| Hjelp til å redigere et bilde | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| Tema: Hjelp til å redigere et bilde Man Des 20 2010, 21:27 | |
| Bilderedigering er absolutt ikke min greie!!!! Har prøvd i Picasa, men det blir liksom ikke helt bra. PS kjøpte jeg for ett år siden, men jeg har ennå ikke klart å lære meg å bruke det, så der var det håpløst å få gjort noe. Tror ikke det er så mye som skal til for noen som kan litt. Så om noen liker å holde på med sånt, så hadde jeg blitt kjempeglad for litt hjelp! Anyone?? | |
|
| |
Cathrine&Jazzi
Antall Innlegg : 457 Join date : 11.12.2009 Age : 38 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Hjelp til å redigere et bilde Man Des 20 2010, 23:36 | |
| Hva slags redigering er det snakk om da?
| |
|
| |
Susanne
Antall Innlegg : 694 Join date : 21.06.2009 Age : 39 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Hjelp til å redigere et bilde Tir Des 21 2010, 08:29 | |
| Photoshop er ganske greit å lære seg via google. Søk på tutorials + photoshop Ellers kan jeg sikkert hjelpe deg senere i dag hvis det er noe som går relativt raskt. Hva gjelder det? | |
|
| |
Maria
| Tema: Re: Hjelp til å redigere et bilde Tir Des 21 2010, 08:39 | |
| Jeg har klart å redigere fargene på en helt ok måte (kan sikkert gjøres bedre av de som kan mer enn meg, så dersom noen kan hjelpe til med bildet, så må denne gjerne gjøre det på nytt). Men så har bildet lys bakgrunn som jeg skulle hatt blurete eller jevnere, men jeg får kun til å gjøre bildet blurete rundt hele bildet og da blir hunden på bildet også blurete enkelte steder, og det vil jeg jo ikke. Vet det skal gå an på PS å merke av områder som man så gjør hva man vil med, men jeg er som sagt grønn på PS selv om jeg tappert har prøvd å sette meg ned for å bli kjent med det. Hadde bare alt stått på norsk slik at jeg visste hva jeg skulle se etter.. Jeg har brukt ett lyst teppe med litt tekstur som bakgrunn på bildet, og jeg skulle hatt bort den teksturen som er i teppet - slik at bakgrunnen får en jevnere farge, om du skjønner. Derfor jeg prøvde meg på bløtfokus som det heter i Picasa, men da ble bena på hunden også blurete. | |
|
| |
NinaM
Antall Innlegg : 316 Join date : 10.06.2009
| Tema: Re: Hjelp til å redigere et bilde Tir Des 21 2010, 10:39 | |
| Jeg er INGEN kløpper i PS, men hvis du vil kan jeg sikkert prøve å hjelpe deg? | |
|
| |
Maria
| Tema: Re: Hjelp til å redigere et bilde Tir Des 21 2010, 15:48 | |
| Så snille dere er som tilbyr dere å hjelpe!! Susanne har fått bildet tilsendt og skal se på det i kveld. Men har deg gjerne i bakhånd, Nina. | |
|
| |
Maria
| Tema: Re: Hjelp til å redigere et bilde Tir Des 21 2010, 21:13 | |
| Susanne har fikset bildet! Tusen takk, Susanne!! (Da blir det julekort i år også ). | |
|
| |
Susanne
Antall Innlegg : 694 Join date : 21.06.2009 Age : 39 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Hjelp til å redigere et bilde Ons Des 22 2010, 08:44 | |
| Bare hyggelig! Jeg liker å holde på med sånne ting, så det var ikke noe problem! | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Hjelp til å redigere et bilde | |
| |
|
| |
| Hjelp til å redigere et bilde | |
|