Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Nytt forum

Go down 
+7
Marte
BeeBronx
Lex
Jannicke
Caroline
Simira
Stian
11 posters
AvInnlegg
Stian

Stian


Antall Innlegg : 38
Join date : 19.12.2009
Age : 44
Bosted : Fredrikstad

Nytt forum Empty
PosteTema: Nytt forum   Nytt forum EmptyMan Feb 14 2011, 17:02

Det er startet et nytt forum for alle tre pinscherrasene.
Forumet er ikke i klubbens regi, velkommen

http://pinscherforum.norwegianforum.net/
Til Toppen Go down
http://kennelmae.com/minpin/miniaturepinscher.html
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

Nytt forum Empty
PosteTema: Re: Nytt forum   Nytt forum EmptyMan Feb 14 2011, 17:16

Enda ett?
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Caroline




Antall Innlegg : 3132
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Oslo

Nytt forum Empty
PosteTema: Re: Nytt forum   Nytt forum EmptyMan Feb 14 2011, 18:40

Hvor ble det av det andre?
Til Toppen Go down
http://www.tarattus.com
Jannicke

Jannicke


Antall Innlegg : 123
Join date : 11.09.2009
Age : 42

Nytt forum Empty
PosteTema: Re: Nytt forum   Nytt forum EmptyMan Feb 14 2011, 21:51

Det var da litt av noen "regler" what3

men likte denne * Ren reklame for andre forum tillates ikke! happy5
Til Toppen Go down
http://www.kennelexeline.com
Lex

Lex


Antall Innlegg : 2547
Join date : 11.06.2009
Age : 47
Bosted : Sandefjord

Nytt forum Empty
PosteTema: Re: Nytt forum   Nytt forum EmptyMan Feb 14 2011, 22:07

Jannicke skrev:
Det var da litt av noen "regler" what3

men likte denne * Ren reklame for andre forum tillates ikke! happy5

Flaks at det er tillatt her da.. wink3
Til Toppen Go down
http://www.far-away.org
BeeBronx

BeeBronx


Antall Innlegg : 174
Join date : 18.06.2009
Age : 54

Nytt forum Empty
PosteTema: Re: Nytt forum   Nytt forum EmptyTir Feb 15 2011, 07:17

Jag tycker att detta forum är väldigt bra, det är visserligen styrt av klubben .... men det ser jag som ett stort +.

jag har önskat ett liknande i sverige, det är allt för mkt skitsnack och smutskastning på forumen där det är privat regi som styr....

Jag är trots allt nyfiken på vad syftet med ett annat forum är?
Vad är det som saknas, inte upplevs som bra här?

Detta är vidare ett forum som jag upplever håller sig aktivt (även om jag är frustrerad på alla tid det tar för pinscherresultaten att komma in när dp är så kvicka) när alla andra ser ut till att falla till följd av FBs intåg i vår värld....

Jag tycker detta är ett bra forum med bra regler, snabba admin och sund syn på hur man får/bör agera!
Til Toppen Go down
http://www.beebronx.com
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

Nytt forum Empty
PosteTema: Re: Nytt forum   Nytt forum EmptyTir Feb 15 2011, 07:44

BeeBronx skrev:
Jag tycker att detta forum är väldigt bra, det är visserligen styrt av klubben .... men det ser jag som ett stort +.

jag har önskat ett liknande i sverige, det är allt för mkt skitsnack och smutskastning på forumen där det är privat regi som styr....

Jag är trots allt nyfiken på vad syftet med ett annat forum är?
Vad är det som saknas, inte upplevs som bra här?

Detta är vidare ett forum som jag upplever håller sig aktivt (även om jag är frustrerad på alla tid det tar för pinscherresultaten att komma in när dp är så kvicka) när alla andra ser ut till att falla till följd av FBs intåg i vår värld....

Jag tycker detta är ett bra forum med bra regler, snabba admin och sund syn på hur man får/bör agera!

Jeg synes også dette forumet er bra happy6
Det er litt stille til tider, men regler osv er det ingen ting å si på biggrin
Applaus til moderatorene happy5

Det er de som har meldt seg ut av dette forumet, som har startet et nytt..
De ville nok ha et forum de også, med egne regler happy3

Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

Nytt forum Empty
PosteTema: Re: Nytt forum   Nytt forum EmptyTir Feb 15 2011, 07:46

BeeBronx skrev:
Jag tycker att detta forum är väldigt bra, det är visserligen styrt av klubben .... men det ser jag som ett stort +.

jag har önskat ett liknande i sverige, det är allt för mkt skitsnack och smutskastning på forumen där det är privat regi som styr....

Jag är trots allt nyfiken på vad syftet med ett annat forum är?
Vad är det som saknas, inte upplevs som bra här?

Detta är vidare ett forum som jag upplever håller sig aktivt (även om jag är frustrerad på alla tid det tar för pinscherresultaten att komma in när dp är så kvicka) när alla andra ser ut till att falla till följd av FBs intåg i vår värld....

Jag tycker detta är ett bra forum med bra regler, snabba admin och sund syn på hur man får/bör agera!

Du har kanskje lagt merke til at det i perioder har vært konflikter her, og såppas ille at noen få har meldt seg ut av forumet. Dette er andre gangen at det opprettes et alternativt forum av/for disse folkene, men jeg har inntrykk av at hovedvekten av diskusjoner fortsatt skjer her. Jeg synes også det er synd å dele diskusjon og informasjon på denne måten, når temaet er akkurat det samme, men det får jo bli opp til folk selv.
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Takk for meg




Antall Innlegg : 457
Join date : 10.06.2009

Nytt forum Empty
PosteTema: Re: Nytt forum   Nytt forum EmptyTir Feb 15 2011, 08:56

Simira skrev:
BeeBronx skrev:
Jag tycker att detta forum är väldigt bra, det är visserligen styrt av klubben .... men det ser jag som ett stort +.

jag har önskat ett liknande i sverige, det är allt för mkt skitsnack och smutskastning på forumen där det är privat regi som styr....

Jag är trots allt nyfiken på vad syftet med ett annat forum är?
Vad är det som saknas, inte upplevs som bra här?

Detta är vidare ett forum som jag upplever håller sig aktivt (även om jag är frustrerad på alla tid det tar för pinscherresultaten att komma in när dp är så kvicka) när alla andra ser ut till att falla till följd av FBs intåg i vår värld....

Jag tycker detta är ett bra forum med bra regler, snabba admin och sund syn på hur man får/bör agera!

Du har kanskje lagt merke til at det i perioder har vært konflikter her, og såppas ille at noen få har meldt seg ut av forumet. Dette er andre gangen at det opprettes et alternativt forum av/for disse folkene, men jeg har inntrykk av at hovedvekten av diskusjoner fortsatt skjer her. Jeg synes også det er synd å dele diskusjon og informasjon på denne måten, når temaet er akkurat det samme, men det får jo bli opp til folk selv.

Noen vil kanskje ha et forum der man ikke føler at alle prøver å finne feil med hva man skriver.
Enten det er skrive måte eller innhold.
Selv mener jeg det er sunt med alternativer wink3 .
Til Toppen Go down
Marianne




Antall Innlegg : 237
Join date : 24.09.2010
Age : 66
Bosted : Bergen

Nytt forum Empty
PosteTema: Re: Nytt forum   Nytt forum EmptyTir Feb 15 2011, 22:36

Jeg har ikke vert medlem her så veldig lenge, og jeg syntes dette forumet er veldig bra. Her er hyggelige mennesker og masse nyttig informasjon om rasen. At folk er uenige må man bare respektere, men det må gå an å skille på sak og person. happy4
Jeg har ingen anelse om hvorfor det er startet et nytt forum, men har iallefall meldt meg inn der også. Min innteresse for forum er kun for å dele og høste erfaringene fra andre pinschereiere, og finner jeg venner her også er det jo supert.
Det beste er jo om alle hadde kunne stå samlet om en felles innteresse og selv om man ikke alltid er enige kan man likevel respektere hverandre.

Til Toppen Go down
OEH

OEH


Antall Innlegg : 155
Join date : 22.06.2009
Bosted : Tofte i Hurum

Nytt forum Empty
PosteTema: Re: Nytt forum   Nytt forum EmptyTir Feb 15 2011, 23:09

Marianne skrev:
.....................Min innteresse for forum er kun for å dele og høste erfaringene fra andre pinschereiere, og finner jeg venner her også er det jo supert.
Det beste er jo om alle hadde kunne stå samlet om en felles innteresse og selv om man ikke alltid er enige kan man likevel respektere hverandre.


happy3 Kunne ikke vært mer enig happy5

Tenk om det var fler som kunne ha evnen til å tenke slik.
Til Toppen Go down
http://www.pinbas.com
BeeBronx

BeeBronx


Antall Innlegg : 174
Join date : 18.06.2009
Age : 54

Nytt forum Empty
PosteTema: Re: Nytt forum   Nytt forum EmptyOns Feb 16 2011, 05:55

OEH skrev:
Marianne skrev:
.....................Min innteresse for forum er kun for å dele og høste erfaringene fra andre pinschereiere, og finner jeg venner her også er det jo supert.
Det beste er jo om alle hadde kunne stå samlet om en felles innteresse og selv om man ikke alltid er enige kan man likevel respektere hverandre.


Nytt forum 557338 Kunne ikke vært mer enig Nytt forum 738600

Tenk om det var fler som kunne ha evnen til å tenke slik.
´

Detta är väl kärnan i det hela.
Här inne trängs ju både uppfödare och valpköpare - men alla är vi hundägare ...
Man kan aldrig vara överrens med alla, man kan aldrig hålla med alla om allt - men med god ton, respekt för vad som är rätt i nätetik och ... med en tanke på vad man vill säga och med en tanke på att det man säger här är något man måste stå för och bli kopplad till!

Har man åsikter ... jag talar inte diskussioner för det skall man kunna ha ... men åsikter, personliga eller specifikt riktade - ta dem personligt och INTE med syfte att peka ut och visa för hela världen "Kolla vad dålig hundavel, hundhållning" .....

Jag har upplevt detta fenomen på FB med - "vänner" plockade bort mig för att jag inte hängde på dem i en offentlig hägning där jag personligt ifrågasatte detta sätt ...

"I would like to make all and everyone very aware on this and this is the way I feel!!!!!

If I have to take side with people... and talk bad about some to be on a friendlist with any of you ... I better now be taken off and you can take me of NOW.
If so Im better of....

...Becouse I dont feel it is a grown up way to do things and I dont feel I have to pick one person to be unfrendly with to be able to be friends with someone else.

I will NOT agree with A to please B and not talk shit about C to look better in the eyes of D

And I do hope more of you feel like me .... for the better of our bred, If nothiing else.

Childish I think of breeder how act this way and a very destryctiv way to act for german pinscher too ....

- me having you on my side at FB as friends..., in the first place is about our love for GP nothing else! Knowing more and learning more on lines and individuells worldwide!!!
I dont know many of you as induviduells and I hoped the dogs was the combainding NOT the fingerpointing at outers!!!"

Detsamma gäller här .... och i livet!
Til Toppen Go down
http://www.beebronx.com
Gjest
Gjest




Nytt forum Empty
PosteTema: Re: Nytt forum   Nytt forum EmptySøn Feb 20 2011, 17:02

Caroline skrev:
Hvor ble det av det andre?

Det ble nedlagt for igjen og oppstå.

Med de samme håpløse barnehagereglene.

Har til dags dato ikke forstått hva viktigheten med svære bilder av seg selv. Trodde det var innholdet av det man skrev som var pri 1.

Men som sist gang meldte vi oss ut.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Nytt forum Empty
PosteTema: Re: Nytt forum   Nytt forum EmptySøn Feb 20 2011, 19:07

Det er forsåvidt greit at man ikke skal være anonym, men da ville jeg nok foretrukket å vite hvem som står bak forumet (hvem som er "administrasjonen") før jeg eventuelt hadde meldt meg inn. Kunne ikke se at det var mulig å finne ut av uten å melde seg inn. Men bortsett fra det så er jeg enig med Jr. Reglene er litt i overkant detaljerte...
Til Toppen Go down
Stian

Stian


Antall Innlegg : 38
Join date : 19.12.2009
Age : 44
Bosted : Fredrikstad

Nytt forum Empty
PosteTema: Re: Nytt forum   Nytt forum EmptySøn Feb 20 2011, 19:32

Junior skrev:
Caroline skrev:
Hvor ble det av det andre?

Det ble nedlagt for igjen og oppstå.

Med de samme håpløse barnehagereglene.

Har til dags dato ikke forstått hva viktigheten med svære bilder av seg selv. Trodde det var innholdet av det man skrev som var pri 1.

Men som sist gang meldte vi oss ut.

Arne skrev:
Det er forsåvidt greit at man ikke skal være anonym, men da ville jeg nok foretrukket å vite hvem som står bak forumet (hvem som er "administrasjonen") før jeg eventuelt hadde meldt meg inn. Kunne ikke se at det var mulig å finne ut av uten å melde seg inn. Men bortsett fra det så er jeg enig med Jr. Reglene er litt i overkant detaljerte...

Eneste store forskjellen jeg klarer å se, er at det kreves en presentasjon og bilde av bruker.
Absolutt i "overkant detaljerte barnehageregler!"

Det gjelder å kunne stå for det man skriver, og at andre skal vite hvem man svarer!

Følgende personer er med på å styre det andre forumet:

Admin, Lena Berg-Jensen
Laget forumet på oppfordring av flere medlemmer her inne.
Hjelper til med selve adminisreringen og moderering av forumet

Moderatorer:
Anette Vabø-Andersen
Marion Monsen
Camilla Berntzen
Hege Delmann
Lena Berg-Jensen
Til Toppen Go down
http://kennelmae.com/minpin/miniaturepinscher.html
Gjest
Gjest




Nytt forum Empty
PosteTema: Re: Nytt forum   Nytt forum EmptySøn Feb 20 2011, 19:53

Arne skrev:
Det er forsåvidt greit at man ikke skal være anonym, men da ville jeg nok foretrukket å vite hvem som står bak forumet (hvem som er "administrasjonen") før jeg eventuelt hadde meldt meg inn. Kunne ikke se at det var mulig å finne ut av uten å melde seg inn. Men bortsett fra det så er jeg enig med Jr. Reglene er litt i overkant detaljerte...

Bra skrevet!




Eller interessant at man selv som medlem av NPK brukes
klubbens forum til reklame for sitt konkurrende forum.


Mens man nekter brukere i dette å gjøre det samme…………….




Blir litt håpløst om man diskuterer bruksøvelser. Og så blir
innlegget slettet om en viser til link/innlegg i Brukshundforumet.com.
Til Toppen Go down
Stian

Stian


Antall Innlegg : 38
Join date : 19.12.2009
Age : 44
Bosted : Fredrikstad

Nytt forum Empty
PosteTema: Re: Nytt forum   Nytt forum EmptySøn Feb 20 2011, 20:12

Junior skrev:
Arne skrev:
Det er forsåvidt greit at man ikke skal være anonym, men da ville jeg nok foretrukket å vite hvem som står bak forumet (hvem som er "administrasjonen") før jeg eventuelt hadde meldt meg inn. Kunne ikke se at det var mulig å finne ut av uten å melde seg inn. Men bortsett fra det så er jeg enig med Jr. Reglene er litt i overkant detaljerte...

Bra skrevet!




Eller interessant at man selv som medlem av NPK brukes
klubbens forum til reklame for sitt konkurrende forum.


Mens man nekter brukere i dette å gjøre det samme…………….




Blir litt håpløst om man diskuterer bruksøvelser. Og så blir
innlegget slettet om en viser til link/innlegg i Brukshundforumet.com.

Er ikke medlem i NPK!
Til Toppen Go down
http://kennelmae.com/minpin/miniaturepinscher.html
Fly

Fly


Antall Innlegg : 960
Join date : 10.06.2009
Age : 56
Bosted : Halden

Nytt forum Empty
PosteTema: Re: Nytt forum   Nytt forum EmptyMan Feb 21 2011, 05:17

Denne gangen her velger jeg å ikke melde meg inn i det nye forumet, de popper opp like fort som soppen om høsten, og dør en kort stund etterpå, så denne gangen blir jeg her i klubbens forum.
Til Toppen Go down
http://www.jornsbo.no
Sponsored content





Nytt forum Empty
PosteTema: Re: Nytt forum   Nytt forum Empty

Til Toppen Go down
 
Nytt forum
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» På tide med nytt forum..?
» Tregt forum
» Godt Nytt År!
» Endelig på Forum igjen
» Lea 4 mnd nytt 29 aug

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: