Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Løpetid?

Go down 
+2
Simira
Christine
6 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
Christine

Christine


Antall Innlegg : 344
Join date : 24.12.2009
Age : 40
Bosted : Stavanger

Løpetid? Empty
PosteTema: Løpetid?   Løpetid? EmptyLør Mai 29 2010, 14:17

Idag så jeg at India hadde noe som kunne se ut som blod rundt tissen, men er så usikker om det er løpetid eller ikke. Har sett at hun de to siste gangene vi har vært på valpekurs, har drevet og skvetta rundt omkring. Hun tisser også mer på tur (tidligerer holdt hun seg ofte til vi var hjemme i hagen). Kan ikke se at selve tissen er hoven, men synes at området rundt er blitt så stort (vanskelig å forklare..). Det stikker liksom sånn ut bak når hun står. Hun har og fått større brystvorter, og så har hun holdt på og slikke seg der nede en stund nå.

Idag gikk vi tur på stranda, og en hannhund vi møtte var veldig interessert i henne. Hun la halen ned, og pilte etter meg. Pleier jo vanligvis være veldig interessert i å leke med andre hunder. Kan ikke se at det kommer noe blod ut, og nå er jeg så usikker. Kan jo være at det jeg så var blod fra et lite sår eller bare noe jord blink00 ????

Vet ikke om jeg tør ha henne løs mer, men det er jo veldig kjipt for henne hvis det ikke er løpetid og så må hun bare gå i bånd unsure3


Sist endret av Christine den Lør Mai 29 2010, 15:40, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

Løpetid? Empty
PosteTema: Re: Løpetid?   Løpetid? EmptyLør Mai 29 2010, 14:26

Høres ut som løpetid, med min totalt fraværende erfaring. innocent3

Hvor gammel er hun?
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Christine

Christine


Antall Innlegg : 344
Join date : 24.12.2009
Age : 40
Bosted : Stavanger

Løpetid? Empty
PosteTema: Re: Løpetid?   Løpetid? EmptyLør Mai 29 2010, 14:36

Hun er 7mnd om en uke, så det passer jo bra sånn sett. Men hun virker ikke mer trøtt enn det hun bruker å være da, og det pleier de vel gjerne å bli???
Til Toppen Go down
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

Løpetid? Empty
PosteTema: Re: Løpetid?   Løpetid? EmptyLør Mai 29 2010, 15:13

De reagerer vel litt forskjellig, alle sammen. Forøvrig er det uansett båndtvang nå, så jeg ser ikke problemet med å holde hunden i bånd. :P Langline virker da fint på tisper også.
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
MiraHedda

MiraHedda


Antall Innlegg : 232
Join date : 04.11.2009
Bosted : Son, Akershus

Løpetid? Empty
PosteTema: Re: Løpetid?   Løpetid? EmptyLør Mai 29 2010, 15:26

Jeg lurte akkurat på det samme laughs Om Mira var nære løpetiden. Brystvortene har blitt større og hun har hovnet litt opp ved tissen, og det er litt rødt der. Det røde har hun hatt en god stund, men det virker på en måte ikke som om det er blod? Dessutten har hun hatt litt utfloddråper hengene bak. Hun er litt trøtt for tiden også. Mulig jeg overdriver trøttheten for hun har alltid trengt mye søvn, men synes hun sover mer enn vanlig. Hun har ikke begynt å markere sånn som India, men før kunne hun ikke tisse andre steder og det var et sted på plenen hun gjorde fra seg men nå går hun over hele plenen, og hun holder seg ikke like lenge som før. Det er liksom ikke såååå viktig som før å tisse på plenen. Er det mulig hun er nære løpetiden ? Hun er nå 7 måneder og 1 uke happy3
Til Toppen Go down
Christine

Christine


Antall Innlegg : 344
Join date : 24.12.2009
Age : 40
Bosted : Stavanger

Løpetid? Empty
PosteTema: Re: Løpetid?   Løpetid? EmptyLør Mai 29 2010, 15:28

Simira skrev:
De reagerer vel litt forskjellig, alle sammen. Forøvrig er det uansett båndtvang nå, så jeg ser ikke problemet med å holde hunden i bånd. :P Langline virker da fint på tisper også.

Ja, men vi er så heldige i Stavanger kommune å ha område som hundene får lov til å gå løs på selv i båndtvangperioden happy6

Jeg får følge litt ekstra med henne. Det har ikke kommet noe mer blod, men leste et eller annet sted at det kunne være vanskelig å oppdage løpetid hos noen fordi de er så flinke å vaske seg.
Til Toppen Go down
Christine

Christine


Antall Innlegg : 344
Join date : 24.12.2009
Age : 40
Bosted : Stavanger

Løpetid? Empty
PosteTema: Re: Løpetid?   Løpetid? EmptyLør Mai 29 2010, 15:36

MiraHedda skrev:
Jeg lurte akkurat på det samme laughs Om Mira var nære løpetiden. Brystvortene har blitt større og hun har hovnet litt opp ved tissen, og det er litt rødt der. Det røde har hun hatt en god stund, men det virker på en måte ikke som om det er blod? Dessutten har hun hatt litt utfloddråper hengene bak. Hun er litt trøtt for tiden også. Mulig jeg overdriver trøttheten for hun har alltid trengt mye søvn, men synes hun sover mer enn vanlig. Hun har ikke begynt å markere sånn som India, men før kunne hun ikke tisse andre steder og det var et sted på plenen hun gjorde fra seg men nå går hun over hele plenen, og hun holder seg ikke like lenge som før. Det er liksom ikke såååå viktig som før å tisse på plenen. Er det mulig hun er nære løpetiden ? Hun er nå 7 måneder og 1 uke happy3

India har en tendens til å grave mye i jorda, så jeg har blitt lurt før til å tro at det var løpetid på gang, men så var det bare jord som hadde lagt seg rundt tissen. Her en dag i uka hadde hun ganske mye brunt rundt tissen, men ikke i selve åpningen (snakk om å gå i detaljer happy4 ) . Det virket litt sånn slimete, så da var jeg sikker på at det var løpetid, men så kom det jo ikke noe mer... før det jeg så idag da. Sånn hvit utflod har India hatt leeeeeeeeeenge (vet ikke om det er sånn Mira har hatt?? ).
Til Toppen Go down
Gerd-Marit

Gerd-Marit


Antall Innlegg : 454
Join date : 14.06.2009
Age : 54
Bosted : Sandnes

Løpetid? Empty
PosteTema: Re: Løpetid?   Løpetid? EmptyLør Mai 29 2010, 16:57

Om hun ikke har begynt er nok dette starten på den første løpetida! Gratulerer - jenta har blitt stor!
Var ogf veldig usikker på om jeg skulle merke om de3t var løpetid eller noe annet - men som de sa til meg, det merker du. De hovner opp i hele området bak - ikke bare det spesifikke området. Det er jo en del av tispeverdenen - og Cora var omtrent på dagen 7 måneder når hun hadde sin første løpetid. Nå er vi inne i den 4. what3 på 1 år. Håepr enda det vil begynne å gå lenger mellom periodene, men så langt altså ikke....

Det er nok båndtrening/båndturer og aktiviseringslek som gjelder i perioden, langline på fellesslipp-felt er ikke det beste for India/Mira eller andre hannhunder i nærheten. Selv om tispene vil trekke seg unna og gi klart beskjed om at de ikke er klare enda - vil det bare lage mye støy og stres - så vi holder oss vekke - eller slipp uten andre hunder tilstede (hvis du har stålkontroll på innkalling da - å komme tilbake er det minst kjekke som fins i løpetider!

Lykke til - og bare spør - vi begynner å bli drevne her i huset wink3
Til Toppen Go down
http://corasblogg.blogspot.com
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

Løpetid? Empty
PosteTema: Re: Løpetid?   Løpetid? EmptyLør Mai 29 2010, 17:09

Det er løpetid ja, området rundt hovner opp først så når hun er godt igang hovner selve snutta opp oxo happy6
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
MiraHedda

MiraHedda


Antall Innlegg : 232
Join date : 04.11.2009
Bosted : Son, Akershus

Løpetid? Empty
PosteTema: Re: Løpetid?   Løpetid? EmptyLør Mai 29 2010, 19:51

Christine skrev:
MiraHedda skrev:
Jeg lurte akkurat på det samme laughs Om Mira var nære løpetiden. Brystvortene har blitt større og hun har hovnet litt opp ved tissen, og det er litt rødt der. Det røde har hun hatt en god stund, men det virker på en måte ikke som om det er blod? Dessutten har hun hatt litt utfloddråper hengene bak. Hun er litt trøtt for tiden også. Mulig jeg overdriver trøttheten for hun har alltid trengt mye søvn, men synes hun sover mer enn vanlig. Hun har ikke begynt å markere sånn som India, men før kunne hun ikke tisse andre steder og det var et sted på plenen hun gjorde fra seg men nå går hun over hele plenen, og hun holder seg ikke like lenge som før. Det er liksom ikke såååå viktig som før å tisse på plenen. Er det mulig hun er nære løpetiden ? Hun er nå 7 måneder og 1 uke happy3

India har en tendens til å grave mye i jorda, så jeg har blitt lurt før til å tro at det var løpetid på gang, men så var det bare jord som hadde lagt seg rundt tissen. Her en dag i uka hadde hun ganske mye brunt rundt tissen, men ikke i selve åpningen (snakk om å gå i detaljer happy4 ) . Det virket litt sånn slimete, så da var jeg sikker på at det var løpetid, men så kom det jo ikke noe mer... før det jeg så idag da. Sånn hvit utflod har India hatt leeeeeeeeeenge (vet ikke om det er sånn Mira har hatt?? ).

Tja, Mira graver ikke så mye i jorda, og dette er rødere, men det kan hende det ikke er løpetid og vi også bare har blitt lurt happy4 HAHHAHA, ja, her snakker vi detaljer happy4
Til Toppen Go down
Christine

Christine


Antall Innlegg : 344
Join date : 24.12.2009
Age : 40
Bosted : Stavanger

Løpetid? Empty
PosteTema: Re: Løpetid?   Løpetid? EmptyLør Mai 29 2010, 21:39

Nå er jeg ikke lenger i tvil! Var ute et par timer i kveld, og da jeg kom hjem så jeg at jenta mi gikk rundt og dryppet litt brunlig blod happy6 tenk at hun har blitt en liten dame biggrin Føler meg som den hønemora! Men takk for svar alle sammen. Ikke greit å vite når man er vant med hannhunder happy4

Har forresten ikke fått kjøpt tispetruse. Noen forslag til gode truser? Ser vel egentlig ikke for meg at hun kommer til å la de være på men... Hun har vel gnagd den sønder og sammen på 5 min dry


Sist endret av Christine den Lør Mai 29 2010, 21:45, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Christine

Christine


Antall Innlegg : 344
Join date : 24.12.2009
Age : 40
Bosted : Stavanger

Løpetid? Empty
PosteTema: Re: Løpetid?   Løpetid? EmptyLør Mai 29 2010, 21:43

Gerd-Marit skrev:
Om hun ikke har begynt er nok dette starten på den første løpetida! Gratulerer - jenta har blitt stor!
Var ogf veldig usikker på om jeg skulle merke om de3t var løpetid eller noe annet - men som de sa til meg, det merker du. De hovner opp i hele området bak - ikke bare det spesifikke området. Det er jo en del av tispeverdenen - og Cora var omtrent på dagen 7 måneder når hun hadde sin første løpetid. Nå er vi inne i den 4. what3 på 1 år. Håepr enda det vil begynne å gå lenger mellom periodene, men så langt altså ikke....

Det er nok båndtrening/båndturer og aktiviseringslek som gjelder i perioden, langline på fellesslipp-felt er ikke det beste for India/Mira eller andre hannhunder i nærheten. Selv om tispene vil trekke seg unna og gi klart beskjed om at de ikke er klare enda - vil det bare lage mye støy og stres - så vi holder oss vekke - eller slipp uten andre hunder tilstede (hvis du har stålkontroll på innkalling da - å komme tilbake er det minst kjekke som fins i løpetider!

Lykke til - og bare spør - vi begynner å bli drevne her i huset wink3

Den fjerde? Herlighet! Har Cora løpetid igjen??? Får håpe det stabiliserer seg etterhvert. Har du hørt om det ligger til slekta?

