Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Trenger sårt et hjem til lillegull.

Go down 
5 posters
AvInnlegg
Charlotte




Antall Innlegg : 32
Join date : 09.08.2009
Age : 34
Bosted : Kristiansund / Trondheim

Trenger sårt et hjem til lillegull. Empty
PosteTema: Trenger sårt et hjem til lillegull.   Trenger sårt et hjem til lillegull. EmptyTor Jun 17 2010, 23:09

Hei!

Jeg har kommet i en vanskelig livssituasjon som gjør at jeg må flytte for meg selv etter mange år samboerskap, dette gjør som følger at jeg ikke har noe hjelp til å ta meg av caesar når jeg er på skole / jobb.

Jeg gjør ikke dette for meg selv, men en hund fortjener noen som har bedre tid til den enn det jeg har nå frammover.
Da jeg studerer på dagtid og jobber på kveldstid/ helg blir det vanskelig for meg, og spesiellt nå som jeg må finne en hybel ser det mørkt ut med hund på lasset.

Han er en rød dvergpinscher på snart et år gammel og er kastrert. Han er glad i alt og alle, mennesker som dyr. Han liker godt å leke, få mye oppmerksomhet og elsker et bein og tygge på i senga si!

Det er snakk om til jeg er ferdig å studere, eventuellt lengere dersom studiene kan bygges på. ( minimum 6 mnd )

Jeg kan selv betale matutgiftene og alt nødvendig utstyr føler med.



Dette er noe som haster for meg, så gjerne spør venner og bekjente, på forhånd takk :-)

Dersom det er spørsmål eller dere er interesserte kan dere kontakte meg på mobil: 936 19 623.

Mvh Charlotte & Caesar.
Til Toppen Go down
http://www.dogblogg.com
Fly

Fly


Antall Innlegg : 960
Join date : 10.06.2009
Age : 56
Bosted : Halden

Trenger sårt et hjem til lillegull. Empty
PosteTema: Re: Trenger sårt et hjem til lillegull.   Trenger sårt et hjem til lillegull. EmptyFre Jun 18 2010, 06:44

Har du hørt med oppdretteren din om den kan hjelpe til? Og så ville jeg ha brukt ordet pass av hund og ikke forvert, særlig hvis du må annonsere ute på finn.no etter hjelp.
Til Toppen Go down
http://www.jornsbo.no
Charlotte




Antall Innlegg : 32
Join date : 09.08.2009
Age : 34
Bosted : Kristiansund / Trondheim

Trenger sårt et hjem til lillegull. Empty
PosteTema: Re: Trenger sårt et hjem til lillegull.   Trenger sårt et hjem til lillegull. EmptyFre Jun 18 2010, 07:51

Fly skrev:
Har du hørt med oppdretteren din om den kan hjelpe til? Og så ville jeg ha brukt ordet pass av hund og ikke forvert, særlig hvis du må annonsere ute på finn.no etter hjelp.


Ja, jeg er alltid i dialog med oppdretteren min. Hun bor et godt stykke unna og det ville vært enklest om jeg fant noen i området, eller som har mulighet for å hente han.

Grunnet plasserin på 'forvert' var at jeg fant lignende annonser her, i forhold til tidsperioden det gjelder. Under pass av hund gjaldt det kun for en helg eller så..
Til Toppen Go down
http://www.dogblogg.com
Fly

Fly


Antall Innlegg : 960
Join date : 10.06.2009
Age : 56
Bosted : Halden

Trenger sårt et hjem til lillegull. Empty
PosteTema: Re: Trenger sårt et hjem til lillegull.   Trenger sårt et hjem til lillegull. EmptyFre Jun 18 2010, 13:32

Det er så mye og misforstå, under ordet forvert, mens pass av hund kan man ikke ta feil av. Så det var bare ment som et tips hvis du måtte annonsere på finn, så du slapp å krangle for å få hunden din igjen når pass perioden er over:)
Til Toppen Go down
http://www.jornsbo.no
LizH

LizH


Antall Innlegg : 109
Join date : 13.12.2009
Bosted : Fræna

Trenger sårt et hjem til lillegull. Empty
PosteTema: Re: Trenger sårt et hjem til lillegull.   Trenger sårt et hjem til lillegull. EmptySøn Jun 20 2010, 21:08

Håper du finner en god løsning på dette!
Til Toppen Go down
Ann-Helen

Ann-Helen


Antall Innlegg : 1671
Join date : 10.06.2009
Bosted : AUKRA

Trenger sårt et hjem til lillegull. Empty
PosteTema: Re: Trenger sårt et hjem til lillegull.   Trenger sårt et hjem til lillegull. EmptySøn Jun 20 2010, 22:21

Trasig situasjon sad3
Håper det løser seg for dere therethere
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Bobby-Chicco
-Malin-

-Malin-


Antall Innlegg : 204
Join date : 13.06.2009
Age : 35
Bosted : Trondheim

Trenger sårt et hjem til lillegull. Empty
PosteTema: Re: Trenger sårt et hjem til lillegull.   Trenger sårt et hjem til lillegull. EmptyMan Jun 21 2010, 21:07

Håper du finner en løsning for lillegullet ditt! happy3

Kan passe han av og til om det hjelper, men er ikke i Tr.heim igjen før midten av august :|
Til Toppen Go down
Sponsored content





Trenger sårt et hjem til lillegull. Empty
PosteTema: Re: Trenger sårt et hjem til lillegull.   Trenger sårt et hjem til lillegull. Empty

Til Toppen Go down
 
Trenger sårt et hjem til lillegull.
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bruno trenger et nytt hjem.
» Kastrert dvergpinscher trenger nytt hjem
» To herlige jentepuser trenger ett nytt hjem!
» HASTER! 5 katter trenger nytt hjem!
» Hengiven pinscherhanne trenger nytt hjem - haster! - Omplassert!:)

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Valper, omplassering, pass av hund :: Hundepass-
Gå Til: