Antall Innlegg : 692 Join date : 11.06.2009 Bosted : Horten
Tema: Gir bort plastseng Lør Des 04 2010, 09:53
Denne sengen har bare stått i kjelleren det siste året. Er det noen som tror de kan få brukt den så gir jeg den gjerne bort! Det står 45 cm under den. Madrassen følger ikke med.
Bente
Antall Innlegg : 1067 Join date : 14.06.2009 Age : 48 Bosted : Hadeland
Tema: Re: Gir bort plastseng Lør Des 04 2010, 10:48
Jeg vill gjerne ha den Kristin,men vet ikke hvordan jeg skal få den hit
uisaksen
Antall Innlegg : 68 Join date : 22.11.2010 Age : 35 Bosted : Drammen
Tema: Vi kunne også tenke oss denne... Lør Des 04 2010, 12:53
Da til vår Dp valp vi får i slutten av januar. Men vet heller ikke hvordan vi skal få den til drammen, her vi holder til!
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
Tema: Re: Gir bort plastseng Lør Des 04 2010, 15:24
Bente skrev:
Om du skal på romjulsutstillingen, så kan sikkert jeg svippe innom Kristin å hente den. Dvs. det koster deg 33 kr, for det er det bomvegen koster forbi Kristin
Bente
Tema: Re: Gir bort plastseng Lør Des 04 2010, 16:01
Lex skrev:
Bente skrev:
Om du skal på romjulsutstillingen, så kan sikkert jeg svippe innom Kristin å hente den. Dvs. det koster deg 33 kr, for det er det bomvegen koster forbi Kristin
Nei,det har jeg ikke råd til Vivi,så jeg får nok heller kjøpe en selv Neida,det hadde vært kjempe snilt om du ville tatt den med dit
KristinC
Antall Innlegg : 692 Join date : 11.06.2009 Bosted : Horten
Tema: Re: Gir bort plastseng Søn Des 05 2010, 09:47
Bente skrev:
Lex skrev:
Bente skrev:
Nei,det har jeg ikke råd til Vivi,så jeg får nok heller kjøpe en selv Neida,det hadde vært kjempe snilt om du ville tatt den med dit
Bra dere ordner opp! Mulig jeg kan få levert den til Vivi før den tiden. Er stadig i de traktene. Kjedelig å måtte kjøre omvei innom her
Bente
Tema: Re: Gir bort plastseng Søn Des 05 2010, 10:14
KristinC skrev:
Bente skrev:
Lex skrev:
Bente skrev:
Bra dere ordner opp! Mulig jeg kan få levert den til Vivi før den tiden. Er stadig i de traktene. Kjedelig å måtte kjøre omvei innom her
Det ordner seg nok kristin Du og Phoebe kan jo bli med Vivi på utstilling i romjulen,så ser vi dere der