|
| Seler, til salg og gis bort:) | |
| | Av | Innlegg |
---|
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
| Tema: Seler, til salg og gis bort:) Ons Okt 13 2010, 21:33 | |
| Vi kjøpte eget skap til Stretto for en stund siden til tingene hans, men sjokk det er overfullt alt.. Så rydder og finner litt vi ikke bruker/har blitt for lite som vi håper noen andre kan få bruk for Ruffwear Web master sele, strl S. (S er det Stretto bruker, vi har utrolig nok to av denne.. Er brukt et par ganger bare. Kjempebra sele, passer nok for flere pinner.) 300,- SOLGT Huken (spor)sele, grønn, strl xs. ( Stretto bruker nå S så denne passer nok til pinscher tisper eller små gutter) Brukt en del men syns det er for galt å kaste den så denne gis bort. GITT BORT Hurrta sele ( den som ikke er y ) sort, strl. 60 (veldig lite brukt) 150,- Hurrta Ysele, sort strl 60, 125,- Orket ikke finne frem linker til bilder så sent, men kan ordne hvis det ønskes Gi lyd hvis det skulle være noe av interesse.
Sist endret av Ane den Ons Nov 20 2013, 09:42, endret 2 ganger | |
| | | ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Seler, til salg og gis bort:) Tor Okt 14 2010, 11:59 | |
| - Stretto skrev:
- Vi kjøpte eget skap til Stretto for en stund siden til tingene hans, men sjokk det er overfullt alt..
Så rydder og finner litt vi ikke bruker/har blitt for lite som vi håper noen andre kan få bruk for
Ruffwear Web master sele, strl S. (S er det Stretto bruker, vi har utrolig nok to av denne.. Er brukt et par ganger bare. Kjempebra sele, passer nok for flere pinner.) 300,-
Huken (spor)sele, grønn, strl xs. ( Stretto bruker nå S så denne passer nok til pinscher tisper eller små gutter) Brukt en del men syns det er for galt å kaste den så denne gis bort.
Hurrta sele ( den som ikke er y ) sort, strl. 60 (veldig lite brukt) 150,-
Hurrta Ysele, sort strl 60, 125,-
Orket ikke finne frem linker til bilder så sent, men kan ordne hvis det ønskes
Gi lyd hvis det skulle være noe av interesse.
Sitter og lurer litt på den ruffwear selen jeg. Scottis er jo ikke blant de største, men kanskje den passer? | |
| | | Ane
| Tema: Re: Seler, til salg og gis bort:) Tor Okt 14 2010, 13:26 | |
| Vil anta at den passer, bra med regulering på den. Er lengden man ikke kan gjøre noe med, men den tror jeg er grei. Hjemme i kveld? Kunne jo kanskje gått kveldstur bort til dere så dere får prøvd den på han. Sender melding litt senere jeg. | |
| | | Garp
Antall Innlegg : 664 Join date : 11.06.2009 Bosted : Bartebyen
| Tema: Re: Seler, til salg og gis bort:) Tor Okt 14 2010, 13:43 | |
| Hvis du gir bort hukenselen vil jeg gjerne ha den! | |
| | | ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| | | | Ane
| Tema: Re: Seler, til salg og gis bort:) Tor Okt 14 2010, 16:35 | |
| - Garp skrev:
- Hvis du gir bort hukenselen vil jeg gjerne ha den!
Ja du får den gjerne ( Tror den kanskje blir stor for Garpen, men mulig det var noen andre du tenkte til? Stretto veide ihvertfall 12-13kg når han brukte den. ) Send meg kontaktinfo på pm så sender jeg den i posten hvis du vil ha den, regner med det er det enkleste for deg. | |
| | | Ane
| Tema: Re: Seler, til salg og gis bort:) Tir Jun 04 2013, 09:02 | |
| Har fortsatt til salgs Ruffwear Webmaster selen til den hyggelige prisen 300,-, Ser ut som ny, ingen merker på kobbelringen Og Hurtta selen som ikke er Y-selen, men nå til litt mindre pris, 125,- Har også en del ting som gis bort ved kjøp av en selene, ta en titt i albumet mitt på facebook for bilder. Har litt andre ting også som gis bort/byttes/selges etter opprydding i skapet til mini og maxi, ta en titt Mer info under hvert av bildene. https://www.facebook.com/groups/197390893631112/permalink/529479573755574/ | |
| | | Ane
| Tema: Re: Seler, til salg og gis bort:) Søn Sep 22 2013, 08:50 | |
| Ruffwear selen solgt, nå kun Hurtta selen som ikke er Y-selen igjen, til 125,- | |
| | | Irene
Antall Innlegg : 990 Join date : 14.06.2009 Bosted : Kløfta
| Tema: Re: Seler, til salg og gis bort:) Søn Sep 22 2013, 14:01 | |
| Jeg trenger ikke selen, men må bare si at jeg er ofte litt sløv å lese disse trådene. Som nå, så jeg ikke datoen i det hele tatt før jeg kom dit der du skrev til Elin at du kunne at en kveldstur til henne, og begynte å lure på om hvor i all verden lange turer du tar på kveldene... | |
| | | Ane
| Tema: Re: Seler, til salg og gis bort:) Søn Sep 22 2013, 16:09 | |
| Haha, ja jeg er glad i lange turer men ikke såååå lange turer | |
| | | Sponsored content
| Tema: Re: Seler, til salg og gis bort:) | |
| |
| | | | Seler, til salg og gis bort:) | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | Du kan ikke svare på temaer i dette forumet