Maiken
Antall Innlegg : 1150 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Hokksund
| Tema: Noen større?? Tir Mai 03 2011, 10:59 | |
| Dette er Trayans vanvittige spyttkjertler Det var så tydelig på dette bildet at jeg måtte vise det frem! Har spurt mange veterinærer, men de sier det er helt normalt, så da får jeg jo stole på de De er tydligere noen ganger enn andre, og i dag var de veldig lette se | |
|
Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: Noen større?? Tir Mai 03 2011, 17:54 | |
| Zeus hadde slått han med glans for et par år siden Han hovnet skikkelig opp på ene siden - "Honningcyste" kalte veterinæren det. Det kommer av at gangene til spyttkjertlene tetter seg litt slik at det samler seg opp der. Man kan operere det om det blir et stort problem, men det er et ganske kronglete inngrep. Heldigvis gikk det over av seg selv. Han har hatt noen små hevelser senere også (kun på ene siden), men er helt fin nå. | |
|
Maiken
Antall Innlegg : 1150 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Hokksund
| Tema: Re: Noen større?? Ons Mai 04 2011, 11:27 | |
| - Marita skrev:
- Zeus hadde slått han med glans for et par år siden
Han hovnet skikkelig opp på ene siden - "Honningcyste" kalte veterinæren det. Det kommer av at gangene til spyttkjertlene tetter seg litt slik at det samler seg opp der. Man kan operere det om det blir et stort problem, men det er et ganske kronglete inngrep. Heldigvis gikk det over av seg selv. Han har hatt noen små hevelser senere også (kun på ene siden), men er helt fin nå.
Hehe De er slik ganske konstant, er bare at man ser de bedre noen ganger i forhold til hvordan holder hodet Og syntes jo ekstra godt på disse hundene som er så korthåret Lu har de jo hun også, men de syntes ikke like godt | |
|
Hege&Arco
Antall Innlegg : 69 Join date : 09.04.2011 Age : 35 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Noen større?? Fre Mai 20 2011, 19:15 | |
| Wow, det må jeg si. Jeg har aldri sett dette før. Han så rikig nok veldig morsk ut med de | |
|