| Hundepass på dagtid i Oslo | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Hundepass på dagtid i Oslo Man Aug 03 2009, 08:57 | |
| Hei alle, Jeg har mye fritid på dagtid og passer en DP-tispe innimellom. Henter henne om morningen og er med henne hele dagen slik at hun slipper å være alene hjemme. Om noen fler kunne tenkt seg det, tar jeg gjerne med meg flere på tur også. Vi har jo ikke fått oss noen hund enda, så blir litt lange dager når mannen er på jobb. Er vant med alt fra dobermann, settere, rotteweilere m.fl. Har funnet ut at dette er god trening til vi får vår egen hund, samtidig som man kan bli kjent med flere som har hund | |
|
| |
Siri
Antall Innlegg : 184 Join date : 14.06.2009 Age : 38 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Hundepass på dagtid i Oslo Man Aug 31 2009, 22:07 | |
| Hei Elin! Skulle til å legge til en tråd her, da jeg så tråden din! Jeg pleier å jobbe kveldstid, men må plutselig på jobb klokken 12 på onsdag, blir noen timer. Du har ikke sjangs til å passe Lucas litt da?? Alle jeg kjenner er enten på skole eller jobb da, så det er litt krise her... | |
|
| |
ElinK
| |
| |
Cesilie
Antall Innlegg : 1217 Join date : 12.06.2009 Age : 40 Bosted : Larvik
| Tema: Re: Hundepass på dagtid i Oslo Man Sep 14 2009, 15:19 | |
| Hei og hå! Hvordan er ventetiden for dere? Jeg jobber en del teite vakter om dagen, og lurer på om det hadde vært mulig for dere å ha Mia en gang her og der? Jeg bytter naturligvis mer enn gjerne, og kan passe Scot når han blir større og klar for det! Send meg en pm om dere skulle ha lyst og mulighet da! | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Hundepass på dagtid i Oslo Tir Sep 15 2009, 10:04 | |
| Hei, Jeg har ikke internett hjemme og får ikke sendt PM via mobilen. Men jeg har tid og lyst :-) Kan du ikke sende meg en PM med tlf-nummeret ditt? | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Hundepass på dagtid i Oslo Ons Nov 18 2009, 13:52 | |
| Hei igjen,
Nå jobber jeg stort sett kvelder, og har fremdeles mye fritid om det er noen som skulle trenge pass. Har jo passet Lucas og Luke en del, også over natten. Går også bra med Scot og andre hunder, han er jo så glad i ALLE. Er bare koselig med flere hunder her hjemme, da får vi også testet ut hvor mye mer jobb det er med 2, siden jeg har veldig lyst på en hund til, når Scot har blitt stor selvsagt. | |
|
| |
Tine
Antall Innlegg : 400 Join date : 07.07.2009 Age : 38 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Hundepass på dagtid i Oslo Ons Nov 18 2009, 14:04 | |
| - ElinK skrev:
- Hei igjen,
Nå jobber jeg stort sett kvelder, og har fremdeles mye fritid om det er noen som skulle trenge pass. Har jo passet Lucas og Luke en del, også over natten. Går også bra med Scot og andre hunder, han er jo så glad i ALLE. Er bare koselig med flere hunder her hjemme, da får vi også testet ut hvor mye mer jobb det er med 2, siden jeg har veldig lyst på en hund til, når Scot har blitt stor selvsagt. Næmmen jøss, helt hyperaktiv du eller? Dere får gjerne ha Luke i helga, spesielt søndag... Jobbehelgene mine er temmelig kjedelige for lille prinsen iogmed at det er så lange skift... | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Hundepass på dagtid i Oslo Ons Nov 18 2009, 14:07 | |
| - Tine skrev:
- ElinK skrev:
- Hei igjen,
Nå jobber jeg stort sett kvelder, og har fremdeles mye fritid om det er noen som skulle trenge pass. Har jo passet Lucas og Luke en del, også over natten. Går også bra med Scot og andre hunder, han er jo så glad i ALLE. Er bare koselig med flere hunder her hjemme, da får vi også testet ut hvor mye mer jobb det er med 2, siden jeg har veldig lyst på en hund til, når Scot har blitt stor selvsagt. Næmmen jøss, helt hyperaktiv du eller? Dere får gjerne ha Luke i helga, spesielt søndag... Jobbehelgene mine er temmelig kjedelige for lille prinsen iogmed at det er så lange skift... Jupp, litt mye energi til overs. Jeg jobber på søndag, men kan ha han på dagen. Begynner på jobb kl 18. Lørdag skal jeg på konsert på kvelden og ser ut til at det blir valpekurs på formiddagen | |
|
| |
Tine
| Tema: Re: Hundepass på dagtid i Oslo Ons Nov 18 2009, 14:09 | |
| Hvis jeg for eksempel leverer mellom 9 og halv 10 en gang og henter rundt halv 4? | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Hundepass på dagtid i Oslo Ons Nov 18 2009, 14:11 | |
| - Tine skrev:
- Hvis jeg for eksempel leverer mellom 9 og halv 10 en gang og henter rundt halv 4?
Burde fungere det. Evt kan jeg ta han med til sentrum, skal på jobb i Spektrum. | |
|
| |
Tine
| Tema: Re: Hundepass på dagtid i Oslo Ons Nov 18 2009, 14:13 | |
| Vi skal i bursdag klokka 4 skjønner du, så da passer det bra for meg å plukke han opp på veien | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Hundepass på dagtid i Oslo Ons Nov 18 2009, 14:19 | |
| - Tine skrev:
- Vi skal i bursdag klokka 4 skjønner du, så da passer det bra for meg å plukke han opp på veien
Ikke noe problem Sees på søndag! | |
|
| |
Helene
Antall Innlegg : 200 Join date : 21.07.2009 Age : 38 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Hundepass på dagtid i Oslo Ons Nov 18 2009, 18:34 | |
| - ElinK skrev:
- Tine skrev:
- ElinK skrev:
- Hei igjen,
Nå jobber jeg stort sett kvelder, og har fremdeles mye fritid om det er noen som skulle trenge pass. Har jo passet Lucas og Luke en del, også over natten. Går også bra med Scot og andre hunder, han er jo så glad i ALLE. Er bare koselig med flere hunder her hjemme, da får vi også testet ut hvor mye mer jobb det er med 2, siden jeg har veldig lyst på en hund til, når Scot har blitt stor selvsagt. Næmmen jøss, helt hyperaktiv du eller? Dere får gjerne ha Luke i helga, spesielt søndag... Jobbehelgene mine er temmelig kjedelige for lille prinsen iogmed at det er så lange skift... Jupp, litt mye energi til overs. Jeg jobber på søndag, men kan ha han på dagen. Begynner på jobb kl 18. Lørdag skal jeg på konsert på kvelden og ser ut til at det blir valpekurs på formiddagen ohlalala.. måtte bare kommentere.. litt offtopic men... jeg skal også på konsert i spektrum på lørdag!!! ikke jobbe da men... gleeeder meg, nerd som jeg er | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Hundepass på dagtid i Oslo Ons Nov 18 2009, 19:59 | |
| | |
|
| |
Helene
| Tema: Re: Hundepass på dagtid i Oslo Tor Nov 19 2009, 06:03 | |
| næææ skal du?? Kjenner ikke mange andre enn godt voksne menn som skal dit Har ståplasser såklart! Ikke ofte jeg er på konsert, så det skal ble gøy | |
|
| |
ElinK
| |
| |
Helene
| Tema: Re: Hundepass på dagtid i Oslo Tor Nov 19 2009, 08:06 | |
| hehe, nei er på lørdag.. Toby Keith Men jeg kjenner bare voksne menn som skal dit (og jentene jeg drar med så klart)... | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Hundepass på dagtid i Oslo | |
| |
|
| |
| Hundepass på dagtid i Oslo | |
|