Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Pinscher, en rase for meg?

Go down 
AvInnlegg
Lies




Antall Innlegg : 1
Join date : 09.07.2011

Pinscher, en rase for meg? Empty
PosteTema: Pinscher, en rase for meg?   Pinscher, en rase for meg? EmptyLør Jul 09 2011, 18:56

Jeg har per dags dato en schæferhund. Han er 25-50% min, og bor hos familien. Jeg vurderer med tiden å skaffe meg en egen hund, men valg av rase har vist seg å ikke være enkleste sak i verden..

Jeg har sett og lest meg opp på mange forksjellige raser, tatt tester, sammenlignet hunderase med min livstil, men gosh, det er ikke lett..

Så derfor lurer jeg på om folk her inne kan komme med gode råd..

Jeg må jo ærlig si at jeg vil ha hund mest for kos. Dvs en hund jeg kan ta med meg på joggeturer, fjellturer, sykkelturer, vanlige avslappede gåturer. Jeg er ikke et slikt superaktivt menneske, men hender jeg slår til, hehe! Vil ha en hund med relativt godt aktivitetsnivå, slik at jeg kommer meg ut. Jeg ser etter en hund som kan passe som vakthund, lydighet, aktivisering og moro. Har også lurt litt på agility..

Har vudert å ta med meg hunden jeg har nå til mitt andre hjem, men har funnet ut at pelsen blir litt stor for min 30kvm leilighet.

Rasen jeg har siklet på en god stund nå er pinscheren. wub4

Gode råd tas imot med stor takknemlighet happy6
Til Toppen Go down
 
Pinscher, en rase for meg?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» vurderer pinscher som rase
» Pinscher - en stressa rase...
» Spørsmål for eiere av Pinscher fra en fremtidig Pinscher-eier
» Pinscher?
» Drømmeaktiviteten for din pinscher?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Pinscher-
Gå Til: