Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

To herlige jentepuser trenger ett nytt hjem!

Go down 
AvInnlegg
Maiken

Maiken

Antall Innlegg : 1150

To herlige jentepuser trenger ett nytt hjem! Empty
PosteTema: To herlige jentepuser trenger ett nytt hjem!   To herlige jentepuser trenger ett nytt hjem! EmptyMan Des 20 2010, 09:07

Jeg legger ut denne tråden her i håp om at noen kan hjelpe meg å holde ørene oppe for noen som kunne tenke seg å gi et par voksne puser et godt, varig og nytt hjem happy3 Vet at dette egentlig er for hunder, men disse frøkenen betyr så utrolig mye for meg og her inne vet jeg at folk er seriøse og dyreglade, så vil gjerne prøve her først..

Jeg blir desverre nødt til å tenke på hva som er til jentenes beste, og det er å finne seg et nytt og trygt hjem! Etter vi flyttet hit på gården har det ikke vært så lett for jentene, spesielt det siste året sad3 Det er flere katter her på gården, og noen av de er "villkatter" - jentene mine er ikke vandt med å måtte forsvare territorie eller lignenede, og blir angrepet i hytt og pine sad3 Den yngste av frøknene, Trixi, var for en måned siden borte i over fem måneder!! what3 Jeg satt ut mat til henne og så henne faktisk flere ganger i uken, men hun turte ikke komme hjem eller til meg sad3 Det var veldig tungt å se henne så redd! Eldste mann er en litt "sterkere" sjel og kunne nok klart seg greit, men disse to hører virkelig sammen - de er mor og datter og har vært sammen hele livet happy3 Det siste året har de nesten vært vanskelig å få ut i det hele tatt pga dette, før var de aktive utekatter spesielt da på sommerstid, vinterstid har de alltid likt å være mer inne happy3 De er virkelig noen herlige og veldig forskjellige personligheter!

Trixi er den som går med på absolutt ALT om hun bare stoler på deg! Veterinærene blir alltid like overrasket over hvor snill hun er. Hun er vel av de få, få pusene som kan helbarberes uten bhedøvelse og være helt rolig- hun kan til og med finne på å male happy4 Trixi er langhåret og det krever jo litt ekstra pelsstell om man ikke barberer henne ned happy3 Men om det skulle sette seg noe i pelsen er hun ingen problemer å dusje bare hun får ligge på armen happy3 Hun får et helt spesielt forhold til de personene hun stoler hun på wub3 Når Lux kom i hus var jeg veldig glad Trixi var den første pusen hun hilste på, for det er overhodet ingen problem - har vel faktisk aldri sett henne sint eller irritert..

Vesla er av ett litt annet kaliber, hun er en skikkelig luring og elsker å finne på tull! Trayan for eksempel går aldri opp eller ned trappen uten å stoppe opp for å kikke om vesla ligger under og klar for faenskap happy4 Hun pleier å kaste seg fram fra under trapper og henge seg fast beina hans når hun får mulighet! happy4 Hun vet å passe på seg selv, og sier tydelig ifra om hundene er for innpåslitene happy4

Begge er noen matvrak, og veldig kosete - spesielt Trixi happy3 De er vandt med hunder, men liker ikke å bli jaget på, så vil helst av eventuelle hunder skal være vandt med katter også. Er utrolig tungt for meg å måtte gjøre dette, men jeg vet det er til deres beste og det er definitivt det viktigste. Jeg kjenner de godt, og det er veldig tydlig for meg å se at de ikke trives her, slik de har gjort der vi bodde før..

Sånn, da vet dere litt om de også, og jeg hadde blitt kjempe glad om dere kunne hjelpe meg litt om dere skulle høre fra noen som kunne være intressert happy3

Trixi wub3
To herlige jentepuser trenger ett nytt hjem! LuxogTrayan-desember048

To herlige jentepuser trenger ett nytt hjem! LuxogTrayan-desember005

Vesla til venstre wub3
To herlige jentepuser trenger ett nytt hjem! Bilde002
Til Toppen Go down
http://www.trayan.no

To herlige jentepuser trenger ett nytt hjem!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bruno trenger et nytt hjem.
» Vi ønsker å gi Odin et nytt hjem.
» Kastrert dvergpinscher trenger nytt hjem
» Hengiven pinscherhanne trenger nytt hjem - haster! - Omplassert!:)
» Hiro har fått nytt hjem