| På tide med litt oppdatringer :) | |
|
+4Simira camillahoel Linn Randi 8 posters |
Av | Innlegg |
---|
Randi
Antall Innlegg : 35 Join date : 24.07.2009 Age : 35 Bosted : Arendal
| Tema: På tide med litt oppdatringer :) Søn Aug 15 2010, 15:26 | |
| Da er det vel på tide å oppdatere litt. Jeg og Mendi bor nå i en liten hybel midt i Arendal by og vi stor trives begge to Er en stund siden jeg har vært her inne og siden den tid så har Mendi vært så uheldig å blitt angrepet av hund to ganger Sist var mandag for en uke siden da jeg hadde gått tur med henne i skogen hos mamma og pappa. Vi gikk forbi huset til en hund som har tatt henne før, og den hunden merket tydligvis at vi gikk forbi for den smatt ut døren mellom bena på eieren. Den gikk rett på Mendi, angrep gang på gang mens eieren bare sto og ropte på hunden sin. Mendi kjempet for harde livet stakkars ,men eieren fikk aldri tak i hunden sin så i reaksjon så dro jeg Mendi opp over hodet mitt og sparket den andre hunden gang på gang på gang til den ga seg og gikk vekk. Da jeg kom hjem braste jeg ut i gråt over at jeg måtte sparke den hunden for å få den vekk og over at Mendi hadde dype bitt skader flere steder på bakparten og var HELT i sjokk. Måtte til dyrlegen med henne, hun måtte heldigvis ikke sy men var like før. Så nå har hun gått på antibiotika i 10 dager. Og gjett om eieren til den andre hunden fikk en fin regning av oss. Ellers så fyller jo Mendimor 10år i år og det eneste av alderdom jeg merker er at hun kanskje har bittebittebitte litt stive hofter på morgenen, men ellers så er hun jo helt i hundre når vi skal på tur osv Vurderer å kanskje stille henne snart igjen hvis de oblikatoriske måle greiene er vekk. Legger til noen bilder | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: På tide med litt oppdatringer :) Søn Aug 15 2010, 15:29 | |
| Velkommen tilbake Stakkars Mendi da :( Håper hun kommer seg fort. Det er ikke obligatorisk måling lenger, så det er bare å melde på veteranen din | |
|
| |
camillahoel
Antall Innlegg : 866 Join date : 11.06.2009 Age : 40 Bosted : Stavanger
| Tema: Re: På tide med litt oppdatringer :) Søn Aug 15 2010, 15:29 | |
| Flott og sprek dame! | |
|
| |
Simira
Antall Innlegg : 1072 Join date : 14.06.2009 Bosted : Oslo
| Tema: Re: På tide med litt oppdatringer :) Søn Aug 15 2010, 15:36 | |
| Uff, stakkars Mendi! Godt hun er sprek for alderen da! | |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: På tide med litt oppdatringer :) Søn Aug 15 2010, 20:22 | |
| Velkommen tilbake Randi, godt det gikk bra med Mendi da | |
|
| |
Kaja
Antall Innlegg : 2008 Join date : 15.06.2009 Age : 42
| |
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: På tide med litt oppdatringer :) Man Aug 16 2010, 07:47 | |
| Flott dame og sbsolutt still going strong! Synd hun måtte oppleve noe så leit! Håper hun klarer å legge det bak seg og nyte veterantilværelsen.. Veldig artig å lese at du bor i Arendal, trodde nesten ikke det fantes en DP der nede i det hele tatt! Jeg flytter til Tvedestrand innin 1. september. Hadde vært artig å møtes. |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: På tide med litt oppdatringer :) Man Aug 16 2010, 08:40 | |
| Flotte damen! Håper det går bra med henne etter den ekle episoden da. | |
|
| |
Cesilie
Antall Innlegg : 1217 Join date : 12.06.2009 Age : 40 Bosted : Larvik
| Tema: Re: På tide med litt oppdatringer :) Man Aug 16 2010, 20:32 | |
| Uff, forstår godt at du ble forskrekket da Men hva gjør man ikke... Håper hun har kommet seg fra opplevelsen uten videre mén! Ellers må jeg si at jeg syns hun holder seg veldig godt, pen dame du har! | |
|
| |
Randi
| Tema: Re: På tide med litt oppdatringer :) Tir Aug 17 2010, 10:42 | |
| | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: På tide med litt oppdatringer :) Tir Aug 17 2010, 23:16 | |
| |
|
| |
Randi
| Tema: Re: På tide med litt oppdatringer :) Ons Aug 18 2010, 09:05 | |
| | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: På tide med litt oppdatringer :) Ons Aug 18 2010, 21:28 | |
| Er ikke helt sikker på hvor, men er vel mellom Tvedestrand og Arendal et sted, tror jeg.. Skal spørre mamma i morgen. |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: På tide med litt oppdatringer :) | |
| |
|
| |
| På tide med litt oppdatringer :) | |
|