Max&eline
Antall Innlegg : 20 Join date : 02.04.2011 Age : 27 Bosted : Kristiansund
| Tema: Nå har'n begynt å bestemme selv.. Fre Apr 29 2011, 21:17 | |
| Max og jeg syns det er morsomt med agillity, han er en utrolig spretten hund, og vi øver masse (på hjemmelagde hindre). Han har kunnet å hoppe gjennom rockering lenge, så vi har begynt å øke høyden, men når han syns det blir for høy, begynner han å skal "trykke" rockeringen nedover med labben, legger labben oppå og presser nedover. Haha, han er så søt | |
|
Cesilie
Antall Innlegg : 1217 Join date : 12.06.2009 Age : 40 Bosted : Larvik
| Tema: Re: Nå har'n begynt å bestemme selv.. Lør Apr 30 2011, 10:36 | |
| Aww, så søt! De vet hva de vil, disse smårollingene Så moro at dere er kreative og trener agility med hjemmelagde hindere Mia vet veldig godt når hun vil ha kos. Da setter hun seg ved siden av meg og stirrer meg i senk(det er nesten litt skummelt i blant, haha), også begynner hun å skrape meg på armen med labben. Så klapper jeg litt, og hvis jeg stopper opp så begynner hun med stirringen og skrapingen igjen | |
|
LL
Antall Innlegg : 195 Join date : 13.12.2010 Age : 54 Bosted : Trondheim/Lillehammer
| Tema: Re: Nå har'n begynt å bestemme selv.. Lør Apr 30 2011, 14:54 | |
| ååh så søtt! Er smarte krabater det der Dere må slutte å poste sånne søte innlegg til jeg har fått min søting i hus, jeg blir så SJALU ! | |
|
Max&eline
Antall Innlegg : 20 Join date : 02.04.2011 Age : 27 Bosted : Kristiansund
| Tema: Re: Nå har'n begynt å bestemme selv.. Søn Mai 15 2011, 10:19 | |
| Hahaha, morsomt at dere også har småtroll som vet hva de vil! | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: Nå har'n begynt å bestemme selv.. | |
| |
|