Vi kommer til å holde oss unna de værste hundeplassene i tiden fremover ja happy4 Blir mye terping på båndtreningen, og det er jo ikke dumt da!

Mye mulig at jeg kommer til å spørre om råd etterhvert ja.
Til Toppen Go down
Irene




Antall Innlegg : 990
Join date : 14.06.2009
Bosted : Kløfta

Løpetid? Empty
PosteTema: Re: Løpetid?   Løpetid? EmptyLør Mai 29 2010, 23:27

Jeg bruker ingen tispetruser. Mine er (og har vært siden Nappi og Lady er sterilisert) veldig renslige så blod sees mest på liggeplassen til hunden, ellers så å si ikke på gulvet da de holder seg rene. Vi var sist på ferie når Nur fikk løpetid, min mor (foreldre mine var hundevakt) var helt forbauset å ikke se blod på gulvet da hun er vant til hundene til min søster (hadde tidligere en bullterrier og har nå en rhodesian ridgeback) og dette var noe helt annet.
Til Toppen Go down
http://www.rattenjager.com
Christine

Christine


Antall Innlegg : 344
Join date : 24.12.2009
Age : 40
Bosted : Stavanger

Løpetid? Empty
PosteTema: Re: Løpetid?   Løpetid? EmptySøn Mai 30 2010, 08:43

Irene skrev:
Jeg bruker ingen tispetruser. Mine er (og har vært siden Nappi og Lady er sterilisert) veldig renslige så blod sees mest på liggeplassen til hunden, ellers så å si ikke på gulvet da de holder seg rene. Vi var sist på ferie når Nur fikk løpetid, min mor (foreldre mine var hundevakt) var helt forbauset å ikke se blod på gulvet da hun er vant til hundene til min søster (hadde tidligere en bullterrier og har nå en rhodesian ridgeback) og dette var noe helt annet.

Her er det ganske mye blodsøl allerede. Ser ut som om det kommer ganske mye, og det drypper når hun går. India er litt sær, og er alltid skeptisk til nye smaker. Det så ikke ut som India synes de greiene som kom ut der bak smakte spesielt godt happy4 Men kanskje hun blir flinkere etterhvert, det er jo tross alt helt nytt for henne dette her. Tviler på at hun kommer til å akseptere å gå med truse, men det går jo an å prøve hvis hun ikke blir bedre å vaske seg.
Til Toppen Go down
Gerd-Marit

Gerd-Marit


Antall Innlegg : 454
Join date : 14.06.2009
Age : 54
Bosted : Sandnes

Løpetid? Empty
PosteTema: Re: Løpetid?   Løpetid? EmptySøn Mai 30 2010, 09:16

Nei - tispetruse var ikke kult her heller - den første kvelden kunne hun ikke gå - rumpa deiset i bakken etter kun et steg happy4 og selvfølgelig ville hun prøvei kvitte seg med den - men det var enkelt å få trent bor, men første dagen var det å passe på. Vi har prøvd litt ulike, skal prøve å få tatt bilder av de vi har nå. Hvis hun ligger på plassen sin eller i buret tar vi den av - da velger hun ofte å legge seg der frivillig - belønningstrening uten godbit! happy5 Det er bare ei uke det værste sølet står på!
Til Toppen Go down
http://corasblogg.blogspot.com
Gerd-Marit

Gerd-Marit


Antall Innlegg : 454
Join date : 14.06.2009
Age : 54
Bosted : Sandnes

Løpetid? Empty
PosteTema: Re: Løpetid?   Løpetid? EmptySøn Mai 30 2010, 09:29

http://www.dogman.se/hund/hygien/tikskydd-justerbart-svart-s.html

http://www.hooks.no/product.aspx?productid=053009&deptid=197&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Disse to har vi. Greit å ha to så de kan skyldes opp - og så tar du bare truseinnlegg (for mennesker) og fester inni.

Lykke til!
Til Toppen Go down
http://corasblogg.blogspot.com
Christine

Christine


Antall Innlegg : 344
Join date : 24.12.2009
Age : 40
Bosted : Stavanger

Løpetid? Empty
PosteTema: Re: Løpetid?   Løpetid? EmptySøn Mai 30 2010, 09:32

Gerd-Marit skrev:
http://www.dogman.se/hund/hygien/tikskydd-justerbart-svart-s.html

http://www.hooks.no/product.aspx?productid=053009&deptid=197&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Disse to har vi. Greit å ha to så de kan skyldes opp - og så tar du bare truseinnlegg (for mennesker) og fester inni.

Lykke til!

Takk happy6

Vet du forresten hvilken str du har til Cora?
Til Toppen Go down
MiraHedda

MiraHedda


Antall Innlegg : 232
Join date : 04.11.2009
Bosted : Son, Akershus

Løpetid? Empty
PosteTema: Re: Løpetid?   Løpetid? EmptySøn Mai 30 2010, 10:14

Christine skrev:
Gerd-Marit skrev:
http://www.dogman.se/hund/hygien/tikskydd-justerbart-svart-s.html

http://www.hooks.no/product.aspx?productid=053009&deptid=197&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Disse to har vi. Greit å ha to så de kan skyldes opp - og så tar du bare truseinnlegg (for mennesker) og fester inni.

Lykke til!

Takk happy6

Vet du forresten hvilken str du har til Cora?

Jeg tipper hun hvertfal har den nederste i M siden det står sånn størrelseting på siden og M er til eks. Beagle, mens S er til dvergpuddel. Er ikke sikker, men det var hvertfall det jeg gjettet happy3
Til Toppen Go down
Gerd-Marit

Gerd-Marit


Antall Innlegg : 454
Join date : 14.06.2009
Age : 54
Bosted : Sandnes

Løpetid? Empty
PosteTema: Re: Løpetid?   Løpetid? EmptySøn Mai 30 2010, 10:58

Christine skrev:
Gerd-Marit skrev:
http://www.dogman.se/hund/hygien/tikskydd-justerbart-svart-s.html

http://www.hooks.no/product.aspx?productid=053009&deptid=197&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Disse to har vi. Greit å ha to så de kan skyldes opp - og så tar du bare truseinnlegg (for mennesker) og fester inni.

Lykke til!

Takk happy6

Vet du forresten hvilken str du har til Cora?

Den rutete er i S, den svarte i M faktisk. Ikke alltid str. oppgitt passer med ulike hundetyper selv om høyde ol er like på hundene - Pinscheren er jo ganske smal - og hvis du kjøper de for små vil de ikke gå langt nok opp på ryggen og sitter ikke skikkelig. Begge disse modellene kan justere i vidde - og jeg er fornøyd med str og passform :-)

GM
Til Toppen Go down
http://corasblogg.blogspot.com
Christine

Christine


Antall Innlegg : 344
Join date : 24.12.2009
Age : 40
Bosted : Stavanger

Løpetid? Empty
PosteTema: Re: Løpetid?   Løpetid? EmptySøn Mai 30 2010, 17:40

Takker og bukker happy6
Til Toppen Go down
MiraHedda

MiraHedda


Antall Innlegg : 232
Join date : 04.11.2009
Bosted : Son, Akershus

Løpetid? Empty
PosteTema: Re: Løpetid?   Løpetid? EmptySøn Mai 30 2010, 18:40

Fortsatt usikker på om Mira ikke er nære løpetiden jeg altså blink00 I dag har hun hatt endel utflod. Mere enn vanlig og hun har gått og sutra i hele dag, og i tillegg vært helt slapp. Hun har ikke fått tur eller noe i dag, og orker ingen ting. Siste uka har hun nesten ikke fått tur fordi hun ikke har orka. Og da snakker vi ikke 5 min engang.
Til Toppen Go down
Christine

Christine


Antall Innlegg : 344
Join date : 24.12.2009
Age : 40
Bosted : Stavanger

Løpetid? Empty
PosteTema: Re: Løpetid?   Løpetid? EmptySøn Mai 30 2010, 19:34

MiraHedda skrev:
Fortsatt usikker på om Mira ikke er nære løpetiden jeg altså blink00 I dag har hun hatt endel utflod. Mere enn vanlig og hun har gått og sutra i hele dag, og i tillegg vært helt slapp. Hun har ikke fått tur eller noe i dag, og orker ingen ting. Siste uka har hun nesten ikke fått tur fordi hun ikke har orka. Og da snakker vi ikke 5 min engang.

