| Tur i Oslo fredager (på dagtid) | |
|
|
|
Av | Innlegg |
---|
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Tur i Oslo fredager (på dagtid) Tor Sep 01 2011, 08:21 | |
| - Line & Super skrev:
- Vi vil gjerne være med vi og men klarer ikke være der før 12:15....
Vi burde vel klare 12.15 også vi, eller hva sier dere jenter? | |
|
| |
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
| Tema: Re: Tur i Oslo fredager (på dagtid) Tor Sep 01 2011, 10:23 | |
| - ElinK skrev:
- Line & Super skrev:
- Vi vil gjerne være med vi og men klarer ikke være der før 12:15....
Vi burde vel klare 12.15 også vi, eller hva sier dere jenter? Jupp, jupp | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Tur i Oslo fredager (på dagtid) Tor Sep 01 2011, 10:59 | |
| Scot hilser til turgjengen som blir med i morgen. Vi gikk rundt idag også, og jeg vil anbefale godt skotøy som tåler gjørme. Om det ikke kommer regn idag er det nok ikke nødvendig med gummistøvler. Må også legge til at det valgte "gjørmeruta" siste del av turen, så både Scot, sko og bukse trenger nok en vask Er meldt oppholdsvær i morgen, så alt ligger til rette for en koselig tur. Brukte ca 1,5 time hjemmefra, rundt og hjem igjen, men regner med at vi bruker litt mer tid i morgen. Er jo viktig å holde "skravletempo" | |
|
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: Tur i Oslo fredager (på dagtid) Tor Sep 01 2011, 11:01 | |
| Åååå, ser så koselig ut! Kunne ønske jeg også hadde fri.. | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Tur i Oslo fredager (på dagtid) Tor Sep 01 2011, 11:09 | |
| - Marte skrev:
- Åååå, ser så koselig ut!
Kunne ønske jeg også hadde fri.. Du får ta deg en fridag og bli med en eller annen fredag. Ser ut til at vi blir 5 tobeinte og 7 firbeinte i assorterte raser (og størrelser) på tur i morgen. | |
|
| |
Line & Super
Antall Innlegg : 118 Join date : 25.01.2011 Bosted : Skedsmo
| Tema: Re: Tur i Oslo fredager (på dagtid) Tor Sep 01 2011, 11:45 | |
| Vi gleder oss Ble det til at vi møtes på bryn senteret eller? | |
|
| |
Ane
| Tema: Re: Tur i Oslo fredager (på dagtid) Tor Sep 01 2011, 11:58 | |
| Håper det blir på kortest mulig sted i forhold til østensjøvannet, syns runden der er lang nok å gå Ikke at jeg vet hvor det er i forhold til det ene eller andre, har forferdelig stedsans.. | |
|
| |
ElinK
| |
| |
Greatsenji
Antall Innlegg : 51 Join date : 19.08.2011
| Tema: Re: Tur i Oslo fredager (på dagtid) Tor Sep 01 2011, 13:01 | |
| beinet til tesh er vist ikke helt bra idag (hun har enostose) men skal se på det igjen i morgen tidlig. Er hun ikke 100% blir turen for lang for henne når beina ikke henger med.
*krysser fingrene* | |
|
| |
Simira
Antall Innlegg : 1072 Join date : 14.06.2009 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Tur i Oslo fredager (på dagtid) Tor Sep 01 2011, 13:06 | |
| - Greatsenji skrev:
- beinet til tesh er vist ikke helt bra idag (hun har enostose) men skal se på det igjen i morgen tidlig. Er hun ikke 100% blir turen for lang for henne når beina ikke henger med.
*krysser fingrene* Kan hun ikke være alene om du går med knøttet? Håper jeg får med lillesøster, hvis ikke kommer jeg bare med Kovu. Ikke sjangs å kontrollere begge med så mange hunder rundt... 1215 på Bryn senter da? | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Tur i Oslo fredager (på dagtid) Tor Sep 01 2011, 13:09 | |
| - Simira skrev:
- Greatsenji skrev:
- beinet til tesh er vist ikke helt bra idag (hun har enostose) men skal se på det igjen i morgen tidlig. Er hun ikke 100% blir turen for lang for henne når beina ikke henger med.
*krysser fingrene* Kan hun ikke være alene om du går med knøttet?
Håper jeg får med lillesøster, hvis ikke kommer jeg bare med Kovu. Ikke sjangs å kontrollere begge med så mange hunder rundt... 1215 på Bryn senter da? 12.15 på Bryn senter høres bra ut | |
|
| |
Greatsenji
| Tema: Re: Tur i Oslo fredager (på dagtid) Tor Sep 01 2011, 13:12 | |
| - Simira skrev:
- Greatsenji skrev:
Håper jeg får med lillesøster, hvis ikke kommer jeg bare med Kovu. Ikke sjangs å kontrollere begge med så mange hunder rundt... 1215 på Bryn senter da? Hun kan eventuelt ligge i bilen, alene hjemme fungerer dårlig (du vet, putedrepealder og bur eier jeg ikke.. :P) Er det parkeringsHUS? der pleier det jo ikke å være varmt. | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Tur i Oslo fredager (på dagtid) Tor Sep 01 2011, 13:13 | |
| - Greatsenji skrev:
- Simira skrev:
- Greatsenji skrev:
Håper jeg får med lillesøster, hvis ikke kommer jeg bare med Kovu. Ikke sjangs å kontrollere begge med så mange hunder rundt... 1215 på Bryn senter da? Hun kan eventuelt ligge i bilen, alene hjemme fungerer dårlig (du vet, putedrepealder og bur eier jeg ikke.. :P) Er det parkeringsHUS? der pleier det jo ikke å være varmt. Ja, det er mulighet for å parkere ute og i parkeringshus. Håper beinet blir bra da | |
|
| |
Simira
| Tema: Re: Tur i Oslo fredager (på dagtid) Tor Sep 01 2011, 13:52 | |
| - Greatsenji skrev:
- Simira skrev:
- Greatsenji skrev:
Håper jeg får med lillesøster, hvis ikke kommer jeg bare med Kovu. Ikke sjangs å kontrollere begge med så mange hunder rundt... 1215 på Bryn senter da? Hun kan eventuelt ligge i bilen, alene hjemme fungerer dårlig (du vet, putedrepealder og bur eier jeg ikke.. :P) Er det parkeringsHUS? der pleier det jo ikke å være varmt. Haha, du kan få sette henne igjen i buret til Kovu her. | |
|
| |
Greatsenji
| Tema: Re: Tur i Oslo fredager (på dagtid) Tor Sep 01 2011, 17:23 | |
| Vet ikke om hun syns det er så morsomt å være innestengt i bur på ukjent plass, så tryggere å ha hun i bilen hvor hun syns det er greit Og tror ikke buret er stort nok heller, 6'er burene er for små Hun så bra ut på tur nå så regner med det kanskje bare var et lite overtrokk og ikke enostosen som har blusset opp igjen (litt overhysterisk ang. beina hennes etter flere mnds halthet :P) | |
|
| |
Ane
| |
| |
Greatsenji
| Tema: Re: Tur i Oslo fredager (på dagtid) Tor Sep 01 2011, 19:14 | |
| Forsto sånn ca hvor det er ihvertfall Jeg lagerer nr ditt Simira og ringer deg om jeg ikke finner fram Jeg sender meld i morgen tidlig til simira om vi kommer eller ikke, så lover jeg i hvertfall noe jeg ikke kan holde | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Tur i Oslo fredager (på dagtid) Fre Sep 02 2011, 08:43 | |
| Er dere klare for tur folkens? Drømte i natt at alle meldte avbud og at det regnet og tordnet. Heldigvis er jeg ikke sanndrømt | |
|
| |
Simira
| Tema: Re: Tur i Oslo fredager (på dagtid) Fre Sep 02 2011, 08:48 | |
| Jada, etter litt forsovels og hastekakebaking før frokost (for å rekke å steke ferdig før jeg må dra), så er jeg i gang. Lillesøster blir ikke med, så da kommer jeg bare med Kovu. Det kan bli en håndfull nok, med så mange hunder... | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Tur i Oslo fredager (på dagtid) Fre Sep 02 2011, 08:58 | |
| - Simira skrev:
- Jada, etter litt forsovels og hastekakebaking før frokost (for å rekke å steke ferdig før jeg må dra), så er jeg i gang. Lillesøster blir ikke med, så da kommer jeg bare med Kovu. Det kan bli en håndfull nok, med så mange hunder...
Så dumt da, tror Scot har så godt av å gå sammen med Odin. Men tror ikke han har noe mindre godt av å gå sammen med Kovu | |
|
| |
Simira
| Tema: Re: Tur i Oslo fredager (på dagtid) Fre Sep 02 2011, 09:20 | |
| - ElinK skrev:
- Simira skrev:
- Jada, etter litt forsovels og hastekakebaking før frokost (for å rekke å steke ferdig før jeg må dra), så er jeg i gang. Lillesøster blir ikke med, så da kommer jeg bare med Kovu. Det kan bli en håndfull nok, med så mange hunder...
Så dumt da, tror Scot har så godt av å gå sammen med Odin. Men tror ikke han har noe mindre godt av å gå sammen med Kovu Kovu har aldri (ikke siden 5-6 mnd alder, faktisk!) gått tur sammen med andre hunder enn Odin, og jeg vet han kommer til å være en god håndfull i dag. Når jeg vet hvordan han oppfører seg kan jeg sikkert ta med begge, så kan du ta Odin og Scot. (jeg ser jo fordelen med en voksen hund i den gjengen der også...) | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Tur i Oslo fredager (på dagtid) Fre Sep 02 2011, 09:25 | |
| | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Tur i Oslo fredager (på dagtid) Fre Sep 02 2011, 12:45 | |
| Tusen takk for en kjempekoselig tur alle sammen! Scot har flatet helt ut på gulvet, tror det blir en stille kveld i heimen Vi sees neste fredag også, ikke sant? Regnet litt mens vi ventet på at de andre skulle komme, så Scot hoppet like greit inn i bilen til Line. Litt trang, men det gikk | |
|
| |
Simira
| Tema: Re: Tur i Oslo fredager (på dagtid) Fre Sep 02 2011, 13:18 | |
| Vi ligger her vi, langflate på sofaen og venter på gruppebilde av 3 pinscherhanner (alle på S!), 1 ridgeback hann, 1 gd tispe og 1 dp tispe. Mye morsomme blikk på turen rundt vannet ja... | |
|
| |
Greatsenji
| Tema: Re: Tur i Oslo fredager (på dagtid) Fre Sep 02 2011, 14:12 | |
| Super fin tur! Nå ligger det et stk. utstrakt GD! Dpn er ikke så sliten, hun lada opp i bilen hun :P | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Tur i Oslo fredager (på dagtid) | |
| |
|
| |
| Tur i Oslo fredager (på dagtid) | |
|