litt koselig snø syns jeg happy3[/quote]

Virker ikke som om Scot bryr seg så mye om regn når vi først har kommet oss på tur. Han spant rundt i gjørma isted og var en skikkelig deilig og skitten valp når vi kom hjem. Var jo kjempelurt av oss å velge lyse tepper blink00

Eller da? Alt bra? Lenge siden vi har sett dere nå!![/quote]

Lyse tepper ja... Jeg kjøpte det samme som dere har, bare i svart. Luke tisset på det allerede første natta mad3
Men ellers er alt bra. Vi får treffes igjen snart. Har jo fri igjen til neste uke, litt enklere å avtale noe da for min del i alle fall wink3
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 Empty
PosteTema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43)   N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 EmptyOns Nov 18 2009, 13:24

Tine skrev:
Hahaha!!! Den var du heldig med Elin wink3
Gikk en tur i regnet istad vi også, det er virkelig ikke Lukes store drøm å gå tur i regnvær. Lille pysa. Sommeren er vel en stund til, men det kan godt komme litt koselig snø syns jeg happy3[/quote]

Virker ikke som om Scot bryr seg så mye om regn når vi først har kommet oss på tur. Han spant rundt i gjørma isted og var en skikkelig deilig og skitten valp når vi kom hjem. Var jo kjempelurt av oss å velge lyse tepper blink00

Eller da? Alt bra? Lenge siden vi har sett dere nå!![/quote]

Lyse tepper ja... Jeg kjøpte det samme som dere har, bare i svart. Luke tisset på det allerede første natta mad3
Men ellers er alt bra. Vi får treffes igjen snart. Har jo fri igjen til neste uke, litt enklere å avtale noe da for min del i alle fall wink3[/quote]

Jeg jobber jo bare kvelder neste uke, så er bare å si fra. Har også en del fridager, så burde jo være mulig å få til noe. Vi får ønske oss noen fine høstdager, er lei regn og gråvær!!
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Tine

Tine


Antall Innlegg : 400
Join date : 07.07.2009
Age : 38
Bosted : Oslo

N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 Empty
PosteTema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43)   N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 EmptyOns Nov 18 2009, 13:28

ElinK skrev:
Tine skrev:
Hahaha!!! Den var du heldig med Elin wink3
Gikk en tur i regnet istad vi også, det er virkelig ikke Lukes store drøm å gå tur i regnvær. Lille pysa. Sommeren er vel en stund til, men det kan godt komme litt koselig snø syns jeg happy3

Virker ikke som om Scot bryr seg så mye om regn når vi først har kommet oss på tur. Han spant rundt i gjørma isted og var en skikkelig deilig og skitten valp når vi kom hjem. Var jo kjempelurt av oss å velge lyse tepper blink00

Eller da? Alt bra? Lenge siden vi har sett dere nå!![/quote]

Lyse tepper ja... Jeg kjøpte det samme som dere har, bare i svart. Luke tisset på det allerede første natta mad3
Men ellers er alt bra. Vi får treffes igjen snart. Har jo fri igjen til neste uke, litt enklere å avtale noe da for min del i alle fall wink3[/quote]

Jeg jobber jo bare kvelder neste uke, så er bare å si fra. Har også en del fridager, så burde jo være mulig å få til noe. Vi får ønske oss noen fine høstdager, er lei regn og gråvær!![/quote]

Jeppjepp, det fikser vi happy6
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 Empty
PosteTema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43)   N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 EmptyOns Nov 18 2009, 13:43

Tine skrev:
Jeppjepp, det fikser vi happy6

Blir koselig for gutta og møtes igjen, regner med at begge har vokst mye siden sist happy3
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 Empty
PosteTema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43)   N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 EmptyTor Nov 19 2009, 12:35

Så vår det på'n igjen med syk hund, denne gangen har Scot fått kennelhoste. Han hostet i hele natt og brekker seg hver gang han hoster. Han er så slapp at jeg måtte bære han ut for at han skulle tisse sad3

Har i samråd med vetten gitt han en 1/2 noskapin mot hosten, og nå sover han tungt ved siden av meg i sofaen. Har prøvd å legge han i kurven og i buret, men han vil bare være hos meg, helst oppå fanget mitt.

Vet ikke helt om jeg skal reise til vetten, prøver å se det litt an, men han har såvidt drukket noe i dag, og ikke spist noe. Til og med kyllingnakkene han vanligvis jafser i seg på 8 sekunder var ikke interessante sad3

Vi skulle egentlig ha hundevakt fra idag til i morgen, men når han er så syk kan jeg ikke flytte han og de turte heller ikke å passe han siden han er syk. Så da får Vegard kose seg på galla på Plaza ikveld uten meg. Jeg får satse på filmer, joggis, trøstemat og kos med min syke lille valp.


God bedring til alle dere der ute som er syke, både 2- og 4beinte. Føler med dere alle sammen!!
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 Empty
PosteTema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43)   N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 EmptyTor Nov 19 2009, 18:50

Her kommer 15 ukers bildene av Scot. Han begynner å bli flinkere til å stå og vi begynner å bli bedre fotografer.

N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 15736_203227291773_187039276773_3915349_3472706_n

N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 15736_203227296773_187039276773_3915350_6309472_n

Burde nok tatt av øreteipen, men man kan da ikke huske på alt happy6
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 Empty
PosteTema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43)   N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 EmptyTor Nov 19 2009, 19:29

Se her ja happy3

Kjekkasen! happy6
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 Empty
PosteTema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43)   N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 EmptyFre Nov 20 2009, 13:41

Takk Eva! Helt utrolig hvor fort han vokser, men moro å se hvordan han utvikler seg. Endelig har beina tatt igjen kroppen happy4
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 Empty
PosteTema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43)   N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 EmptyOns Nov 25 2009, 15:16

Her burde det vel kommet et 16 ukers bilde, men pga sykdom så droppet vi det. Scot begynner å bli bedre da, i natt sov han i 10 timer i strekk, og det i buret N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 650389

Men kan jo oppdatere litt på hvordan Scot vokser (han ble 16 uker på søndag) ;
- han veier ca 10 kilo (et sted mellom 9,9 og 10,1)
- han er mellom 39-41 cm lang (fra hals til halerot)
- han er 50 cm rundt brystet (om jeg klarte å måle riktig, han står ikke akkurat stille)
og han er ca 39 cm høy ved skulderen.

Så han vokser seg til for å si det sånn, og det som bedre er, han begynner å bli frisk!!


Så nå gjenstår bare meg og Vegard. Først fikk jeg astmabronkitt, og nå har nok Vegard får svineinfluensa. Så her knasker vi tamiflu i håp om at han blir bedre og at jeg ikke skal bli syk(ere).

Jeg hadde gledet meg sånn til Lillestrøm i helgen, men da må vi bare droppe det. Hadde tenkt å gå shoppe litt også, men sånn gikk det dessverre ikke.

Ønsker meg skilt til å feste på døra, noe som varsler om at her bor det en hund, men finner ikke noe på nett jeg liker. Så om noen kommer over skilt, evt. en dørmatte, så blir jeg såå glad om dere sladrer om hvem som selger slikt happy6

Ønsker alle dere som skal stille LYKKE TIL!!! Vi heier på dere alle sammen!!

Og til alle dere syke: GOD BEDRING!!

Mange hilsner fra sykestua
N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 SmileySick

PS. Må slenge med et hodebilde av lillegutt, uten øreteip til ære for fotografen
N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 15736_207821761773_187039276773_3955314_4668666_n


Sist endret av ElinK den Ons Nov 25 2009, 17:23, endret 4 ganger
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Julie

Julie


Antall Innlegg : 2315
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Bodø

N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 Empty
PosteTema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43)   N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 EmptyOns Nov 25 2009, 15:28

Go bedring til dere alle sammen! happy3
Til Toppen Go down
http://actiontail.com
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 Empty
PosteTema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43)   N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 EmptyOns Nov 25 2009, 17:23

Julie skrev:
Go bedring til dere alle sammen! happy3

Takk Julie!
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 Empty
PosteTema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43)   N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 EmptyOns Nov 25 2009, 18:07

God bedring trøst*
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 Empty
PosteTema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43)   N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 EmptyOns Nov 25 2009, 18:38

God bedring! Og kjempefint bilde på slutten der, han ser flott ut!
Til Toppen Go down
Tine

Tine


Antall Innlegg : 400
Join date : 07.07.2009
Age : 38
Bosted : Oslo

N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 Empty
PosteTema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43)   N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 EmptyOns Nov 25 2009, 20:00

God bedring til alle tre! Dere får bli friske så fort dere kan, vi savner dere...
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 Empty
PosteTema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43)   N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 EmptyOns Nov 25 2009, 20:16

Tine skrev:
God bedring til alle tre! Dere får bli friske så fort dere kan, vi savner dere...

Savner dere også! Får ta oss en skikkelig tur når vi er på beina igjen. Føler vi har vært nok syke nå altså!!
Blir moro å se hvor mye Luke har vokst happy3
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 43
Bosted : Oslo

N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 Empty
PosteTema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43)   N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 EmptyOns Nov 25 2009, 22:10

God bedring til nudlingen og dere tobente! Skikkelig herlig bilde, han er en ordentlig søt gutt, med glimt i øyet...! happy3
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 Empty
PosteTema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43)   N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 EmptyOns Nov 25 2009, 22:42

Nina skrev:
God bedring til nudlingen og dere tobente! Skikkelig herlig bilde, han er en ordentlig søt gutt, med glimt i øyet...! happy3

Tusen takk Nina! Tror det glimtet er Rattenjäger-blikket happy6
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Sponsored content





N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 Empty
PosteTema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43)   N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) - Page 9 Empty

Til Toppen Go down
 
N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43)
Til Toppen 
Side 9 av 27Gå til side : Previous  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 18 ... 27  Next
 Similar topics
-
» N UCH Rattenjäger Quantum of Solace
» Rattenjäger Quantum of Solace (11 ukers bilde side 6)
» Oppdatering: Harker til ho brekker seg!!
» Vår hjemmeside
» Rattenjäger R-kull

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Dagbok-
Gå Til: