Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Pass til Mia i august

Go down 
AvInnlegg
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Pass til Mia i august Empty
PosteTema: Pass til Mia i august   Pass til Mia i august EmptyFre Jul 29 2011, 10:31

Jeg og samboeren har ferie de tre første ukene i august, og har tenkt til å ta en hoppe på-reise én uke i løpet av den tiden. Det blir avreise mellom 4. og 15. august. Moren min har tilbudt seg å passe Mia når vi drar, men hun bor for det første 12 mil unna, og for det andre har hun ikke hund. Mia hadde hatt veldig godt av å være litt mer sammen med andre hunder Smile

Er det noen her som hadde hatt mulighet til å ha Mia? Da selvfølgelig noen som bor i maks en times kjøreavstand fra Oslo, og gjerne som jeg kjenner noe til(fra forumet/treff o.l.). Hun er vant med å være i bur hele arbeidsdager, og har selvfølgelig eget bur med.



Til Toppen Go down
 
Pass til Mia i august
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Luke trenger pass 4.-15. august...
» Pass i august for en av gutta boys?
» Luke trenger pass 2.-5. august 2012
» Trenger hundepass til Anni 20.august til 30.august (Mistet tidligere avtalt hundevakt)
» Mo i august

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Valper, omplassering, pass av hund :: Hundepass-
Gå Til: