Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Løpetid DP

Go down 
5 posters
AvInnlegg
Haze




Antall Innlegg : 8
Join date : 28.02.2012

Løpetid DP Empty
PosteTema: Løpetid DP   Løpetid DP EmptyOns Des 05 2012, 02:06

Min DP har akkurat fått løpetid, i en alder av 7 mnd. Er det noen spesielle behov jeg trenger tenke på? Å hvor kan man kjøpe "bind" til små hunder? Rundt her jeg bor får man bare tak i til store...
Til Toppen Go down
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

Løpetid DP Empty
PosteTema: Re: Løpetid DP   Løpetid DP EmptyOns Des 05 2012, 10:56

Du kan kjøpe de minste truseinnleggene som finnes til mennesker å ha i tispetrusa - de funker bra happy6

Mine tisper sover mye mer under løpetid, ellers har ikke jeg trengt å ta noen andre hennsyn.
( Bortsett fra å holde de unna hannhunder da happy3 )
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Løpetid DP Empty
PosteTema: Re: Løpetid DP   Løpetid DP EmptyOns Des 05 2012, 12:03

Jeg har ikke pleid å bruke bind til mine tisper, siden de har vasket seg så fint selv.

Er det noen som vet noe ift konsekvenser av å bruke tispetruse på veldig unge tisper? Tenker om de overhodet lærer seg å vaske seg, når de aldri kommer til. Har lurt litt på det happy3
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

Løpetid DP Empty
PosteTema: Re: Løpetid DP   Løpetid DP EmptyOns Des 05 2012, 13:05

Linn skrev:
Jeg har ikke pleid å bruke bind til mine tisper, siden de har vasket seg så fint selv.

Er det noen som vet noe ift konsekvenser av å bruke tispetruse på veldig unge tisper? Tenker om de overhodet lærer seg å vaske seg, når de aldri kommer til. Har lurt litt på det happy3

Nei, det har jeg absolutt ikke sett noe til..
De er like flinke til å vaske seg og være renslige selv om de har brukt tispetruse.. De vasker seg jo til og med med trusa på biggrin happy3
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Løpetid DP Empty
PosteTema: Re: Løpetid DP   Løpetid DP EmptyMan Des 10 2012, 10:12

Marte skrev:
Linn skrev:
Jeg har ikke pleid å bruke bind til mine tisper, siden de har vasket seg så fint selv.

Er det noen som vet noe ift konsekvenser av å bruke tispetruse på veldig unge tisper? Tenker om de overhodet lærer seg å vaske seg, når de aldri kommer til. Har lurt litt på det happy3

Nei, det har jeg absolutt ikke sett noe til..
De er like flinke til å vaske seg og være renslige selv om de har brukt tispetruse.. De vasker seg jo til og med med trusa på biggrin happy3

Samme er det hos meg. Eriva vasker seg godt, både med og uten truse på. Mia har alltid hatet å ha på truse så det har det blitt minimalt av, helt fra første løpetid(hun hater jo å ha på seg ALT). Men hun er ikke særlig flink til å vaske seg uansett, så jeg har håndkler i sofaen de par ukene det varer med henne.
Til Toppen Go down
Cathrine&Jazzi

Cathrine&Jazzi


Antall Innlegg : 457
Join date : 11.12.2009
Age : 37
Bosted : Sandefjord

Løpetid DP Empty
PosteTema: Re: Løpetid DP   Løpetid DP EmptyMan Des 10 2012, 16:23


Det kommer jo an på hvor mye de blør også. Jazzi er veldig flink til å vaske seg.
Men setter ho rompa ned på noe selv om ho akkurat har vaska seg så kommer det flekker. Så det må man nesten se an.
Til Toppen Go down
http://jazziogcathrine.weebly.com
Sponsored content





Løpetid DP Empty
PosteTema: Re: Løpetid DP   Løpetid DP Empty

Til Toppen Go down
 
Løpetid DP
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» StovnerYlva
» Løpetid?
» Løpetid?
» Noen som har gode ideer ang omlasseringshund!
» Løpetid?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Dvergpinscher-
Gå Til: