| Bil med plass til bur og barnevogn | |
|
+5Fly Marion G Simira Eva lindis 9 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Benedicte
Antall Innlegg : 531 Join date : 11.06.2009
| Tema: Re: Bil med plass til bur og barnevogn Søn Jul 12 2009, 18:33 | |
| Sitter å ser på nettet på biler nå... HVA skal man med de siiiinsyke hjulbuene?!?! | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Bil med plass til bur og barnevogn Søn Jul 12 2009, 18:34 | |
| Vi har Volvo V70 og det fungerer veldig fint Og ja, hunden må kunne stå og snu seg i buret Behøver ikke å kunne stå og strekke seg og slikt, men å stå og snu seg uten problemer må til. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Bil med plass til bur og barnevogn Søn Jul 12 2009, 18:46 | |
| |
|
| |
Gerd-Marit
Antall Innlegg : 454 Join date : 14.06.2009 Age : 55 Bosted : Sandnes
| Tema: Re: Bil med plass til bur og barnevogn Søn Jul 12 2009, 18:55 | |
| - Hege skrev:
- Volvo V 70 2004 modell, og der er det plass så det holder Så vår neste bil blir nok en Volvo
Vi hadde en Volvo (litt eldre, men..) når vi trengte plass til to vogner (ingen hundebur enda, da!) - og da var det nok plass + til handleposene ved siden - vi prøvde både Audi og opel da, men ingen slår Volvo på plassen baki - ikke å si at det ikke går med mindre plss heller - Volvoer er jo ikke akkurat de billigste - selv brukte. Tror Toyota vinner flest hjerter fordi de er rimelig bil og mye bil og god service blant verkstedene - så får du plassen du trenger er det sikkert et godt valg. Men som ble nevnt her tidligere - det er jo STOR forkjell på vogner - og har du den enda da? I så fall er du kjempeflink å planlegge! Lykke til med alt; bil, mage og hund! | |
|
| |
Gjest Gjest
| |
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Bil med plass til bur og barnevogn Søn Jul 12 2009, 19:53 | |
| |
|
| |
Marion G
Antall Innlegg : 995 Join date : 10.06.2009 Age : 48 Bosted : Haugesund
| Tema: Re: Bil med plass til bur og barnevogn Søn Jul 12 2009, 20:21 | |
| I min omega har jeg et dobbelt så stort bur som romer en dobberman,og får god plass ved siden til en barnevogn + bagasje.Ikke bare er det god plass,men bilen er helt god å kjøre | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Bil med plass til bur og barnevogn Søn Jul 12 2009, 20:30 | |
| |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Bil med plass til bur og barnevogn Søn Jul 12 2009, 20:42 | |
| - Marion G skrev:
- I min omega har jeg et dobbelt så stort bur som romer en dobberman,og får god plass ved siden til en barnevogn + bagasje.Ikke bare er det god plass,men bilen er helt god å kjøre
De skulle ikke sluttet å lage Omega.. :( |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Bil med plass til bur og barnevogn | |
| |
|
| |
| Bil med plass til bur og barnevogn | |
|