Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 På tide med nytt forum..?

Go down 
3 posters
AvInnlegg
malinck

malinck


Antall Innlegg : 70
Join date : 31.10.2009

På tide med nytt forum..? Empty
PosteTema: På tide med nytt forum..?   På tide med nytt forum..? EmptyMan Jul 18 2011, 16:08

Tenkte å lufte tanken om å endre oppsettet på forumet her.
Jeg har benyttet meg av en rekke forum i løpet av flere år, og husker dette oppsettet "fra gammelt av" på diverse forum. Nå som jeg er vant med andre typer forumoppsett andre steder, synes jeg dette er utrolig uoversiktlig og tungvint brukergrensesnitt. Jeg ville definitivt brukt mer tid her inne dersom oppsettet var litt bedre.

Just a thought Smile
Til Toppen Go down
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

På tide med nytt forum..? Empty
PosteTema: Re: På tide med nytt forum..?   På tide med nytt forum..? EmptyMan Jul 18 2011, 16:35

Hva synes du er dårlig, uoversiktlig og tungvindt?

Selv driver jeg to fora og er daglig aktiv på flere, og synes dette er et av de bedre. God oversikt, og jeg bruker i hovedsak funksjonene som det er linket til øverst i høyre hjørne, med nye poster, egne poster osv. Det eneste jeg kunne ønske meg var "markere alle poster som lest"-funksjon nederst (eller øverst for den del) på søkesiden med nyeste poster.
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Fly

Fly


Antall Innlegg : 960
Join date : 10.06.2009
Age : 56
Bosted : Halden

På tide med nytt forum..? Empty
PosteTema: Re: På tide med nytt forum..?   På tide med nytt forum..? EmptyMan Jul 18 2011, 17:55

Jeg syntes dette forumet fungerer bra, eneste jeg savner er en god søkemulighet på tidligere innlegg:) og det er jo ikke så fryktelig lenge siden sist at dette forumet var helt nytt heller:)
Til Toppen Go down
http://www.jornsbo.no
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

På tide med nytt forum..? Empty
PosteTema: Re: På tide med nytt forum..?   På tide med nytt forum..? EmptyMan Jul 18 2011, 18:03

Fly skrev:
Jeg syntes dette forumet fungerer bra, eneste jeg savner er en god søkemulighet på tidligere innlegg:) og det er jo ikke så fryktelig lenge siden sist at dette forumet var helt nytt heller:)

Du kan få "avansert søk" på søkefunksjonen i menylinja øverst på siden?
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
malinck

malinck


Antall Innlegg : 70
Join date : 31.10.2009

På tide med nytt forum..? Empty
PosteTema: Re: På tide med nytt forum..?   På tide med nytt forum..? EmptyMan Jul 18 2011, 18:09

Aner ikke hvor gammelt forumet er, er ikke så lenge siden jeg begynte å lese her Smile

Jeg vet faktisk ikke helt hva det er jeg ikke liker.. Kjempekonstruktivt, I know laughs
Det er mulig all funksjonalitet er her, men at layout og farger gjør at det hele virker litt cramped og dystert..?

Og jeg skulle ønske jeg kunne slippe å laste forsiden av forumet for å få se siste innlegg, men det er jo egentlg en liten ting bare. Men er man bortskjemt nettbruker, så er man bortskjemt nettbruker.. innocent3
Til Toppen Go down
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

På tide med nytt forum..? Empty
PosteTema: Re: På tide med nytt forum..?   På tide med nytt forum..? EmptyMan Jul 18 2011, 19:30

malinck skrev:
Aner ikke hvor gammelt forumet er, er ikke så lenge siden jeg begynte å lese her Smile

Jeg vet faktisk ikke helt hva det er jeg ikke liker.. Kjempekonstruktivt, I know laughs
Det er mulig all funksjonalitet er her, men at layout og farger gjør at det hele virker litt cramped og dystert..?

Og jeg skulle ønske jeg kunne slippe å laste forsiden av forumet for å få se siste innlegg, men det er jo egentlg en liten ting bare. Men er man bortskjemt nettbruker, så er man bortskjemt nettbruker.. innocent3

Utseende kan du antageligvis endre selv i profilen din. wink3

Hva mener du med å laste forsiden for å se siste innlegg? Mener du at du vil ha "Nyeste innlegg"-link i menyen på toppen? Er fullt mulig å legge den inn i layouten, så admin kan kanskje gjøre dette?
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Sponsored content





På tide med nytt forum..? Empty
PosteTema: Re: På tide med nytt forum..?   På tide med nytt forum..? Empty

Til Toppen Go down
 
På tide med nytt forum..?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Nytt forum
» På tide å legge ned forumet?
» kanskje på tide å presentere seg
» På tide med litt oppdatringer :)
» Kanskje på tide med en liten presentasjon

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Til og fra Admin/moderatorer :: Pinscherklubbens forum-
Gå Til: