Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Nå har'n begynt å bestemme selv..

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Max&eline

Max&eline

Antall Innlegg : 20

Nå har'n begynt å bestemme selv.. Empty
PosteTema: Nå har'n begynt å bestemme selv..   Nå har'n begynt å bestemme selv.. EmptyFre Apr 29 2011, 21:17

Max og jeg syns det er morsomt med agillity, han er en utrolig spretten hund, og vi øver masse (på hjemmelagde hindre). Han har kunnet å hoppe gjennom rockering lenge, så vi har begynt å øke høyden, men når han syns det blir for høy, begynner han å skal "trykke" rockeringen nedover med labben, legger labben oppå og presser nedover.

Haha, han er så søt Smile
Til Toppen Go down
Cesilie

Cesilie

Antall Innlegg : 1217

PosteTema: Re: Nå har'n begynt å bestemme selv..   Nå har'n begynt å bestemme selv.. EmptyLør Apr 30 2011, 10:36

Aww, så søt! De vet hva de vil, disse smårollingene wub4 Så moro at dere er kreative og trener agility med hjemmelagde hindere biggrin

Mia vet veldig godt når hun vil ha kos. Da setter hun seg ved siden av meg og stirrer meg i senk(det er nesten litt skummelt i blant, haha), også begynner hun å skrape meg på armen med labben. Så klapper jeg litt, og hvis jeg stopper opp så begynner hun med stirringen og skrapingen igjen happy4 plain3
Til Toppen Go down
LL

LL

Antall Innlegg : 195

PosteTema: Re: Nå har'n begynt å bestemme selv..   Nå har'n begynt å bestemme selv.. EmptyLør Apr 30 2011, 14:54

ååh så søtt! Er smarte krabater det der happy5
Dere må slutte å poste sånne søte innlegg til jeg har fått min søting i hus, jeg blir så SJALU !
Til Toppen Go down
Max&eline

Max&eline

Antall Innlegg : 20

PosteTema: Re: Nå har'n begynt å bestemme selv..   Nå har'n begynt å bestemme selv.. EmptySøn Mai 15 2011, 10:19

Hahaha, morsomt at dere også har småtroll som vet hva de vil!
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Nå har'n begynt å bestemme selv..   Nå har'n begynt å bestemme selv.. Empty

Til Toppen Go down

Nå har'n begynt å bestemme selv..
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Vi har begynt med agility trening
» Innkalling til ordinært årsmøte og Stemmeseddel
» Må trene litt selv om man er drektig
» Luke trenger pass 4.-15. august...
» Fødselen - hvor mye blander man seg inn og hvor mye får tispen gjøre selv?