| Endelig! :) | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Gjest Gjest
| Tema: Endelig! :) Fre Apr 23 2010, 11:28 | |
| I dag fikk jeg ENDELIG buret til bilen!!! :cheers: Har vært driiitvanskelig å få tak i det, for det er så mange butikker som har sluttet å ta de inn! TUUUUUUSEN takk til DIGGIDOG som skaffet meg buret på to dager. Her er buret, det eneste i verden (!) som får plass baki min bil!!! Og for dere som lurer: Det er mer enn nok plass til mine to DP'er (også når begge er voksne)! ATLAS CAR MINI! Og til de som lurer på hvordan i all verden min bil ser ut, og hvor liten den EGENTLIG er: Bilen er liiiiiten (mindre enn en Polo) med et bagasjerom som er i underkant av 50 cm dypt! Fikk akkurat inn et ener bur på langs... Og der er det IKKE plass til 2. Men nå har jeg altså funnet løsningen!! |
|
| |
Maiken
Antall Innlegg : 1150 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Hokksund
| Tema: Re: Endelig! :) Fre Apr 23 2010, 11:41 | |
| Så bra du har funnet et bur som passer!! Søt bil forresten!! Kanskje litt dårlig gjort å fortelle dette, men vi har det buret på 50 % hos oss nå Skal sies at det var på onsdag Fine bur er det uansett | |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: Endelig! :) Fre Apr 23 2010, 12:13 | |
| Har et sånt jeg også, kjøpte for et par år siden og betalte 1.100 tror jeg det var Hva betalte du for ditt?? | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Endelig! :) Fre Apr 23 2010, 12:54 | |
| Ha ha, Maiken!!! Sånn kan det gå!! Men er såååå fornøyd med å endelig ha fått tak i det, så smiler alikevel! Gry: Jeg ga 1200 for det. |
|
| |
Simira
Antall Innlegg : 1072 Join date : 14.06.2009 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Endelig! :) Fre Apr 23 2010, 17:17 | |
| Jeg liker det buret, og ville egentlig hatt et til Odin. Men vi fant ut at flyburet var like greit å bruke for et år midlertidig... Ikke at de er så dyre da, her i England koster de rundt tilsvarende 600-800 kr. Så skal jeg la være å si noe om at det ikke er spesielt sikkert å ha to hunder i ett bur. | |
|
| |
Gerd-Marit
Antall Innlegg : 454 Join date : 14.06.2009 Age : 55 Bosted : Sandnes
| Tema: Re: Endelig! :) Fre Apr 23 2010, 17:27 | |
| - Simira skrev:
- Jeg liker det buret, og ville egentlig hatt et til Odin. Men vi fant ut at flyburet var like greit å bruke for et år midlertidig... Ikke at de er så dyre da, her i England koster de rundt tilsvarende 600-800 kr.
Så skal jeg la være å si noe om at det ikke er spesielt sikkert å ha to hunder i ett bur. Jeg har et slikt, men tror det er litt større (har ikke Dp, men hakket større , men mener at det går an å kjøpe skillevegg til slike bur - og døra kan du skyve fra begge sider - hjelper det på sikkerheten tror du? I så fall tror jeg skillevegg ligger på et par hundrelapper maks - kanskje verdt å sjekke? Men ellers må jeg si at jeg er veldig fornøyd med buret vårt også. | |
|
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Endelig! :) Fre Apr 23 2010, 17:28 | |
| - Simira skrev:
- Jeg liker det buret, og ville egentlig hatt et til Odin. Men vi fant ut at flyburet var like greit å bruke for et år midlertidig... Ikke at de er så dyre da, her i England koster de rundt tilsvarende 600-800 kr.
Så skal jeg la være å si noe om at det ikke er spesielt sikkert å ha to hunder i ett bur. Men det er vel skillevegg til de burene?.. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Endelig! :) Fre Apr 23 2010, 17:38 | |
| Er ikke skillevegg til MINI buret bare 80 og oppover... Men, som jeg skrev i sted, dette er det eneste buret som paser i min bil. Det er 40 dypt, så skaden ved å ha 2 hunder i samme bur vil bli minimal, da de ikke har stor tumleplass. Og det er ihvertfall 100% sikrere enn å ikke ha no bur! Jeg ser på et bilbur som jeg ser på en barnestol, det skal være "tight"! De har nok plass til å ligge/sitte/stå, men har ikke plass til no fest! Angelina er forresten foreløpig så liten at hun ligger i en seng man kan snurpe sammen tl en liten hule, så akkurat nå er de godt avskilt inni der. |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: Endelig! :) Fre Apr 23 2010, 20:06 | |
| Jeg har skillevegg men jeg har 80 Trodde det var det minste jeg | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Endelig! :) Fre Apr 23 2010, 20:18 | |
| Neida, er en MINI versjon. Akkurat nok plass til to DP, spørru meg! |
|
| |
Maiken
Antall Innlegg : 1150 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Hokksund
| Tema: Re: Endelig! :) Lør Apr 24 2010, 06:59 | |
| | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Endelig! :) Lør Apr 24 2010, 08:27 | |
| Ja, jeg synes det viktigste er at de ligger sikkert, så får man heller stoppe oftere om man skal på litt lengre turer! |
|
| |
Stine
Antall Innlegg : 52 Join date : 10.11.2009 Age : 35 Bosted : Gjøvik
| Tema: Re: Endelig! :) Lør Apr 24 2010, 14:32 | |
| Gratulerer Jeg fikk også tak i Atlas Car i forrige uke etter at jeg har ventet og ventet på det. Har Polo, så har Atlas Car 80, som passer akkurat i bagasjerommet. Deilig å endelig ha bur i bilen, gullgutten min er ikke så fornøyd da, siden han liker best å løpe rundt i bilen og kikke ut vinduet som han vil.. Sele syntes han heller ikke var så gøy. Men jeg er fornøyd, for nå er han endelig trygg når vi kjører Betalte 899,- for mitt på dyrebutikk her | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Endelig! :) | |
| |
|
| |
| Endelig! :) | |
|