Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hunder forgiftet i Oslo!

Go down 
5 posters
AvInnlegg
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Hunder forgiftet i Oslo! Empty
PosteTema: Hunder forgiftet i Oslo!   Hunder forgiftet i Oslo! EmptySøn Okt 23 2011, 20:35

Denne advarselen spres nå på Facebook;

"ADVARSEL til HUNDEEIERE:
Et sykt menneske har lagt ut giftig mat på fortauer og i parker rundt i Oslo for å ta livet av hunder!!! To hunder på St.hanshaugen er allerede blitt drept.
Giften er blant annet blitt lagt i små hauger med sagflis, inntil husvegger og trær, og det lukter tydeligvis mat fordi hundene slikker på det.
Kopier dette og sett i din egen status for å advare andre."


Hva er det som skjer med verden?? mad1
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 40
Bosted : Larvik

Hunder forgiftet i Oslo! Empty
PosteTema: Re: Hunder forgiftet i Oslo!   Hunder forgiftet i Oslo! EmptySøn Okt 23 2011, 20:42

Fy f*en! mad1
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Hunder forgiftet i Oslo! Empty
PosteTema: Re: Hunder forgiftet i Oslo!   Hunder forgiftet i Oslo! EmptySøn Okt 23 2011, 20:43

Cesilie skrev:
Fy f*en! mad1

Du kan så si. Har en kamerat som har sett små sagflishauger Sagene/Torshov også. Ekkelt!
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 40
Bosted : Larvik

Hunder forgiftet i Oslo! Empty
PosteTema: Re: Hunder forgiftet i Oslo!   Hunder forgiftet i Oslo! EmptySøn Okt 23 2011, 20:51

ElinK skrev:
Cesilie skrev:
Fy f*en! mad1

Du kan så si. Har en kamerat som har sett små sagflishauger Sagene/Torshov også. Ekkelt!

Jeg bodde på St. Hanshaugen for ikke så lenge siden. Tror jeg skal holde meg unna byen på en god stund... Det er jo nesten umulig å rydde opp i det der uansett.
Til Toppen Go down
Ane

Ane


Antall Innlegg : 1877
Join date : 30.07.2009

Hunder forgiftet i Oslo! Empty
PosteTema: Re: Hunder forgiftet i Oslo!   Hunder forgiftet i Oslo! EmptySøn Okt 23 2011, 20:53

Nå blir jeg sinna mad1 mad1 mad1
Fins det ingenting man ikke trenger å være redd for lenger huh3 no0 Bor jo like ved, og nå måtte jeg spille kveldsturen til Strettis om igjen i hodet.
Men står det ikke noe mer enn det, hvilke veterinær(er) som har påvist det, hvilken gift som er brukt, hvordan sykdomsforløpet er? Hvis dette er sant, må det jo komme en artikkel/advarsel noe sted.
Til Toppen Go down
http://mostawesomeristretto.com/
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 40
Bosted : Larvik

Hunder forgiftet i Oslo! Empty
PosteTema: Re: Hunder forgiftet i Oslo!   Hunder forgiftet i Oslo! EmptySøn Okt 23 2011, 20:58

Stretto skrev:
Nå blir jeg sinna mad1 mad1 mad1
Fins det ingenting man ikke trenger å være redd for lenger huh3 no0 Bor jo like ved, og nå måtte jeg spille kveldsturen til Strettis om igjen i hodet.
Men står det ikke noe mer enn det, hvilke veterinær(er) som har påvist det, hvilken gift som er brukt, hvordan sykdomsforløpet er? Hvis dette er sant, må det jo komme en artikkel/advarsel noe sted.

Akkurat det der tenkte jeg også. Det skader jo ikke å spre det, men jeg synes det er rart om det ikke kommer noe i en eller annen avis snart, om det er sant. Folk har jo sett sagflis-flekkene, men for alt vi vet kan det jo bare være en tulling som ikke er glad i hunder som har startet et rykte. Better to be safe than sorry - selvfølgelig. Men jeg vil tro at den/de veterinæren(e) som eventuelt har hatt hundene inne vil få dette spredd så fort som mulig.
Til Toppen Go down
Victoria




Antall Innlegg : 35
Join date : 09.10.2011
Age : 30
Bosted : Bergen

Hunder forgiftet i Oslo! Empty
PosteTema: Re: Hunder forgiftet i Oslo!   Hunder forgiftet i Oslo! EmptySøn Okt 23 2011, 21:36

Skulle akkurat til å advare.. Denne sirkulerer på Facebook for tiden.. Mulig det ikke er sant, men greit å ta forhåndsregler..

Enkelte mennesker skulle vært utvist fra samfunnet mad1

Denne er forresten lagt ut på Canis også, slik at de også er advart.
Til Toppen Go down
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

Hunder forgiftet i Oslo! Empty
PosteTema: Re: Hunder forgiftet i Oslo!   Hunder forgiftet i Oslo! EmptyMan Okt 24 2011, 08:24

Jeg har sett denne advarselen før også, så fikk det for meg at den ikke var helt ny. Om det da ikke har skjedd på nytt da..
Ikke overraskende om folk gjør slike ting, men hva oppnår de egentlig..? huh3

Trist og skremmende..
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 40
Bosted : Larvik

Hunder forgiftet i Oslo! Empty
PosteTema: Re: Hunder forgiftet i Oslo!   Hunder forgiftet i Oslo! EmptyMan Okt 24 2011, 09:40

Til Toppen Go down
Sponsored content





Hunder forgiftet i Oslo! Empty
PosteTema: Re: Hunder forgiftet i Oslo!   Hunder forgiftet i Oslo! Empty

Til Toppen Go down
 
Hunder forgiftet i Oslo!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» separasjonsangst og to hunder?
» Hunder til bords
» Sjalu hunder
» Hunder kan også demonstrere :)
» Gamle hunder

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: