Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Trenger sårt et hjem til lillegull.

Go down 
5 posters
AvInnlegg
Charlotte




Antall Innlegg : 32
Join date : 09.08.2009
Age : 34
Bosted : Kristiansund / Trondheim

Trenger sårt et hjem til lillegull. Empty
PosteTema: Trenger sårt et hjem til lillegull.   Trenger sårt et hjem til lillegull. EmptyTor Jun 17 2010, 23:09

Hei!

Jeg har kommet i en vanskelig livssituasjon som gjør at jeg må flytte for meg selv etter mange år samboerskap, dette gjør som følger at jeg ikke har noe hjelp til å ta meg av caesar når jeg er på skole / jobb.

Jeg gjør ikke dette for meg selv, men en hund fortjener noen som har bedre tid til den enn det jeg har nå frammover.
Da jeg studerer på dagtid og jobber på kveldstid/ helg blir det vanskelig for meg, og spesiellt nå som jeg må finne en hybel ser det mørkt ut med hund på lasset.

Han er en rød dvergpinscher på snart et år gammel og er kastrert. Han er glad i alt og alle, mennesker som dyr. Han liker godt å leke, få mye oppmerksomhet og elsker et bein og tygge på i senga si!

Det er snakk om til jeg er ferdig å studere, eventuellt lengere dersom studiene kan bygges på. ( minimum 6 mnd )

Jeg kan selv betale matutgiftene og alt nødvendig utstyr føler med.



Dette er noe som haster for meg, så gjerne spør venner og bekjente, på forhånd takk :-)

Dersom det er spørsmål eller dere er interesserte kan dere kontakte meg på mobil: 936 19 623.

Mvh Charlotte & Caesar.
Til Toppen Go down
http://www.dogblogg.com
Fly

Fly


Antall Innlegg : 960
Join date : 10.06.2009
Age : 56
Bosted : Halden

Trenger sårt et hjem til lillegull. Empty
PosteTema: Re: Trenger sårt et hjem til lillegull.   Trenger sårt et hjem til lillegull. EmptyFre Jun 18 2010, 06:44