ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: HASTER! 5 katter trenger nytt hjem! Tir Aug 23 2011, 17:02 | |
| Vet at dette er helt feil forum, men jeg prøver å hjelpe ei venninne med å finne hjem til 5 katter (pusemor med 4 unger) Hun tok de inn til seg, men nå har huseier truet med å avlive dem og har gitt henne 1 uke. Han har allerede avlivet en annen katt.... Hun har selv 2 katter (+ egne barn) og kan ikke beholde alle 5. http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=30241262Om dere i det minste kan dele annonser på facebook så kanskje noen der ute har mulighet til å hjelpe. Har prøvd bl.a å kontakte SPCA, men de hadde ikke mulighet til å ta de imot Dette er bare et fortvilet rop om hjelp, jeg håper så inderlig at dette får en lykkelig slutt. På forhånd tusen millioner takk | |
|
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: HASTER! 5 katter trenger nytt hjem! Tir Aug 23 2011, 19:31 | |
| Uff, så fælt Håper det løser seg. Har lagt den ut på FB hos meg og oppfordret til å dele den videre, så får vi håpe det blir napp et eller annet sted. Skulle ønske folk kunne kastrere og sterilisere kattene sine, så hadde det vært færre sånne skjebner :( | |
|
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: HASTER! 5 katter trenger nytt hjem! Tir Aug 23 2011, 19:59 | |
| - Linn skrev:
- Uff, så fælt Håper det løser seg. Har lagt den ut på FB hos meg og oppfordret til å dele den videre, så får vi håpe det blir napp et eller annet sted. Skulle ønske folk kunne kastrere og sterilisere kattene sine, så hadde det vært færre sånne skjebner :(
Takk Linn! Det er bare ufattelig trist Alle dyr fortjener et godt og trygt hjem med masse kjærlighet og kos. Burde bli pålagt at alle må id-merke kattene, samt rimeligere å kastrere/sterilisere. Skulle gjerne tatt en av kattungene jeg, men mannen er teit | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: HASTER! 5 katter trenger nytt hjem! | |
| |
|