Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hiro har fått nytt hjem

Go down 
+2
Irene
Gabriella
6 posters
AvInnlegg
Gabriella

Gabriella


Antall Innlegg : 123
Join date : 16.07.2009
Age : 42

Hiro har fått nytt hjem  Empty
PosteTema: Hiro har fått nytt hjem    Hiro har fått nytt hjem  EmptyTor Apr 25 2013, 19:00

Hiro en hanhund født 16/07-08. C på HD testen men han preges ikke av dette i hverdagen. Kastrert.

Den kuleste Pinschern på Østerås søker nye utfordringer. Han trenger et nytt hjem hvor han er i fokus. En småbarnsfamilie er uaktuelt for ham. Ei heller førstegangs hundeeiere,  det må være en erfaren hundevant person.
Han er godt vant med å være alene 8 timer om dagen - han sover opp til 16 timer om dagen. Han har ikke separasjonsangst. Han trenger bare mer oppmerksomhet og kos.

Vi har brukt lang tid på denne avgjørelsen og vi ser vi ikke lenger er de kule eierne eller at vi klarer å tilfredsstille ham. Og vi skjønner han godt! Det er på tide å innse vi ikke lenger har den hverdagen han trives best i - en hverdag med lek, gå på hundebarnehage (luftegruppe) delta på utsillinger, kurs, løpeturer, sykkelturer o.l

Han er:
Lydig
Leken
Oppmerksomhetssyk
Noe sjalu
Glad i vårt barn på 1 år
Han elsker voksne folk
Han er ingen bråkemaker på hundesletta men han lar seg heller ikke pille på snuten. Kommer det andre hunder og skaper dårlig stemning setter han de på plass.
Han liker å holde seg aktiv - kan gjerne bli med på løpeturer og sykkelturer
Går fint ved siden av vognen
Syns det er gøy å gjøre triks fordi han får godbiter
Takler å gå på turer i regnvær - bare han har bra klær
Mindre begeistret for bilturer men har aldri blitt syk
Elsker å bade om sommeren
En god mentor for andre yppe ung hanhunder (syns jeg da)
Kjærlig og givende på mange måter  
Tilgivende
A one man show - mange fremmede har et smil om munnen når de ser ham. Får så mange komplimenter når vi er ute på tur.
En kul kompis

Vi som eiere har nådd et punkt hvor vi setter hverandres grense på prøve - dermed prioriterer vi hverandre og søker et nytt sted for kompisen vår.

Kjenner du noen som kunne tenke seg å ta over Pinsher stafettpinnen? Han er jo en norsk champin og vi er så stolte over ham! Men veldig klar for nye eventyr. Vi er ganske sikre på at han vil raskt finne seg til rette i nytt hjem - men han trenger faste rutiner.
Morgentur 10 min - etter jobb tur 1 time og kveldstur 10 min
Han spiser frokost
Han E L S K E R Frolic godbiter og gjør all verdens kunst for å en bit eller to
Han er godt vant til kollektivet - superflink på banen og buss. Til og med trikk og tog.
Han kan sove i sin egen seng uproblematisk - han kan finner på å snike seg opp i sengen din siden du er en ny person han vil teste ut... sofaen får du en god varmekilde
Han har ingen allergier eller helseplager. Alt er tipp topp form.
Han spiser i hovedsak hundefor med litt rått egg, yogurt, tran, olivenolje og vom.

Hiro har fått nytt hjem  P8010350



Ta kontakt med meg dersom du er interessert eller kjenner noen som søker en ny venn

Gabriella

gabriellamolina@gmail.com


Sist endret av Gabriella den Tor Aug 01 2013, 18:50, endret 4 ganger
Til Toppen Go down
Irene




Antall Innlegg : 990
Join date : 14.06.2009
Bosted : Kløfta

Hiro har fått nytt hjem  Empty
PosteTema: Re: Hiro har fått nytt hjem    Hiro har fått nytt hjem  EmptyTor Apr 25 2013, 19:34

Kanskje du skulle legge til noe basis info, altså at
han er født 16.07.2008, har HD C (den andre hoften er fri og han plages overhodet ikke det) og han er kastrert.

Jeg som oppdretter er informert, og støtter Gabriellas avgjørelse. Når man ikke har den tiden mer til hunden som en hund trenger, så er det riktig å se om noen annen kan gi det til hunden.
Til Toppen Go down
http://www.rattenjager.com
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

Hiro har fått nytt hjem  Empty
PosteTema: Re: Hiro har fått nytt hjem    Hiro har fått nytt hjem  EmptyTor Apr 25 2013, 20:40

Håper go'gutten får ett nytt godt hjem!

Han er en herlig gutt man fort blir glad i wub4
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
Ane

Ane


Antall Innlegg : 1877
Join date : 30.07.2009

Hiro har fått nytt hjem  Empty
PosteTema: Re: Hiro har fått nytt hjem    Hiro har fått nytt hjem  EmptyTor Apr 25 2013, 22:23

Eva skrev:
Håper go'gutten får ett nytt godt hjem!

Han er en herlig gutt man fort blir glad i wub4

Siterer Eva på denne jeg, beste go´gutten dette wub4
Til Toppen Go down
http://mostawesomeristretto.com/
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Hiro har fått nytt hjem  Empty
PosteTema: Re: Hiro har fått nytt hjem    Hiro har fått nytt hjem  EmptyFre Apr 26 2013, 13:10

Han er nydelig! Håper dere finner et godt og passende hjem til han Smile
Til Toppen Go down
Gabriella

Gabriella


Antall Innlegg : 123
Join date : 16.07.2009
Age : 42

Hiro har fått nytt hjem  Empty
PosteTema: Takk    Hiro har fått nytt hjem  EmptyFre Apr 26 2013, 20:54

Vi vet det er for det beste for super pinschern vår! Men jeg håper bare vi finne rett match for ham.
Til Toppen Go down
Gabriella

Gabriella


Antall Innlegg : 123
Join date : 16.07.2009
Age : 42

Hiro har fått nytt hjem  Empty
PosteTema: Re: Hiro har fått nytt hjem    Hiro har fått nytt hjem  EmptyLør Apr 27 2013, 08:49

.


Sist endret av Gabriella den Søn Mai 12 2013, 21:00, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Anders_berg




Antall Innlegg : 2
Join date : 24.04.2013

Hiro har fått nytt hjem  Empty
PosteTema: hiros nye venn    Hiro har fått nytt hjem  EmptyLør Apr 27 2013, 18:17

hei er en kar på 24 år bor for meg selv og savner en venn og ha ved siden av har hatt jack russel siden jeg var liten trent mye agility med han nå har jeg flytta for meg selv med muligheter for hund har altid elska pinshere kjæresten min har en på 7 år som jeg leker mye med Smile er du itnrisert kan jeg komme på besøk osv vil veldig gjerne hilse på han Smile ellers bor jeg på strømmen så her er det muligheter for dere også og få treffe han :P mvh Anders Berg
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hiro har fått nytt hjem  Empty
PosteTema: Re: Hiro har fått nytt hjem    Hiro har fått nytt hjem  Empty

Til Toppen Go down
 
Hiro har fått nytt hjem
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» EURO har fått nytt hjem! :)
» Emil (pinscher) har fått et nytt hjem (oppdatert 15/7)
» Ikaros - har funnet nytt hjem!
» Bruno trenger et nytt hjem.
» Vi ønsker å gi Odin et nytt hjem.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Valper, omplassering, pass av hund :: Omplassering-
Gå Til: