Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 På tide med litt oppdatringer :)

Go down 
+4
Simira
camillahoel
Linn
Randi
8 posters
AvInnlegg
Randi

Randi


Antall Innlegg : 35
Join date : 24.07.2009
Age : 35
Bosted : Arendal

På tide med litt oppdatringer :) Empty
PosteTema: På tide med litt oppdatringer :)   På tide med litt oppdatringer :) EmptySøn Aug 15 2010, 15:26

Da er det vel på tide å oppdatere litt.
Jeg og Mendi bor nå i en liten hybel midt i Arendal by og vi stor trives begge to happy5
Er en stund siden jeg har vært her inne og siden den tid så har Mendi vært så uheldig å blitt angrepet av hund to ganger sad3

Sist var mandag for en uke siden da jeg hadde gått tur med henne i skogen hos mamma og pappa. Vi gikk forbi huset til en hund som har tatt henne før, og den hunden merket tydligvis at vi gikk forbi for den smatt ut døren mellom bena på eieren. Den gikk rett på Mendi, angrep gang på gang mens eieren bare sto og ropte på hunden sin. Mendi kjempet for harde livet stakkars ,men eieren fikk aldri tak i hunden sin så i reaksjon så dro jeg Mendi opp over hodet mitt og sparket den andre hunden gang på gang på gang til den ga seg og gikk vekk. Da jeg kom hjem braste jeg ut i gråt over at jeg måtte sparke den hunden for å få den vekk og over at Mendi hadde dype bitt skader flere steder på bakparten og var HELT i sjokk.
Måtte til dyrlegen med henne, hun måtte heldigvis ikke sy men var like før. Så nå har hun gått på antibiotika i 10 dager. Og gjett om eieren til den andre hunden fikk en fin regning av oss.

Ellers så fyller jo Mendimor 10år i år og det eneste av alderdom jeg merker er at hun kanskje har bittebittebitte litt stive hofter på morgenen, men ellers så er hun jo helt i hundre når vi skal på tur osv happy6

Vurderer å kanskje stille henne snart igjen hvis de oblikatoriske måle greiene er vekk.
Legger til noen bilder Smile

På tide med litt oppdatringer :) 39316_454981170873_534090873_6597812_4249337_n
På tide med litt oppdatringer :) 38854_454980180873_534090873_6597788_8275296_nPå tide med litt oppdatringer :) 16644_235657270873_534090873_4737267_5933127_n
Til Toppen Go down
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

På tide med litt oppdatringer :) Empty
PosteTema: Re: På tide med litt oppdatringer :)   På tide med litt oppdatringer :) EmptySøn Aug 15 2010, 15:29

Velkommen tilbake biggrin

Stakkars Mendi da :( Håper hun kommer seg fort. Det er ikke obligatorisk måling lenger, så det er bare å melde på veteranen din happy6
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

På tide med litt oppdatringer :) Empty
PosteTema: Re: På tide med litt oppdatringer :)   På tide med litt oppdatringer :) EmptySøn Aug 15 2010, 15:29

Flott og sprek dame! happy6
Til Toppen Go down
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

På tide med litt oppdatringer :) Empty
PosteTema: Re: På tide med litt oppdatringer :)   På tide med litt oppdatringer :) EmptySøn Aug 15 2010, 15:36

Uff, stakkars Mendi! Godt hun er sprek for alderen da!
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

På tide med litt oppdatringer :) Empty
PosteTema: Re: På tide med litt oppdatringer :)   På tide med litt oppdatringer :) EmptySøn Aug 15 2010, 20:22

Velkommen tilbake Randi, godt det gikk bra med Mendi da wink3
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

På tide med litt oppdatringer :) Empty
PosteTema: Re: På tide med litt oppdatringer :)   På tide med litt oppdatringer :) EmptyMan Aug 16 2010, 04:57

Flott dame biggrin wub4
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Gjest
Gjest




På tide med litt oppdatringer :) Empty
PosteTema: Re: På tide med litt oppdatringer :)   På tide med litt oppdatringer :) EmptyMan Aug 16 2010, 07:47

Flott dame og sbsolutt still going strong! wub4

Synd hun måtte oppleve noe så leit! Håper hun klarer å legge det bak seg og nyte veterantilværelsen..

Veldig artig å lese at du bor i Arendal, trodde nesten ikke det fantes en DP der nede i det hele tatt! wink3

Jeg flytter til Tvedestrand innin 1. september. Hadde vært artig å møtes. happy6
Til Toppen Go down
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

På tide med litt oppdatringer :) Empty
PosteTema: Re: På tide med litt oppdatringer :)   På tide med litt oppdatringer :) EmptyMan Aug 16 2010, 08:40

Flotte damen! wub4
Håper det går bra med henne etter den ekle episoden da. sidehug
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

På tide med litt oppdatringer :) Empty
PosteTema: Re: På tide med litt oppdatringer :)   På tide med litt oppdatringer :) EmptyMan Aug 16 2010, 20:32

Uff, forstår godt at du ble forskrekket da sad3 Men hva gjør man ikke...
Håper hun har kommet seg fra opplevelsen uten videre mén!

Ellers må jeg si at jeg syns hun holder seg veldig godt, pen dame du har! biggrin
Til Toppen Go down
Randi

Randi


Antall Innlegg : 35
Join date : 24.07.2009
Age : 35
Bosted : Arendal

På tide med litt oppdatringer :) Empty
PosteTema: Re: På tide med litt oppdatringer :)   På tide med litt oppdatringer :) EmptyTir Aug 17 2010, 10:42

Anette&Dior skrev:
Flott dame og sbsolutt still going strong! wub4

Synd hun måtte oppleve noe så leit! Håper hun klarer å legge det bak seg og nyte veterantilværelsen..

Veldig artig å lese at du bor i Arendal, trodde nesten ikke det fantes en DP der nede i det hele tatt! wink3

Jeg flytter til Tvedestrand innin 1. september. Hadde vært artig å møtes. happy6

Å jo da her i Arendal er det faktisk endel dp`r happy5 , jeg vet om minst 6 stykk. Har en veninne som bor på Holt som har en dp.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




På tide med litt oppdatringer :) Empty
PosteTema: Re: På tide med litt oppdatringer :)   På tide med litt oppdatringer :) EmptyTir Aug 17 2010, 23:16

Randi skrev:
Anette&Dior skrev:
Flott dame og sbsolutt still going strong! wub4

Synd hun måtte oppleve noe så leit! Håper hun klarer å legge det bak seg og nyte veterantilværelsen..

Veldig artig å lese at du bor i Arendal, trodde nesten ikke det fantes en DP der nede i det hele tatt! wink3

Jeg flytter til Tvedestrand innin 1. september. Hadde vært artig å møtes. happy6

Å jo da her i Arendal er det faktisk endel dp`r happy5 , jeg vet om minst 6 stykk. Har en veninne som bor på Holt som har en dp.

Såååå gøy!! Smile Da er det jo muligheter for litt treff og sånn da.. Og nå er det jo kommet frislipp område og!! Smile
Til Toppen Go down
Randi

Randi


Antall Innlegg : 35
Join date : 24.07.2009
Age : 35
Bosted : Arendal

På tide med litt oppdatringer :) Empty
PosteTema: Re: På tide med litt oppdatringer :)   På tide med litt oppdatringer :) EmptyOns Aug 18 2010, 09:05

Anette&Dior skrev:
Randi skrev:
Anette&Dior skrev:
Flott dame og sbsolutt still going strong! wub4

Synd hun måtte oppleve noe så leit! Håper hun klarer å legge det bak seg og nyte veterantilværelsen..

Veldig artig å lese at du bor i Arendal, trodde nesten ikke det fantes en DP der nede i det hele tatt! wink3

Jeg flytter til Tvedestrand innin 1. september. Hadde vært artig å møtes. happy6

Å jo da her i Arendal er det faktisk endel dp`r happy5 , jeg vet om minst 6 stykk. Har en veninne som bor på Holt som har en dp.

Såååå gøy!! Smile Da er det jo muligheter for litt treff og sånn da.. Og nå er det jo kommet frislipp område og!! Smile
Frislipp område hvor? Ja treff er sikkert mulig en gang happy6
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




På tide med litt oppdatringer :) Empty
PosteTema: Re: På tide med litt oppdatringer :)   På tide med litt oppdatringer :) EmptyOns Aug 18 2010, 21:28

Er ikke helt sikker på hvor, men er vel mellom Tvedestrand og Arendal et sted, tror jeg.. Skal spørre mamma i morgen. Smile
Til Toppen Go down
Sponsored content





På tide med litt oppdatringer :) Empty
PosteTema: Re: På tide med litt oppdatringer :)   På tide med litt oppdatringer :) Empty

Til Toppen Go down
 
På tide med litt oppdatringer :)
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» kanskje på tide å presentere seg
» På tide å legge ned forumet?
» På tide med nytt forum..?
» Kanskje på tide med en liten presentasjon
» Litt mer CM...

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Dvergpinscher-
Gå Til: