| Skravletråd | |
|
+43Hege&Arco tintin CAMALIS Vinnie Anita.K Tine Anne&Denniz Gerd-Marit Marion G Kinkade NinaM Caroline Rune Monsen Cathrine&Jazzi Kaja Kennel Mirenzo Maiken Hilde-pin Camilla J Marte gøril Maria Ane Garp Lene jeanette ElinK Linn Eva Nina (Kennel Dijontoma) Julie Bente Benedicte Lex Ann-Helen Fixa Gry Elena Marita turid Hera Antamina Fanny -linda- 47 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: Skravletråd Tir Nov 16 2010, 21:12 | |
| | |
|
| |
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Skravletråd Tir Nov 16 2010, 21:14 | |
| Hmmm... Bytter yrke... Skal bli krabbefisker Jobbe i tre måneder og tjene mer enn jeg gjør på et helt år nå... Kommer til å bli slank og muskuløs også (jobbe hardt og kaste opp mye ) Den perfekte jobben eller????? | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Tir Nov 16 2010, 21:16 | |
| | |
|
| |
Marte
| Tema: Re: Skravletråd Tir Nov 16 2010, 21:25 | |
| | |
|
| |
jeanette
Antall Innlegg : 478 Join date : 16.06.2009 Age : 46
| |
| |
Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: Skravletråd Tir Nov 16 2010, 22:00 | |
| | |
|
| |
jeanette
Antall Innlegg : 478 Join date : 16.06.2009 Age : 46
| Tema: Re: Skravletråd Tir Nov 16 2010, 22:09 | |
| | |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Skravletråd Tir Nov 16 2010, 23:36 | |
| - -linda- skrev:
- Marte skrev:
- -linda- skrev:
- Jeg har fikset gave nå, og tror det kommer til å slå godt ann Takk for alle tips!
Si hva du kjøpte da!! Hehehe, sorry:p
Ble billetter for meg og han på Top Gear showet i Oslo, som er i mars. Da er det egen inngang, velkomstdrink og backstage tour etter showet inkludert i "gullbilletten". Sitteplassen er på felt 109 der, så er ganske bra plasser
http://www.topgearlive.no/
Siden han er så glad i bil, og liker tv-programmet veldig godt, så tror jeg han kommer til å bli ganske glad for gaven. Han for da bursdag og julegave i ett, siden billettprisen ikke var sånn suuuuper billig liksom :p
Felt 109 er veldig bra plasser. Nå vet jeg ikke hvordan salen er satt opp, men 109 er som regel midt i blinken Jeg jobber jo i Spektrum, så du får se etter meg. Jeg tusler rundt i blå genser og prøver å se kul ut | |
|
| |
-linda-
Antall Innlegg : 1025 Join date : 10.06.2009 Age : 37 Bosted : Drammen
| |
| |
Kinkade
Antall Innlegg : 2402 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Skravletråd Tor Nov 18 2010, 20:14 | |
| Hundesport på Europort 2 nå Yey! | |
|
| |
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: Skravletråd Tor Nov 18 2010, 22:59 | |
| Var 4 dvergpinschere samtidig på venterommmet til Molde Dyreklinikk i dag. Helt utrolig sammentreff i lille Molde | |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| |
| |
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 19 2010, 12:32 | |
| | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 19 2010, 17:53 | |
| Er så ubeskrivelig glad for at det er helg Etter to dager med bare kaos og surmuling skal jeg nå slappe av!!!!!!!!! Må bare holde min søsters hund nede fra kjøkkenbordet, så ordner det meste seg (wooohoooo, vi passer Tequila ) | |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 19 2010, 18:16 | |
| Jeg også digger at det er helg! biggrin: Jeg har ikke hatt en eneste frihelg på flere måneder. Enten har det vært kurs, jobbing, eller skole. Denne helga har jeg friii!!! Får besøk av gode venner i kveld som jeg ikke har sett på lenge. Hjemmelaget pizza er konsumert, og browniesen er akkurat kommet ut av ovnen. serveres med is og Coca Cola. Gjett om jenta skal kose seg! : | |
|
| |
Fanny
| |
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 19 2010, 18:44 | |
| Hadde forresten et fantastisk bra øyeblikk på jobb i dag som jeg vil dele (slett ikke sikkert at flesteparten ser moroa og sjarmen i dette, men jeg deler likevel ) Fikk favorittbrukeren min til å le så fælt at tårene spruta Hun har veldig dårlig språk (bruker mye egne ord), og derfor er det slett ikke alltid alle skjønner hva hun sier... I dag catcha jeg at hun begynte å synge på "å jeg vet en seter", og med både trampetakt og klapping attåt ble visst dette hysteriskt moro Jeg sang nemlig veldig høyt og tydelig..... Utrolig vanskelig å beskrive latteren hennes, men den er RÅGOD og hjertelig LOVE IT!!!!!!! | |
|
| |
Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 19 2010, 21:08 | |
| Vår lille fredags kveld: Fixa er oppe å går, er aldri for dårlig til å gå glipp av middags rester, haha MEN formen min daler pent nedover. Har vell den typiske influensaen på vei. Vond hals, hoster, snørrete, slapp, litt kvalm og litt feber Krona lærer for øyeblikket opp Thema i "hvordan dra en katt bortover gulvet", kjempe gøy synes Thema men pus stakkars er ikke helt enig. Meggie har medlidenhet for Fixa og ligger ved hennes side og vasker henne i øret Dristet meg til å ta noen bilder av Thema mens middagen stod i ovnen (kalkun filet, blomkål, løk, fløte og krydder i ildfast form, med fløtegratinerte poteter og saus som tilbehør, NAM). Det er ikke mange månedene siden Krona var valp og vi skulle få en hoppende glad valp til å stå rolig, jeg har tydligvis GLEMT hvor vanskelig det er å ta bilder!! Av sikkert 100 bilder var vell alle fra 90 og opp de mest brukbare Ønsker dermed alle sammen en riktig god helg | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 19 2010, 21:09 | |
| - Fixa skrev:
- Vår lille fredags kveld: Fixa er oppe å går, er aldri for dårlig til å gå glipp av middags rester, haha MEN formen min daler pent nedover. Har vell den typiske influensaen på vei. Vond hals, hoster, snørrete, slapp, litt kvalm og litt feber Krona lærer for øyeblikket opp Thema i "hvordan dra en katt bortover gulvet", kjempe gøy synes Thema men pus stakkars er ikke helt enig. Meggie har medlidenhet for Fixa og ligger ved hennes side og vasker henne i øret
Dristet meg til å ta noen bilder av Thema mens middagen stod i ovnen (kalkun filet, blomkål, løk, fløte og krydder i ildfast form, med fløtegratinerte poteter og saus som tilbehør, NAM). Det er ikke mange månedene siden Krona var valp og vi skulle få en hoppende glad valp til å stå rolig, jeg har tydligvis GLEMT hvor vanskelig det er å ta bilder!! Av sikkert 100 bilder var vell alle fra 90 og opp de mest brukbare
Ønsker dermed alle sammen en riktig god helg God bedring | |
|
| |
Marte
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 19 2010, 21:12 | |
| - Fixa skrev:
- Vår lille fredags kveld: Fixa er oppe å går, er aldri for dårlig til å gå glipp av middags rester, haha MEN formen min daler pent nedover. Har vell den typiske influensaen på vei. Vond hals, hoster, snørrete, slapp, litt kvalm og litt feber Krona lærer for øyeblikket opp Thema i "hvordan dra en katt bortover gulvet", kjempe gøy synes Thema men pus stakkars er ikke helt enig. Meggie har medlidenhet for Fixa og ligger ved hennes side og vasker henne i øret
Dristet meg til å ta noen bilder av Thema mens middagen stod i ovnen (kalkun filet, blomkål, løk, fløte og krydder i ildfast form, med fløtegratinerte poteter og saus som tilbehør, NAM). Det er ikke mange månedene siden Krona var valp og vi skulle få en hoppende glad valp til å stå rolig, jeg har tydligvis GLEMT hvor vanskelig det er å ta bilder!! Av sikkert 100 bilder var vell alle fra 90 og opp de mest brukbare
Ønsker dermed alle sammen en riktig god helg God bedring til deg og Fixa, og legg gjerne ut bildene du tar av Thema | |
|
| |
Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 19 2010, 22:42 | |
| Fanny: Tusen takk Marte: De kommer Må bare lade kameraet først (hvor har det blitt av smilefjeset som rekker tunge, er jeg blind?) | |
|
| |
Marte
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 19 2010, 22:55 | |
| | |
|
| |
Marion G
Antall Innlegg : 995 Join date : 10.06.2009 Age : 48 Bosted : Haugesund
| |
| |
Marte
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 19 2010, 23:11 | |
| - Marion G skrev:
- Hardt å være jordmor gitt,og nesten en uke uten søvn,og det attpåtil kommer en valp som ike vil suge,og det blir flere våkennetter,ja da lever men i en evig forvirrende rus.Kan ikke huske sist jeg var så trøtt og sliten.Men kommer jo noe godt ut av det da
Huff.. Håper det fortsetter å gå bra med den lille..Og at du får sove litt snart! Nå håper jeg fødselen her hjemme går knirkefritt.. Er jo så redd de skal vokse seg for store for lille Bali jo lengere de er inni der.. | |
|
| |
Caroline
Antall Innlegg : 3132 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 19 2010, 23:11 | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Skravletråd | |
| |
|