| Endelig på Forum igjen | |
|
+5Lex Caroline Linn Simira runa 9 posters |
Av | Innlegg |
---|
runa
Antall Innlegg : 19 Join date : 26.06.2009 Age : 64 Bosted : Drammen
| Tema: Endelig på Forum igjen Tor Jan 21 2010, 21:31 | |
| Hei! Jeg strevde med å komme inn på Forum og hjemmesiden etter omleggingen, og ga opp til slutt. Men nå har jeg fått hjelp av Nina B, og er på plass igjen. Takk, Nina! Vi har jo nylig overtatt King (Rattenjagers Crassus) på 9 1/2 år, fra Linda. Han har oppført seg eksemplarisk bortsett fra etpar markeringer inne i begynnelsen. Han er veltilpasset og fornøyd. Det er samboeren min, Robert Morley, som primært skal ha han. (Robert har hatt dvergpinscher før, bl.a. fra Else. Han har hatt en hannhund som het Apollo og en tispe som het Victoria.) King er med Robert på jobb i studio, og sover søtt inne i lydrommet når Robert dubber, og inne i kontrollrommet når Robert instruerer. Han har allerede en hel Disney-produksjon bak seg. Han går pent i bånd, og oppfører seg pent overfor andre hunder. Han og Anni er perlevenner. Når King har vært med Robert på jobb, er de helt elleville når de treffer hverandre igjen på kvelden. Vi merker at han har hatt det godt der han kommer fra, for han er veldig trygg og glad. Takk, Linda, for at vi fikk overta han. | |
|
| |
Simira
Antall Innlegg : 1072 Join date : 14.06.2009 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Endelig på Forum igjen Tor Jan 21 2010, 21:37 | |
| Velkommen tilbake!
Oi, jeg visste ikke at King var omplassert en gang. Hvorfor? Gikk det ikke bra med ham og barn? | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Endelig på Forum igjen Tor Jan 21 2010, 21:45 | |
| velkommen tilbake Godt å høre at King koser seg | |
|
| |
Caroline
Antall Innlegg : 3132 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Endelig på Forum igjen Tor Jan 21 2010, 21:53 | |
| Velkommen tilbake | |
|
| |
runa
| Tema: Re: Endelig på Forum igjen Tor Jan 21 2010, 21:57 | |
| Takk for det. Vi kommer til å avlegge rapporter innimellom, om både han og Anni. | |
|
| |
runa
| Tema: Re: Endelig på Forum igjen Tor Jan 21 2010, 21:58 | |
| ...og det neste jeg lurer på, er hvordan jeg legger inn bilder. | |
|
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Endelig på Forum igjen Tor Jan 21 2010, 22:09 | |
| Velkommen tilbake! | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Endelig på Forum igjen Tor Jan 21 2010, 22:41 | |
| Å så flott at du endelig kom deg inn igjen Runa!!! Supert å høre at det går så bra med fineste Kingeling, han har virkelig fått det som plommen i egget nå...og så så koselig at han og Anni er blitt så glad i hverandre, de har så mye glede av hverandre når de er flere sammen disse hundene, at det er helt rørende å se...! Vi savner både Anni og King her, så nå håper jeg og se masse oppdateringer fra de to nudlingene framover...! Angående hvordan du legger ut bilder, så må bildene allerede ligge ute på nett et sted, så høyreklikker du på bildet, klikker der det står egenskaper nederst på menyen og kopierer adressen, for så og lime den inn i feltet du får opp når du trykker på bildeikonet som er over skrivefeltet når du legger ut et svar her inne... Dersom du har eller vil bruke Photobucket til å laste opp bilder på nett følger du bare bruksanvisningen her...: https://norskpinscherklubb.norwegianforum.net/bilder-f15/hvordan-laste-opp-bilder-via-photobucket-t964.htm | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Endelig på Forum igjen Tor Jan 21 2010, 22:54 | |
| - Simira skrev:
- Velkommen tilbake!
Oi, jeg visste ikke at King var omplassert en gang. Hvorfor? Gikk det ikke bra med ham og barn? Bebin var såvidt født da King ble omplassert, så om det ville "fungert" eller ikke har han ikke fått prøvd ut og mer trenger vi vel ikke akkuarat grave i det...noen ting her i livet er personlige og private, og ting går ikke alltid som man har planlagt... King bor nå sammen med barn og stortrives såvidt jeg har forstått med det,og setter nok stor pris på sengekosen og turene han får med barna... Veldig glad for at han har kommet til dere Runa, og jeg syns jeg ser Anni og King på tur med Regine og venninnen, helt sikkert et veldig koselig syn...! Og han er jo bare den fødte studiohunden, så grei som han er å ha med seg, kan tenke meg at han bare digger det...jammen er han heldig gitt! | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Endelig på Forum igjen Fre Jan 22 2010, 11:33 | |
| Tenker Robert er fornøyd med å ha en assistent på jobb . Håper at det ikke går så lenge til vi får hilst på han (King altså ) (Ikke at vi ikke vil hilse på Robert da, men han har vi jo hilst på, he, he...) |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: Endelig på Forum igjen Fre Jan 22 2010, 12:17 | |
| Hei Runa og velkommen tilbake, så godt at King kom til dere da | |
|
| |
Simira
Antall Innlegg : 1072 Join date : 14.06.2009 Bosted : Oslo
| |
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Endelig på Forum igjen Fre Jan 22 2010, 14:36 | |
| Så bra han har det flott hos dere! Får håpe han aldri mer må bytte familie og hjem igjen, han er så herlig.. | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Endelig på Forum igjen Fre Jan 22 2010, 14:52 | |
| Velkommen tilbake til forumet. Så fint at det ordnet seg for King og dere. | |
|
| |
runa
| Tema: Re: Endelig på Forum igjen Fre Jan 22 2010, 16:38 | |
| Takk for enda flere hyggelige tilbakemeldinger. Vi skal komme med meldinger innimellom. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Endelig på Forum igjen | |
| |
|
| |
| Endelig på Forum igjen | |
|