Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Sammenleggbart bur og Biabed gis bort!

Go down 
AvInnlegg
Gjest
Gjest

Sammenleggbart bur og Biabed gis bort! Empty
PosteTema: Sammenleggbart bur og Biabed gis bort!   Sammenleggbart bur og Biabed gis bort! EmptyLør Sep 01 2012, 11:38

Vi har et sammenleggbart bur 90*60*70cm (l*b*h) og en Biabed 70*60cm som vi gir bort hvis noen vil ha! Buret er noen år og ikke lenger blankt, men det er helt fint ellers. Dør på kortsiden. Biabed-en er godt brukt, men hvis man syr et "putetrekk" til den så holder den lenge enda!
Til Toppen Go down
Cathrine&Jazzi

Cathrine&Jazzi

Antall Innlegg : 457

PosteTema: Re: Sammenleggbart bur og Biabed gis bort!   Sammenleggbart bur og Biabed gis bort! EmptyLør Sep 01 2012, 15:03

Jeg vil gjerne ha både buret og biabed´n. Hvis det er tidsnok at jeg henter det om en uke?
Da skal jeg til Drøbak så da kjører jeg jo forbi Drammen.
Til Toppen Go down
http://jazziogcathrine.weebly.com
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Sammenleggbart bur og Biabed gis bort!   Sammenleggbart bur og Biabed gis bort! EmptyLør Sep 01 2012, 17:25

Den er grei Smile
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Sammenleggbart bur og Biabed gis bort!   Sammenleggbart bur og Biabed gis bort! Empty

Til Toppen Go down

Sammenleggbart bur og Biabed gis bort!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Globus Sport vinterdekken strl.35 gis bort! - GITT BORT!
» BiaBed selges!
» Hundebur, stål, sammenleggbart - SOLGT -
» Gis bort: 1,5 årgang med Ditt Dyr
» Gies bort