India har og vært sutrete en god stund nå, men har ikke vært særlig plaget av trøtthet. Hørtes egentlig deilig ut med en trøtt hund spør du meg happy4 Her er det full fres hele dagen! Noe roligere er hun jo selvfølgelig. Det høres uansett ut som om løpetiden nærmer seg for Mira og happy3 Jeg har jo gått i flere uker og venta, for synes hun har vært så rar. De kan jo tydeligvis holde på en god stund i forveien wink3
Til Toppen Go down
MiraHedda

MiraHedda


Antall Innlegg : 232
Join date : 04.11.2009
Bosted : Son, Akershus

Løpetid? Empty
PosteTema: Re: Løpetid?   Løpetid? EmptyMan Mai 31 2010, 14:52

Christine skrev:
MiraHedda skrev:
Fortsatt usikker på om Mira ikke er nære løpetiden jeg altså blink00 I dag har hun hatt endel utflod. Mere enn vanlig og hun har gått og sutra i hele dag, og i tillegg vært helt slapp. Hun har ikke fått tur eller noe i dag, og orker ingen ting. Siste uka har hun nesten ikke fått tur fordi hun ikke har orka. Og da snakker vi ikke 5 min engang.

India har og vært sutrete en god stund nå, men har ikke vært særlig plaget av trøtthet. Hørtes egentlig deilig ut med en trøtt hund spør du meg happy4 Her er det full fres hele dagen! Noe roligere er hun jo selvfølgelig. Det høres uansett ut som om løpetiden nærmer seg for Mira og happy3 Jeg har jo gått i flere uker og venta, for synes hun har vært så rar. De kan jo tydeligvis holde på en god stund i forveien wink3

Ja, tydeligvis happy3 Deilig med en trøtt hund ja. Hun orker ikke stort, og ligger bare rett ut på teppet og slækkar'n happy4
Til Toppen Go down
MiraHedda

MiraHedda


Antall Innlegg : 232
Join date : 04.11.2009
Bosted : Son, Akershus

Løpetid? Empty
PosteTema: Re: Løpetid?   Løpetid? EmptyOns Jun 02 2010, 16:27

Nå må jeg være ganske sikker på at det er løpetid huh3 Hun har jo hovna opp, og i dag har hun hatt veldig brunlig utflod. Ser egentlig mer ut som blod, enn utflod, for hver gang vi "ser etter" er det et par dråper brunt blod der. Mulig hun kommertil å blø mere? Hun skvetter ikke rundt omkring, men hun liker ikke å tisse på tomta lenger, så hun tisser helst på tur. ca. 1-2 ganger på hver tur. (5-10 min , tur)
Til Toppen Go down
Christine

Christine


Antall Innlegg : 344
Join date : 24.12.2009
Age : 40
Bosted : Stavanger

Løpetid? Empty
PosteTema: Re: Løpetid?   Løpetid? EmptyOns Jun 02 2010, 17:18

MiraHedda skrev:
Nå må jeg være ganske sikker på at det er løpetid huh3 Hun har jo hovna opp, og i dag har hun hatt veldig brunlig utflod. Ser egentlig mer ut som blod, enn utflod, for hver gang vi "ser etter" er det et par dråper brunt blod der. Mulig hun kommertil å blø mere? Hun skvetter ikke rundt omkring, men hun liker ikke å tisse på tomta lenger, så hun tisser helst på tur. ca. 1-2 ganger på hver tur. (5-10 min , tur)

ja, da er det nok løpetid hos dere og! India hadde og sånn brunt i starten, og så begynte hun å blø mer og mer. Nå drypper det ganske mye, men det varierer vel litt fra hund til hund. India markerte heller ikke så vanvittig ute på tur før løpetiden, tisset et par ganger som Mira. På valpekurset markerte hun derimot en del. Nå som løpetiden er i gang for fult så skvetter hun som en hannhund happy4
Til Toppen Go down
Sponsored content





Løpetid? Empty
PosteTema: Re: Løpetid?   Løpetid? Empty

Til Toppen Go down
 
Løpetid?
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Løpetid tisper
» Løpetid igjen?????
» Løpetid?
» Løpetid igjen?
» Løpetid DP

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Helse og stell av hunden-
Gå Til: