Tok den gode idéen til Fanny og laget en tråd for pinscher også jeg Kan jo være kjekt å ha forskjellig for rasene med tanke på strl., kropp og lign. Starter med å legge ut bilder av de selene jeg er mest glad i
(Har fått prøvd en del
)
Hukenselen er jeg veldig glad i som hverdagstur sele
(Den tåler lett "trekking" i båndet som ikke er trekking på ski/sykkel/etc. syns jeg
)
Edit!: tror Stretto har på seg strl.S her, gikk over til strl. M når han var ferdig utvokst så den er litt liten på bildene under. Skal se om jeg finner et bilde som blir mer riktig
Hukenselen fungerer også utmerket som sporsele:
(den har også ring under om man ønsker å feste sporlinen der)
Til trekking på ski/sykkel/etc. er det ingen over og ingen ved siden, der er det non-stop sin Free Motion trekksele som gjelder
strl.5
I dag måtte jeg kjøpe inn sporselen fra Non-stop også, den skal ha forhåpentligvis ha samme funksjonen som Hukenselen. Om den anbefales skal jeg prøve å få oppdatert med det og bilde senere
(Strl.5)
Selen og kløven fra Ruffwear liker jeg også, selen er vel u-utbrytbar for de som har hunder som kan være litt sleipe i sela :P Og kløven sitter godt til å være en masseprodusert en. Jeg har ikke prøvd de som er spesiallagde (eksempelvis fra seleverkstedet) så vil gjerne høre om andres erfaringen med kløv derifra
(Legger ved et dårlig bilde av Stretto med selen og kløven fra Ruffwear på)