Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 I will be home for christmas, they hope....................

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Gjest
Gjest




I will be home for christmas, they hope.................... Empty
PosteTema: I will be home for christmas, they hope....................   I will be home for christmas, they hope.................... EmptyLør Des 18 2010, 21:37

Som sikkert noen har lest eller hørt på nyhetene. Det snør i Europa..............

Stakkars Junior og Rottå brukte 40 !!! (SIC) minutt fra flyet til bagasjebåndet. På flyplassen i Brussel var det et sant hel***e.

Og i Amsterdam er det verre.

Men vi kommer oss sikkert hjem, på en måte. no0

Til Toppen Go down
Marita

Marita


Antall Innlegg : 1853
Join date : 14.06.2009

I will be home for christmas, they hope.................... Empty
PosteTema: Re: I will be home for christmas, they hope....................   I will be home for christmas, they hope.................... EmptyLør Des 18 2010, 21:42

har dere vært ute og reist igjen?
Dere får heller følge levereglene mine: ikke reise langt i vintermånedene - det betyr som oftest trøbbel wink3
Til Toppen Go down
http://www.freewebs.com/nitrodverg
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

I will be home for christmas, they hope.................... Empty
PosteTema: Re: I will be home for christmas, they hope....................   I will be home for christmas, they hope.................... EmptyLør Des 18 2010, 21:42

Huff, missunner deg IKKE, hadde fått nervøst sammenbrudd om jeg var ute og reiste med hund i flykaoset nå...! sad3

Krysser fingrene for at dere kommer dere hjem snart og med minst mulig mas for de to gullungene...!
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Gjest
Gjest




I will be home for christmas, they hope.................... Empty
PosteTema: Re: I will be home for christmas, they hope....................   I will be home for christmas, they hope.................... EmptyLør Des 18 2010, 21:59

Marita skrev:
har dere vært ute og reist igjen?
Dere får heller følge levereglene mine: ikke reise langt i vintermånedene - det betyr som oftest trøbbel wink3

Igjen? det er nå da lenge siden vi sist var på tur................?

Nei, er enig med deg her. Skulle holdt ræ*a hjemma. Ikke kunne vi heller trene før vi reise på grunn av snø og salt på veien.

Frøken Rotten kan nemlig ikke ha potevoks på hennes søte små ben.

Men nå sitter vi nå her. Men som det står i en eller annen hellig bok.

-Ingen vet hva morgendagen bringer. unsure3

Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




I will be home for christmas, they hope.................... Empty
PosteTema: Endelig hjemme...............   I will be home for christmas, they hope.................... EmptyTir Des 21 2010, 12:45

Jau. Da kom vi oss hjem til slutt.

Og en ting vet jeg. Det skal bli leeeeeenge til neste gang vi skal på tur.

Som jeg sa til Irene fra Kastrup i går kveld der vi fikk et 2 timers ekstra opphold. Neste års Crufts går uten oss.


Til Toppen Go down
Sponsored content





I will be home for christmas, they hope.................... Empty
PosteTema: Re: I will be home for christmas, they hope....................   I will be home for christmas, they hope.................... Empty

Til Toppen Go down
 
I will be home for christmas, they hope....................
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Pixie (Norwinstars Home Sweet Home)
» Norwinstars Home Sweet Home - Pixie
» GOD JUL /MERRY CHRISTMAS

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: