Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 hvilket flyselskap er best å sende hund alene med?

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Benedicte

Benedicte


Antall Innlegg : 531
Join date : 11.06.2009

hvilket flyselskap er best å sende hund alene med?  Empty
PosteTema: hvilket flyselskap er best å sende hund alene med?    hvilket flyselskap er best å sende hund alene med?  EmptyOns Nov 10 2010, 21:28

eller ville dere ikke sendt hunden alene? Oslo-Bergen er strekningen Smile
Til Toppen Go down
Marita

Marita


Antall Innlegg : 1853
Join date : 14.06.2009

hvilket flyselskap er best å sende hund alene med?  Empty
PosteTema: Re: hvilket flyselskap er best å sende hund alene med?    hvilket flyselskap er best å sende hund alene med?  EmptyOns Nov 10 2010, 21:50

Skal man sende hund alene må den vel via Trust, eller er jeg helt på jordet nå?
Til Toppen Go down
http://www.freewebs.com/nitrodverg
Irene




Antall Innlegg : 990
Join date : 14.06.2009
Bosted : Kløfta

hvilket flyselskap er best å sende hund alene med?  Empty
PosteTema: Re: hvilket flyselskap er best å sende hund alene med?    hvilket flyselskap er best å sende hund alene med?  EmptyOns Nov 10 2010, 22:17

Å sende via cargo blir fort like dyrt som å fly selv med hunden. F.esk. SAS tar vel 200 kr for en hund (større enn de på kabinen), og man kan få billige billetter for en selv. Norwegian har osgå billige billetter, tror at hunden koster litt mer der (omtrent 320 kr). Sender du hunden aleine er det vel minst 2500 kr en vei.
Til Toppen Go down
http://www.rattenjager.com
Marianne




Antall Innlegg : 237
Join date : 24.09.2010
Age : 66
Bosted : Bergen

hvilket flyselskap er best å sende hund alene med?  Empty
PosteTema: Re: hvilket flyselskap er best å sende hund alene med?    hvilket flyselskap er best å sende hund alene med?  EmptyTor Nov 11 2010, 00:00

Når skal hunden til Bergen?

Min mann og jeg skal fly Oslo - Bergen lørdag 27 nov. Vi skal til Lillestrøm på Dogs 4 all.

Om det passer med tiden så kan vi ta vare på hunden under flyturen.
Til Toppen Go down
Benedicte

Benedicte


Antall Innlegg : 531
Join date : 11.06.2009

hvilket flyselskap er best å sende hund alene med?  Empty
PosteTema: Re: hvilket flyselskap er best å sende hund alene med?    hvilket flyselskap er best å sende hund alene med?  EmptyTor Nov 11 2010, 16:03

ååh.. det var utrolig snillt og tilby Marianne, men det er nok ikke før rundt 19 desember lillegutt skal ut og fly....

Problemet er at jeg jobber hver dag fra 8 til 23 desember.. så jeg har dårlig sjangs til å rekke og fly tur retur, men jeg får høre om noen kan komme og hente han! Smile
Til Toppen Go down
Marianne




Antall Innlegg : 237
Join date : 24.09.2010
Age : 66
Bosted : Bergen

hvilket flyselskap er best å sende hund alene med?  Empty
PosteTema: Re: hvilket flyselskap er best å sende hund alene med?    hvilket flyselskap er best å sende hund alene med?  EmptyTor Nov 11 2010, 21:40

Ok. Da håper jeg eierne vil fly og hente ham. Det er best for lilligutten. Flyreisen er ikke så dyr iallefall. Vi betaler bare 1500 kr tur/retur for TO personer...kjempebillig syntes jeg. happy6
Til Toppen Go down
Sponsored content





hvilket flyselskap er best å sende hund alene med?  Empty
PosteTema: Re: hvilket flyselskap er best å sende hund alene med?    hvilket flyselskap er best å sende hund alene med?  Empty

Til Toppen Go down
 
hvilket flyselskap er best å sende hund alene med?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Flyselskap for våre kjære
» Hvilket fòr, Megnde fòr?
» Hvilket fór bruker du?
» Hvilket dekken anbefaler du?
» Hvilket for bruker dere?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: