| Hvilket dekken anbefaler du? | |
|
+8Caroline Lex Camilla Marita Julie Ann-Helen Garp Kristin 12 posters |
Av | Innlegg |
---|
Kristin
Antall Innlegg : 129 Join date : 13.07.2009 Age : 43 Bosted : Steinkjer
| Tema: Hvilket dekken anbefaler du? Ons Okt 14 2009, 12:53 | |
| Jeg skal gå til innkjøp av et dekken til Opal, slik at hun kan holde varmen i vinter. Tenkt både til bruk når vi går tur, og når hun står i hundegården. Merke og farge er ikke så viktig, det viktigste er at det er behagelig for henne å ha på, og at det hjelper henne å holde varmen. Regner med det er flere her som har erfaringer, og som har noe å anbefale. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Hvilket dekken anbefaler du? Ons Okt 14 2009, 13:00 | |
| Hurtra dekken er noe å anbefalle, varm og god |
|
| |
Garp
Antall Innlegg : 664 Join date : 11.06.2009 Bosted : Bartebyen
| Tema: Re: Hvilket dekken anbefaler du? Ons Okt 14 2009, 13:09 | |
| Hurta sitt gamle dekken, og Ruffwear cloudchaser for litt mer aktivitet som skigåing. Tynt og godt, men allikevel varmt og vann/snøavstøtende. Hurtadekkenet kan bli fylt av snø, men ikke cloudchaseren. | |
|
| |
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: Hvilket dekken anbefaler du? Ons Okt 14 2009, 18:58 | |
| Veldig fornøyd m Hurtta | |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| |
| |
Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: Hvilket dekken anbefaler du? Ons Okt 14 2009, 21:05 | |
| | |
|
| |
Camilla
Antall Innlegg : 801 Join date : 10.06.2009 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Hvilket dekken anbefaler du? Ons Okt 14 2009, 21:39 | |
| Her har vi også Hurtta. Både regndekken og vinterdekken, og er veldig fornøyd med disse Og det ser det ut som Dennis er også. Jeg har den "gamle" mod, fordi jeg syntes dette hadde bedre passform på Dennis enn den nye mod | |
|
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Hvilket dekken anbefaler du? Ons Okt 14 2009, 22:13 | |
| - Camilla skrev:
- Her har vi også Hurtta. Både regndekken og vinterdekken, og er veldig fornøyd med disse Og det ser det ut som Dennis er også. Jeg har den "gamle" mod, fordi jeg syntes dette hadde bedre passform på Dennis enn den nye mod
Samme hos oss!! Gammel modell i både regn- og vinterdekken.. Prøvde den nye modellen da vi skulle kjøpe regndekken, men den sitter ikke like godt på DP kroppene, i alle fall ikke hos de store gutta! | |
|
| |
Caroline
Antall Innlegg : 3132 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Hvilket dekken anbefaler du? Ons Okt 14 2009, 22:31 | |
| Hurtta er uten tvil best. Mange andre dekkenmerker har så rar passform, at de trolig bare passer til hunder som er formet som en pølse. Både dvergene og pinscherne har såpass dype brystkasser, at det kan være vanskelig å finne noe som passer. Bl.a. Bobby-merket passer ikke til våre raser ( i hvertfall ikke til mine hunder), men de har veldig mye annet fint stæsj | |
|
| |
chester
Antall Innlegg : 190 Join date : 10.06.2009 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Hvilket dekken anbefaler du? Ons Okt 14 2009, 23:04 | |
| Men er ikke Hurta dekken veldig dyrt? Jeg er på jakt etter dekken til Chester og, men har ikke råd til å kjøpe det dyreste liksom.. | |
|
| |
-linda-
Antall Innlegg : 1025 Join date : 10.06.2009 Age : 37 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Hvilket dekken anbefaler du? Ons Okt 14 2009, 23:22 | |
| - chester skrev:
- Men er ikke Hurta dekken veldig dyrt? Jeg er på jakt etter dekken til Chester og, men har ikke råd til å kjøpe det dyreste liksom..
Ville heller kjøpt et dekken som har skikkelig passform til hunden, enn et billigdekken som ligger ubehagelig til på hunden.. Synes ikke Hurta dekkene er så innmari dyre jeg.. | |
|
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Hvilket dekken anbefaler du? Tor Okt 15 2009, 07:27 | |
| - -linda- skrev:
- chester skrev:
- Men er ikke Hurta dekken veldig dyrt? Jeg er på jakt etter dekken til Chester og, men har ikke råd til å kjøpe det dyreste liksom..
Ville heller kjøpt et dekken som har skikkelig passform til hunden, enn et billigdekken som ligger ubehagelig til på hunden..
Synes ikke Hurta dekkene er så innmari dyre jeg.. Og så er den gamle modellen billigere enn den nye.. Noen steder selges de også med rabatt, siden det er utgående modell. | |
|
| |
Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: Hvilket dekken anbefaler du? Tor Okt 15 2009, 07:30 | |
| Hurtta-dekken er ikke så innmari dyre når man tenker på hva man får. Men jeg hadde ikke giddet å kjøpe det til en hund som fortsatt vokser. De har noen dekken hos bole.no som det ikke er så verst passform på til en rimelig penge. Det vinterdekkenet med fleecefôr er varmt og godt. Men det krever at man har en hund med litt størrelse på siden det begynner på 30 cm (som er passe til en stor DP) Kanskje ikke det vakreste dekkenet på denne jord, men det er vel ikke den viktigste egenskapen et dekken skal ha heller http://www.boleproducts.com/BOLEB2C/tradepoint/B2C/ui/catalog/ItemCatalog.aspx?CategoryKey=60443 | |
|
| |
Camilla
Antall Innlegg : 801 Join date : 10.06.2009 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Hvilket dekken anbefaler du? Tor Okt 15 2009, 07:46 | |
| Det som er kjipt er at det er veldig vanskelig å få tak i de gamle mod til Hurtta. Når jeg skulle ha et til regndekken i denne typen (må ha to, for her i Bergen regner det mmmyyyee!! ) Så ringte jeg rundt til de fleste store nettbutikker og dyrebutikker i Bergen, men ingen hadde, eller de hadde dem kun i store str. Så var jeg en liten runde på en dyrebutikk jeg ikke pleier å handle på, og gitt hva jeg fant: Et dekken igjen i Dennis sin str! Jippi. Et regndekken fra Hurtta koster mellom kr 450-550 ,- og vinterdekken mellom kr 550-650,- . Kommer litt ann på hvor du kjøper det.. Dette er i vert fall de prisene jeg har sett.. Når jeg kjøper til Dennis tenker jeg at jeg legger heller en eller to hundrelapper mer i et dekken enn å kansje kjøpe mange dekken billig, men ingen av den passer ordentlig | |
|
| |
KristinC
Antall Innlegg : 692 Join date : 11.06.2009 Bosted : Horten
| Tema: Re: Hvilket dekken anbefaler du? Tor Okt 15 2009, 08:00 | |
| For alle som vil ha Hurtta- SE HER! : http://www.fyrbent.se/index.php?c=104De har både den nye og den gamle utgaven ganske så rimelig. Porto til Norge blir jo veldig dyrt, men de er kjempe greie her og sender til den DHL servicestasjonen i Sverige som er nærmest deg for kun 59 kr!! (Hvis du avtaler det, så klart) Jeg bestilte ganske mye derfra for en tid tilbake, og så hentet jeg det på Eurocash på Svinesund neste gang jeg skulle dit. Toppen service!!! | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Hvilket dekken anbefaler du? Tor Okt 15 2009, 08:57 | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Hvilket dekken anbefaler du? | |
| |
|