Det er jo så mange smartinger her inne, så nå håper jeg det er noen som kan hjelpe meg...
Jeg har hatt så iiiiinnmari lyst på videokamera i så iiiinnmari mange år, men tar meg liksom aldri råd til sånt siden jeg aldri har penger og det alltid skjer no med en hund eller hest når jeg har litt...men nå har jeg fortsatt noen kronasjer igjen fra bursdagen min, så jeg tenkte jeg kanskje skulle forte meg å kjøpe et kamera før det skjer no jeg må bruke de pengene på igjen...med andre ord, så må jeg i så fall bruke opp de pengene før jeg skal til vetten imorgen ettermiddag, haha!
Jeg har jo ikke en dritt pæiling på sånne kameragreier og terminologien på sånne tekniske ting (
), men jeg må ha noe som er så billig som mulig, lite og lett, lett å bruke og overføre til PC osv...vet jo at jeg ikke får det beste på markedet når jeg kjøper det billigste, men vil jo gjerne ha det beste av det billige da...
Fant disse, som har en pris jeg kan overleve...:
Toshiba Camileo P10 - klikk
herSamsung SMX-F30LP/EDC - klikk
herSamsung videokamera SMXF30RED - klikk
herEr det noen som har erfaring med disse, eller klarer å forstå hva jeg kan forvente meg av dem...og er det bare fargen som er forskjellig på de to Samsungkameraene?