|
| Forumet, og brukere av det | |
|
+9Linn NinaM Kaja Cathrine&Jazzi Maria Maiken Simira Ann-Helen Fanny 13 posters | |
Av | Innlegg |
---|
Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| Tema: Re: Forumet, og brukere av det Lør Nov 06 2010, 20:32 | |
| - Linn skrev:
- Fixa skrev:
- Linn skrev:
- Kizz skrev:
- NinaM skrev:
- Jeg håper du ikke har blitt skremt fra utstillinger, "Kizz"!!! Veldig hyggelig å se personen "bak avataren" da jeg hilste på deg på lørdag. Må bare beklage om jeg ikke var oversosial - jeg blir nemlig veldig nervøs før jeg skal inn i ringen og får litt tunnellsyn Etter jeg har vært i ringen er jeg litt enklere å nå inn til
Utstillingen på Leto var vel heller ikke det beste førsteinntrykket - det var jo totalt kaos der!!! Ta deg turen til Lillestrøm og Dogs4All Stort og luftig, mange flotte hunder og ikke minst ; SHOPPING Jeg skal dit i år UTEN hund da Tia har det bedre hjemme nå som hun forhåpentligvis skal ha valper Håper jeg ser deg der Ikke et negativt ord eller tanke om menneskene på Leto, var bare trangt og kaotisk (i mine klaustrofobiske øyne ) Er ikke akkurat oversosial i sånne omgivelser jeg, så syntes bare det var trivelig å hilse på Skal til Lillestrøm jeg, men skal ikke stille (har meldt meg frivillig til å hjelpe til, med et eller annet... vet ikke hva ). Og så skal jeg ha litt bedre tid, sånn at jeg får med meg litt mer. Aaaahhhhh... valper Lykke til!!!!!!! Jeg var så opptatt av hunder og å lete etter valper å ta bilder av at jeg ikke engang oppdaget deg Jeg presterte også å stå ved siden av Ingrid (Fixa) uten å oppdage/innse det før etterpå... Jeje... Langt inne i min egen verden, gitt Kødder du nå??? LINN DAAAA Å jeg vet ikke hvordan du ser ut, så da blir det litt vanskelig å finne deg :P Jeg fant Eva da, men det var takket være at hun bærte rundt på draka tror jeg Men du var ikke alene om å være i din egen lille verden, da jeg var på tur ut av ringen, så gikk jeg meg på Eva og Draka, ble jo helt opphengt i den søte lille, men tenkte jeg på å hilste på Eva da Eva: Jeg er ikke uhøflig altså, jeg ble bare så forelsket i valpen din Skulle jo hilse på deg også Fanny, men da jeg var borte ved DP ringen så tror jeg du hadde dratt Vi får ha det til gode, skal jo mye til for å skremme vekk en nordlending, så regner med jeg ser deg på utstilling en gang Ingrid: Hvis du fortsatt skal til Dogs4All, så sees vi sikkert der Da er jeg ferdig med det verste styret (er i sluttspurten nå), så da har jeg hodet mitt litt mer fastskrudd JA, det skal jeg Men skal jobbe begge dagene da, så kommer sikkert til å surre rundt litt, men jeg skal stille både Krona og Fixa lørdag, så da er jeg ved ringene, å ser du meg da så får du rive tak i øret mitt altså, før jeg forsvinner :P | |
| | | Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Forumet, og brukere av det Lør Nov 06 2010, 21:33 | |
| - Fixa skrev:
- Linn skrev:
- Kizz skrev:
- NinaM skrev:
- Jeg håper du ikke har blitt skremt fra utstillinger, "Kizz"!!! Veldig hyggelig å se personen "bak avataren" da jeg hilste på deg på lørdag. Må bare beklage om jeg ikke var oversosial - jeg blir nemlig veldig nervøs før jeg skal inn i ringen og får litt tunnellsyn Etter jeg har vært i ringen er jeg litt enklere å nå inn til
Utstillingen på Leto var vel heller ikke det beste førsteinntrykket - det var jo totalt kaos der!!! Ta deg turen til Lillestrøm og Dogs4All Stort og luftig, mange flotte hunder og ikke minst ; SHOPPING Jeg skal dit i år UTEN hund da Tia har det bedre hjemme nå som hun forhåpentligvis skal ha valper Håper jeg ser deg der Ikke et negativt ord eller tanke om menneskene på Leto, var bare trangt og kaotisk (i mine klaustrofobiske øyne ) Er ikke akkurat oversosial i sånne omgivelser jeg, så syntes bare det var trivelig å hilse på Skal til Lillestrøm jeg, men skal ikke stille (har meldt meg frivillig til å hjelpe til, med et eller annet... vet ikke hva ). Og så skal jeg ha litt bedre tid, sånn at jeg får med meg litt mer. Aaaahhhhh... valper Lykke til!!!!!!! Jeg var så opptatt av hunder og å lete etter valper å ta bilder av at jeg ikke engang oppdaget deg Jeg presterte også å stå ved siden av Ingrid (Fixa) uten å oppdage/innse det før etterpå... Jeje... Langt inne i min egen verden, gitt Kødder du nå??? LINN DAAAA Å jeg vet ikke hvordan du ser ut, så da blir det litt vanskelig å finne deg :P Jeg fant Eva da, men det var takket være at hun bærte rundt på draka tror jeg Men du var ikke alene om å være i din egen lille verden, da jeg var på tur ut av ringen, så gikk jeg meg på Eva og Draka, ble jo helt opphengt i den søte lille, men tenkte jeg på å hilste på Eva da Eva: Jeg er ikke uhøflig altså, jeg ble bare så forelsket i valpen din Skulle jo hilse på deg også Fanny, men da jeg var borte ved DP ringen så tror jeg du hadde dratt Vi får ha det til gode, skal jo mye til for å skremme vekk en nordlending, så regner med jeg ser deg på utstilling en gang Som nordlendinger flest er jeg ikke så veldig lettskremt Ses nok etterhvert ja | |
| | | Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| Tema: Re: Forumet, og brukere av det Søn Nov 07 2010, 02:57 | |
| - Kizz skrev:
- Linn skrev:
- Kizz skrev:
- NinaM skrev:
Utstillingen på Leto var vel heller ikke det beste førsteinntrykket - det var jo totalt kaos der!!! Ta deg turen til Lillestrøm og Dogs4All Stort og luftig, mange flotte hunder og ikke minst ; SHOPPING Jeg skal dit i år UTEN hund da Tia har det bedre hjemme nå som hun forhåpentligvis skal ha valper Håper jeg ser deg der Ikke et negativt ord eller tanke om menneskene på Leto, var bare trangt og kaotisk (i mine klaustrofobiske øyne ) Er ikke akkurat oversosial i sånne omgivelser jeg, så syntes bare det var trivelig å hilse på Skal til Lillestrøm jeg, men skal ikke stille (har meldt meg frivillig til å hjelpe til, med et eller annet... vet ikke hva ). Og så skal jeg ha litt bedre tid, sånn at jeg får med meg litt mer. Aaaahhhhh... valper Lykke til!!!!!!! Jeg var så opptatt av hunder og å lete etter valper å ta bilder av at jeg ikke engang oppdaget deg Jeg presterte også å stå ved siden av Ingrid (Fixa) uten å oppdage/innse det før etterpå... Jeje... Langt inne i min egen verden, gitt Jeg forventer faktisk ikke at alle skal vite hvem jeg er (det hadde vært litt nifst ). Jeg sto faktisk og smilte til Ingrid, mens jeg så etter henne og Krona (Inni hodet mitt hadde jeg fått for meg at Krona var mere hvit i fjeset, og derfor skjønte jeg ikke hvem de var... ) Jeg surra litt rundt, og snakka litt med de jeg på en måte visste hvem var... Var jo sinnsykt mye folk der som trampa rundt!!!!! Ser deg nok i Lillestrøm men er ikke sikkert at jeg klarer å peile deg ut i mengden Jeg håper virkelig ikke noen tror at jeg synes de ikke har møtt meg bra nok, for det har de, alle som en! Det jeg gnisser tenner over er tonen på forumet til tider Så ikke denne før nå, haha! Så jeg deg da eller? Om folk ser smilende på meg så tenker jeg ikke spesielt over det, og bare smiler tilbake :P Vi ses på lillestrøm, vurderer å putte på meg navneskilt, iom at det er så mange som ser meg, men de vet det ikke før etter jeg har forsvunnet Det var veldig kaos på leto, jeg spurte flere om det brukte å være slik hvert år, for det er den første (ja jeg kødder ikke) utstillingen jeg har vært på, der det har vært så trangt om plassen, det løsnet jo litt utover dagen da, men mellom halv 9 til 11/12'ish, var det virkelig ILLE! å så sure alle var, jeez!! Var ikke snakk om å gå rolig, å vente på at det skulle gå fremover, her var det dytting, å tramping på tær, pressing og klaging på alle kanter! Sambo syntes ikke det var så ille, men som jeg svarte han med, det er vanskelig at det blir trangt inne i selve ringen da, han var jo skriver begge dagene, å satt litt unna folk hele dagen | |
| | | Fanny
| Tema: Re: Forumet, og brukere av det Søn Nov 07 2010, 09:01 | |
| - Fixa skrev:
- Kizz skrev:
- Linn skrev:
- Kizz skrev:
- NinaM skrev:
Utstillingen på Leto var vel heller ikke det beste førsteinntrykket - det var jo totalt kaos der!!! Ta deg turen til Lillestrøm og Dogs4All Stort og luftig, mange flotte hunder og ikke minst ; SHOPPING Jeg skal dit i år UTEN hund da Tia har det bedre hjemme nå som hun forhåpentligvis skal ha valper Håper jeg ser deg der Ikke et negativt ord eller tanke om menneskene på Leto, var bare trangt og kaotisk (i mine klaustrofobiske øyne ) Er ikke akkurat oversosial i sånne omgivelser jeg, så syntes bare det var trivelig å hilse på Skal til Lillestrøm jeg, men skal ikke stille (har meldt meg frivillig til å hjelpe til, med et eller annet... vet ikke hva ). Og så skal jeg ha litt bedre tid, sånn at jeg får med meg litt mer. Aaaahhhhh... valper Lykke til!!!!!!! Jeg var så opptatt av hunder og å lete etter valper å ta bilder av at jeg ikke engang oppdaget deg Jeg presterte også å stå ved siden av Ingrid (Fixa) uten å oppdage/innse det før etterpå... Jeje... Langt inne i min egen verden, gitt Jeg forventer faktisk ikke at alle skal vite hvem jeg er (det hadde vært litt nifst ). Jeg sto faktisk og smilte til Ingrid, mens jeg så etter henne og Krona (Inni hodet mitt hadde jeg fått for meg at Krona var mere hvit i fjeset, og derfor skjønte jeg ikke hvem de var... ) Jeg surra litt rundt, og snakka litt med de jeg på en måte visste hvem var... Var jo sinnsykt mye folk der som trampa rundt!!!!! Ser deg nok i Lillestrøm men er ikke sikkert at jeg klarer å peile deg ut i mengden Jeg håper virkelig ikke noen tror at jeg synes de ikke har møtt meg bra nok, for det har de, alle som en! Det jeg gnisser tenner over er tonen på forumet til tider Så ikke denne før nå, haha! Så jeg deg da eller? Om folk ser smilende på meg så tenker jeg ikke spesielt over det, og bare smiler tilbake :P Vi ses på lillestrøm, vurderer å putte på meg navneskilt, iom at det er så mange som ser meg, men de vet det ikke før etter jeg har forsvunnet Det var veldig kaos på leto, jeg spurte flere om det brukte å være slik hvert år, for det er den første (ja jeg kødder ikke) utstillingen jeg har vært på, der det har vært så trangt om plassen, det løsnet jo litt utover dagen da, men mellom halv 9 til 11/12'ish, var det virkelig ILLE! å så sure alle var, jeez!! Var ikke snakk om å gå rolig, å vente på at det skulle gå fremover, her var det dytting, å tramping på tær, pressing og klaging på alle kanter! Sambo syntes ikke det var så ille, men som jeg svarte han med, det er vanskelig at det blir trangt inne i selve ringen da, han var jo skriver begge dagene, å satt litt unna folk hele dagen Du smilte du tar det som et godt tegn Det var en del sure kommentarer ved den ringen Krona stilte i, ingen kom hverken den ene eller andre veien (sikkert irriterende når man skal prøve å få hunden sin til riktig ring). Ved dp ringen var det litt lettere å flytte seg, så der fikk jeg ikke med meg noen surheter Den største utfordringen føltes å være å kunne flytte på seg uten å tråkke på en hund (og siden jeg ikke hadde det travelt, så fikk de som dytta og var sure gå foran ) | |
| | | Fixa
| Tema: Re: Forumet, og brukere av det Tor Nov 11 2010, 01:32 | |
| - Kizz skrev:
- Fixa skrev:
- Kizz skrev:
- Linn skrev:
- Kizz skrev:
- NinaM skrev:
Utstillingen på Leto var vel heller ikke det beste førsteinntrykket - det var jo totalt kaos der!!! Ta deg turen til Lillestrøm og Dogs4All Stort og luftig, mange flotte hunder og ikke minst ; SHOPPING Jeg skal dit i år UTEN hund da Tia har det bedre hjemme nå som hun forhåpentligvis skal ha valper Håper jeg ser deg der Ikke et negativt ord eller tanke om menneskene på Leto, var bare trangt og kaotisk (i mine klaustrofobiske øyne ) Er ikke akkurat oversosial i sånne omgivelser jeg, så syntes bare det var trivelig å hilse på Skal til Lillestrøm jeg, men skal ikke stille (har meldt meg frivillig til å hjelpe til, med et eller annet... vet ikke hva ). Og så skal jeg ha litt bedre tid, sånn at jeg får med meg litt mer. Aaaahhhhh... valper Lykke til!!!!!!! Jeg var så opptatt av hunder og å lete etter valper å ta bilder av at jeg ikke engang oppdaget deg Jeg presterte også å stå ved siden av Ingrid (Fixa) uten å oppdage/innse det før etterpå... Jeje... Langt inne i min egen verden, gitt Jeg forventer faktisk ikke at alle skal vite hvem jeg er (det hadde vært litt nifst ). Jeg sto faktisk og smilte til Ingrid, mens jeg så etter henne og Krona (Inni hodet mitt hadde jeg fått for meg at Krona var mere hvit i fjeset, og derfor skjønte jeg ikke hvem de var... ) Jeg surra litt rundt, og snakka litt med de jeg på en måte visste hvem var... Var jo sinnsykt mye folk der som trampa rundt!!!!! Ser deg nok i Lillestrøm men er ikke sikkert at jeg klarer å peile deg ut i mengden Jeg håper virkelig ikke noen tror at jeg synes de ikke har møtt meg bra nok, for det har de, alle som en! Det jeg gnisser tenner over er tonen på forumet til tider Så ikke denne før nå, haha! Så jeg deg da eller? Om folk ser smilende på meg så tenker jeg ikke spesielt over det, og bare smiler tilbake :P Vi ses på lillestrøm, vurderer å putte på meg navneskilt, iom at det er så mange som ser meg, men de vet det ikke før etter jeg har forsvunnet Det var veldig kaos på leto, jeg spurte flere om det brukte å være slik hvert år, for det er den første (ja jeg kødder ikke) utstillingen jeg har vært på, der det har vært så trangt om plassen, det løsnet jo litt utover dagen da, men mellom halv 9 til 11/12'ish, var det virkelig ILLE! å så sure alle var, jeez!! Var ikke snakk om å gå rolig, å vente på at det skulle gå fremover, her var det dytting, å tramping på tær, pressing og klaging på alle kanter! Sambo syntes ikke det var så ille, men som jeg svarte han med, det er vanskelig at det blir trangt inne i selve ringen da, han var jo skriver begge dagene, å satt litt unna folk hele dagen Du smilte du tar det som et godt tegn Det var en del sure kommentarer ved den ringen Krona stilte i, ingen kom hverken den ene eller andre veien (sikkert irriterende når man skal prøve å få hunden sin til riktig ring). Ved dp ringen var det litt lettere å flytte seg, så der fikk jeg ikke med meg noen surheter Den største utfordringen føltes å være å kunne flytte på seg uten å tråkke på en hund (og siden jeg ikke hadde det travelt, så fikk de som dytta og var sure gå foran ) Hahaha, BRA :P Har tenkt på den helgen i det siste. Det var to stk den helgen som jeg la på minne, for begge to holdt blikk kontakten litt, hadde jeg ikke trukket til meg blikket å gått, så hadde jeg nok sagt hei tror jeg, det var ikke et sånt 2 sekunders blikk, haha, det varte liksom litt, om du skjønner (love is in the air ) Hun ene hadde langt blondt hår, rundt min alder vil jeg tippe, hun satt ved dp ringen, rett ved ringnr skiltet, og den andre hadde kort mørkt hår, hun mener jeg at jeg gikk forbi i en kø, ingen av damene hadde hund i nærheten, som jeg kunne se. "Hilste" på begge mens jeg bærte rundt på Krona.
Sist endret av Fixa den Tor Nov 11 2010, 01:36, endret 1 gang (Reason for editing : skriveleif) | |
| | | Fanny
| Tema: Re: Forumet, og brukere av det Tor Nov 11 2010, 03:43 | |
| - Fixa skrev:
- Kizz skrev:
- Fixa skrev:
- Kizz skrev:
- Linn skrev:
- Kizz skrev:
- NinaM skrev:
Utstillingen på Leto var vel heller ikke det beste førsteinntrykket - det var jo totalt kaos der!!! Ta deg turen til Lillestrøm og Dogs4All Stort og luftig, mange flotte hunder og ikke minst ; SHOPPING Jeg skal dit i år UTEN hund da Tia har det bedre hjemme nå som hun forhåpentligvis skal ha valper Håper jeg ser deg der Ikke et negativt ord eller tanke om menneskene på Leto, var bare trangt og kaotisk (i mine klaustrofobiske øyne ) Er ikke akkurat oversosial i sånne omgivelser jeg, så syntes bare det var trivelig å hilse på Skal til Lillestrøm jeg, men skal ikke stille (har meldt meg frivillig til å hjelpe til, med et eller annet... vet ikke hva ). Og så skal jeg ha litt bedre tid, sånn at jeg får med meg litt mer. Aaaahhhhh... valper Lykke til!!!!!!! Jeg var så opptatt av hunder og å lete etter valper å ta bilder av at jeg ikke engang oppdaget deg Jeg presterte også å stå ved siden av Ingrid (Fixa) uten å oppdage/innse det før etterpå... Jeje... Langt inne i min egen verden, gitt Jeg forventer faktisk ikke at alle skal vite hvem jeg er (det hadde vært litt nifst ). Jeg sto faktisk og smilte til Ingrid, mens jeg så etter henne og Krona (Inni hodet mitt hadde jeg fått for meg at Krona var mere hvit i fjeset, og derfor skjønte jeg ikke hvem de var... ) Jeg surra litt rundt, og snakka litt med de jeg på en måte visste hvem var... Var jo sinnsykt mye folk der som trampa rundt!!!!! Ser deg nok i Lillestrøm men er ikke sikkert at jeg klarer å peile deg ut i mengden Jeg håper virkelig ikke noen tror at jeg synes de ikke har møtt meg bra nok, for det har de, alle som en! Det jeg gnisser tenner over er tonen på forumet til tider Så ikke denne før nå, haha! Så jeg deg da eller? Om folk ser smilende på meg så tenker jeg ikke spesielt over det, og bare smiler tilbake :P Vi ses på lillestrøm, vurderer å putte på meg navneskilt, iom at det er så mange som ser meg, men de vet det ikke før etter jeg har forsvunnet Det var veldig kaos på leto, jeg spurte flere om det brukte å være slik hvert år, for det er den første (ja jeg kødder ikke) utstillingen jeg har vært på, der det har vært så trangt om plassen, det løsnet jo litt utover dagen da, men mellom halv 9 til 11/12'ish, var det virkelig ILLE! å så sure alle var, jeez!! Var ikke snakk om å gå rolig, å vente på at det skulle gå fremover, her var det dytting, å tramping på tær, pressing og klaging på alle kanter! Sambo syntes ikke det var så ille, men som jeg svarte han med, det er vanskelig at det blir trangt inne i selve ringen da, han var jo skriver begge dagene, å satt litt unna folk hele dagen Du smilte du tar det som et godt tegn Det var en del sure kommentarer ved den ringen Krona stilte i, ingen kom hverken den ene eller andre veien (sikkert irriterende når man skal prøve å få hunden sin til riktig ring). Ved dp ringen var det litt lettere å flytte seg, så der fikk jeg ikke med meg noen surheter Den største utfordringen føltes å være å kunne flytte på seg uten å tråkke på en hund (og siden jeg ikke hadde det travelt, så fikk de som dytta og var sure gå foran ) Hahaha, BRA :P Har tenkt på den helgen i det siste. Det var to stk den helgen som jeg la på minne, for begge to holdt blikk kontakten litt, hadde jeg ikke trukket til meg blikket å gått, så hadde jeg nok sagt hei tror jeg, det var ikke et sånt 2 sekunders blikk, haha, det varte liksom litt, om du skjønner (love is in the air ) Hun ene hadde langt blondt hår, rundt min alder vil jeg tippe, hun satt ved dp ringen, rett ved ringnr skiltet, og den andre hadde kort mørkt hår, hun mener jeg at jeg gikk forbi i en kø, ingen av damene hadde hund i nærheten, som jeg kunne se. "Hilste" på begge mens jeg bærte rundt på Krona. Har mørkt, kort hår jeg Men om det var meg du hadde et "disney-øyeblikk" med vet jeg ikke Jeg sto og hang litt en stund og fikk med meg hannene i ringen, en dame med blondt kort hår sin hund ble hvertfall best... Jeg brukte også mye tid på å stå i kø mellom ringene... | |
| | | Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Forumet, og brukere av det Tor Nov 11 2010, 08:28 | |
| - Fixa skrev:
- Kødder du nå??? LINN DAAAA Å jeg vet ikke hvordan du ser ut, så da blir det litt vanskelig å finne deg :P Jeg fant Eva da, men det var takket være at hun bærte rundt på draka tror jeg Men du var ikke alene om å være i din egen lille verden, da jeg var på tur ut av ringen, så gikk jeg meg på Eva og Draka, ble jo helt opphengt i den søte lille, men tenkte jeg på å hilste på Eva da Eva: Jeg er ikke uhøflig altså, jeg ble bare så forelsket i valpen din Skulle jo hilse på deg også Fanny, men da jeg var borte ved DP ringen så tror jeg du hadde dratt Vi får ha det til gode, skal jo mye til for å skremme vekk en nordlending, så regner med jeg ser deg på utstilling en gang
Det er bra! Hun er ganske sjarmerende nå, håper hun fortsetter med det. Men hun blir nok ganske mer bitch i puberteten... | |
| | | Cathrine&Jazzi
Antall Innlegg : 457 Join date : 11.12.2009 Age : 38 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Forumet, og brukere av det Tor Nov 11 2010, 19:35 | |
| - Fixa skrev:
- Kizz skrev:
- Fixa skrev:
- Kizz skrev:
- Linn skrev:
- Kizz skrev:
- NinaM skrev:
Utstillingen på Leto var vel heller ikke det beste førsteinntrykket - det var jo totalt kaos der!!! Ta deg turen til Lillestrøm og Dogs4All Stort og luftig, mange flotte hunder og ikke minst ; SHOPPING Jeg skal dit i år UTEN hund da Tia har det bedre hjemme nå som hun forhåpentligvis skal ha valper Håper jeg ser deg der Ikke et negativt ord eller tanke om menneskene på Leto, var bare trangt og kaotisk (i mine klaustrofobiske øyne ) Er ikke akkurat oversosial i sånne omgivelser jeg, så syntes bare det var trivelig å hilse på Skal til Lillestrøm jeg, men skal ikke stille (har meldt meg frivillig til å hjelpe til, med et eller annet... vet ikke hva ). Og så skal jeg ha litt bedre tid, sånn at jeg får med meg litt mer. Aaaahhhhh... valper Lykke til!!!!!!! Jeg var så opptatt av hunder og å lete etter valper å ta bilder av at jeg ikke engang oppdaget deg Jeg presterte også å stå ved siden av Ingrid (Fixa) uten å oppdage/innse det før etterpå... Jeje... Langt inne i min egen verden, gitt Jeg forventer faktisk ikke at alle skal vite hvem jeg er (det hadde vært litt nifst ). Jeg sto faktisk og smilte til Ingrid, mens jeg så etter henne og Krona (Inni hodet mitt hadde jeg fått for meg at Krona var mere hvit i fjeset, og derfor skjønte jeg ikke hvem de var... ) Jeg surra litt rundt, og snakka litt med de jeg på en måte visste hvem var... Var jo sinnsykt mye folk der som trampa rundt!!!!! Ser deg nok i Lillestrøm men er ikke sikkert at jeg klarer å peile deg ut i mengden Jeg håper virkelig ikke noen tror at jeg synes de ikke har møtt meg bra nok, for det har de, alle som en! Det jeg gnisser tenner over er tonen på forumet til tider Så ikke denne før nå, haha! Så jeg deg da eller? Om folk ser smilende på meg så tenker jeg ikke spesielt over det, og bare smiler tilbake :P Vi ses på lillestrøm, vurderer å putte på meg navneskilt, iom at det er så mange som ser meg, men de vet det ikke før etter jeg har forsvunnet Det var veldig kaos på leto, jeg spurte flere om det brukte å være slik hvert år, for det er den første (ja jeg kødder ikke) utstillingen jeg har vært på, der det har vært så trangt om plassen, det løsnet jo litt utover dagen da, men mellom halv 9 til 11/12'ish, var det virkelig ILLE! å så sure alle var, jeez!! Var ikke snakk om å gå rolig, å vente på at det skulle gå fremover, her var det dytting, å tramping på tær, pressing og klaging på alle kanter! Sambo syntes ikke det var så ille, men som jeg svarte han med, det er vanskelig at det blir trangt inne i selve ringen da, han var jo skriver begge dagene, å satt litt unna folk hele dagen Du smilte du tar det som et godt tegn Det var en del sure kommentarer ved den ringen Krona stilte i, ingen kom hverken den ene eller andre veien (sikkert irriterende når man skal prøve å få hunden sin til riktig ring). Ved dp ringen var det litt lettere å flytte seg, så der fikk jeg ikke med meg noen surheter Den største utfordringen føltes å være å kunne flytte på seg uten å tråkke på en hund (og siden jeg ikke hadde det travelt, så fikk de som dytta og var sure gå foran ) Hahaha, BRA :P Har tenkt på den helgen i det siste. Det var to stk den helgen som jeg la på minne, for begge to holdt blikk kontakten litt, hadde jeg ikke trukket til meg blikket å gått, så hadde jeg nok sagt hei tror jeg, det var ikke et sånt 2 sekunders blikk, haha, det varte liksom litt, om du skjønner (love is in the air ) Hun ene hadde langt blondt hår, rundt min alder vil jeg tippe, hun satt ved dp ringen, rett ved ringnr skiltet, og den andre hadde kort mørkt hår, hun mener jeg at jeg gikk forbi i en kø, ingen av damene hadde hund i nærheten, som jeg kunne se. "Hilste" på begge mens jeg bærte rundt på Krona. Kanskje det var meg som hadde mørkt hår.. Så du gikk forbi og hvis jeg husker riktig så pratet du dåvidt med Vivi. Men jeg husket ikke helt hva du het og fikk meg liksom ikke til å hoppe fram å presentere meg | |
| | | Fixa
| Tema: Re: Forumet, og brukere av det Tor Nov 11 2010, 19:57 | |
| Navneskilt på lillestrøm blir herved et must skjønner jeg | |
| | | Fanny
| Tema: Re: Forumet, og brukere av det Tor Nov 11 2010, 20:04 | |
| - Cathrine&Jazzi skrev:
- Fixa skrev:
- Kizz skrev:
- Fixa skrev:
- Kizz skrev:
- Linn skrev:
- Kizz skrev:
- NinaM skrev:
Utstillingen på Leto var vel heller ikke det beste førsteinntrykket - det var jo totalt kaos der!!! Ta deg turen til Lillestrøm og Dogs4All Stort og luftig, mange flotte hunder og ikke minst ; SHOPPING Jeg skal dit i år UTEN hund da Tia har det bedre hjemme nå som hun forhåpentligvis skal ha valper Håper jeg ser deg der Ikke et negativt ord eller tanke om menneskene på Leto, var bare trangt og kaotisk (i mine klaustrofobiske øyne ) Er ikke akkurat oversosial i sånne omgivelser jeg, så syntes bare det var trivelig å hilse på Skal til Lillestrøm jeg, men skal ikke stille (har meldt meg frivillig til å hjelpe til, med et eller annet... vet ikke hva ). Og så skal jeg ha litt bedre tid, sånn at jeg får med meg litt mer. Aaaahhhhh... valper Lykke til!!!!!!! Jeg var så opptatt av hunder og å lete etter valper å ta bilder av at jeg ikke engang oppdaget deg Jeg presterte også å stå ved siden av Ingrid (Fixa) uten å oppdage/innse det før etterpå... Jeje... Langt inne i min egen verden, gitt Jeg forventer faktisk ikke at alle skal vite hvem jeg er (det hadde vært litt nifst ). Jeg sto faktisk og smilte til Ingrid, mens jeg så etter henne og Krona (Inni hodet mitt hadde jeg fått for meg at Krona var mere hvit i fjeset, og derfor skjønte jeg ikke hvem de var... ) Jeg surra litt rundt, og snakka litt med de jeg på en måte visste hvem var... Var jo sinnsykt mye folk der som trampa rundt!!!!! Ser deg nok i Lillestrøm men er ikke sikkert at jeg klarer å peile deg ut i mengden Jeg håper virkelig ikke noen tror at jeg synes de ikke har møtt meg bra nok, for det har de, alle som en! Det jeg gnisser tenner over er tonen på forumet til tider Så ikke denne før nå, haha! Så jeg deg da eller? Om folk ser smilende på meg så tenker jeg ikke spesielt over det, og bare smiler tilbake :P Vi ses på lillestrøm, vurderer å putte på meg navneskilt, iom at det er så mange som ser meg, men de vet det ikke før etter jeg har forsvunnet Det var veldig kaos på leto, jeg spurte flere om det brukte å være slik hvert år, for det er den første (ja jeg kødder ikke) utstillingen jeg har vært på, der det har vært så trangt om plassen, det løsnet jo litt utover dagen da, men mellom halv 9 til 11/12'ish, var det virkelig ILLE! å så sure alle var, jeez!! Var ikke snakk om å gå rolig, å vente på at det skulle gå fremover, her var det dytting, å tramping på tær, pressing og klaging på alle kanter! Sambo syntes ikke det var så ille, men som jeg svarte han med, det er vanskelig at det blir trangt inne i selve ringen da, han var jo skriver begge dagene, å satt litt unna folk hele dagen Du smilte du tar det som et godt tegn Det var en del sure kommentarer ved den ringen Krona stilte i, ingen kom hverken den ene eller andre veien (sikkert irriterende når man skal prøve å få hunden sin til riktig ring). Ved dp ringen var det litt lettere å flytte seg, så der fikk jeg ikke med meg noen surheter Den største utfordringen føltes å være å kunne flytte på seg uten å tråkke på en hund (og siden jeg ikke hadde det travelt, så fikk de som dytta og var sure gå foran ) Hahaha, BRA :P Har tenkt på den helgen i det siste. Det var to stk den helgen som jeg la på minne, for begge to holdt blikk kontakten litt, hadde jeg ikke trukket til meg blikket å gått, så hadde jeg nok sagt hei tror jeg, det var ikke et sånt 2 sekunders blikk, haha, det varte liksom litt, om du skjønner (love is in the air ) Hun ene hadde langt blondt hår, rundt min alder vil jeg tippe, hun satt ved dp ringen, rett ved ringnr skiltet, og den andre hadde kort mørkt hår, hun mener jeg at jeg gikk forbi i en kø, ingen av damene hadde hund i nærheten, som jeg kunne se. "Hilste" på begge mens jeg bærte rundt på Krona. Kanskje det var meg som hadde mørkt hår.. Så du gikk forbi og hvis jeg husker riktig så pratet du dåvidt med Vivi. Men jeg husket ikke helt hva du het og fikk meg liksom ikke til å hoppe fram å presentere meg
Ja, hva er greia med å farge håret???? Jeg var faktisk litt usikker på om det var du (Cathrine) som var i Letohallen, sto og lurte fælt da du oppdaga meg | |
| | | ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| | | | Fanny
| | | | Cathrine&Jazzi
Antall Innlegg : 457 Join date : 11.12.2009 Age : 38 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Forumet, og brukere av det Tor Nov 11 2010, 20:40 | |
| - Kizz skrev:
- Cathrine&Jazzi skrev:
- Fixa skrev:
- Kizz skrev:
- Fixa skrev:
- Kizz skrev:
- Linn skrev:
- Kizz skrev:
- NinaM skrev:
Utstillingen på Leto var vel heller ikke det beste førsteinntrykket - det var jo totalt kaos der!!! Ta deg turen til Lillestrøm og Dogs4All Stort og luftig, mange flotte hunder og ikke minst ; SHOPPING Jeg skal dit i år UTEN hund da Tia har det bedre hjemme nå som hun forhåpentligvis skal ha valper Håper jeg ser deg der Ikke et negativt ord eller tanke om menneskene på Leto, var bare trangt og kaotisk (i mine klaustrofobiske øyne ) Er ikke akkurat oversosial i sånne omgivelser jeg, så syntes bare det var trivelig å hilse på Skal til Lillestrøm jeg, men skal ikke stille (har meldt meg frivillig til å hjelpe til, med et eller annet... vet ikke hva ). Og så skal jeg ha litt bedre tid, sånn at jeg får med meg litt mer. Aaaahhhhh... valper Lykke til!!!!!!! Jeg var så opptatt av hunder og å lete etter valper å ta bilder av at jeg ikke engang oppdaget deg Jeg presterte også å stå ved siden av Ingrid (Fixa) uten å oppdage/innse det før etterpå... Jeje... Langt inne i min egen verden, gitt Jeg forventer faktisk ikke at alle skal vite hvem jeg er (det hadde vært litt nifst ). Jeg sto faktisk og smilte til Ingrid, mens jeg så etter henne og Krona (Inni hodet mitt hadde jeg fått for meg at Krona var mere hvit i fjeset, og derfor skjønte jeg ikke hvem de var... ) Jeg surra litt rundt, og snakka litt med de jeg på en måte visste hvem var... Var jo sinnsykt mye folk der som trampa rundt!!!!! Ser deg nok i Lillestrøm men er ikke sikkert at jeg klarer å peile deg ut i mengden Jeg håper virkelig ikke noen tror at jeg synes de ikke har møtt meg bra nok, for det har de, alle som en! Det jeg gnisser tenner over er tonen på forumet til tider Så ikke denne før nå, haha! Så jeg deg da eller? Om folk ser smilende på meg så tenker jeg ikke spesielt over det, og bare smiler tilbake :P Vi ses på lillestrøm, vurderer å putte på meg navneskilt, iom at det er så mange som ser meg, men de vet det ikke før etter jeg har forsvunnet Det var veldig kaos på leto, jeg spurte flere om det brukte å være slik hvert år, for det er den første (ja jeg kødder ikke) utstillingen jeg har vært på, der det har vært så trangt om plassen, det løsnet jo litt utover dagen da, men mellom halv 9 til 11/12'ish, var det virkelig ILLE! å så sure alle var, jeez!! Var ikke snakk om å gå rolig, å vente på at det skulle gå fremover, her var det dytting, å tramping på tær, pressing og klaging på alle kanter! Sambo syntes ikke det var så ille, men som jeg svarte han med, det er vanskelig at det blir trangt inne i selve ringen da, han var jo skriver begge dagene, å satt litt unna folk hele dagen Du smilte du tar det som et godt tegn Det var en del sure kommentarer ved den ringen Krona stilte i, ingen kom hverken den ene eller andre veien (sikkert irriterende når man skal prøve å få hunden sin til riktig ring). Ved dp ringen var det litt lettere å flytte seg, så der fikk jeg ikke med meg noen surheter Den største utfordringen føltes å være å kunne flytte på seg uten å tråkke på en hund (og siden jeg ikke hadde det travelt, så fikk de som dytta og var sure gå foran ) Hahaha, BRA :P Har tenkt på den helgen i det siste. Det var to stk den helgen som jeg la på minne, for begge to holdt blikk kontakten litt, hadde jeg ikke trukket til meg blikket å gått, så hadde jeg nok sagt hei tror jeg, det var ikke et sånt 2 sekunders blikk, haha, det varte liksom litt, om du skjønner (love is in the air ) Hun ene hadde langt blondt hår, rundt min alder vil jeg tippe, hun satt ved dp ringen, rett ved ringnr skiltet, og den andre hadde kort mørkt hår, hun mener jeg at jeg gikk forbi i en kø, ingen av damene hadde hund i nærheten, som jeg kunne se. "Hilste" på begge mens jeg bærte rundt på Krona. Kanskje det var meg som hadde mørkt hår.. Så du gikk forbi og hvis jeg husker riktig så pratet du dåvidt med Vivi. Men jeg husket ikke helt hva du het og fikk meg liksom ikke til å hoppe fram å presentere meg
Ja, hva er greia med å farge håret???? Jeg var faktisk litt usikker på om det var du (Cathrine) som var i Letohallen, sto og lurte fælt da du oppdaga meg Hehe... Ja jeg skjønner at jeg må få tatt noen bilder med min "nye" hårfarge :P | |
| | | Fanny
| Tema: Re: Forumet, og brukere av det Tor Nov 11 2010, 20:43 | |
| - Cathrine&Jazzi skrev:
- Kizz skrev:
- Cathrine&Jazzi skrev:
- Fixa skrev:
- Kizz skrev:
- Fixa skrev:
- Kizz skrev:
- Linn skrev:
- Kizz skrev:
- NinaM skrev:
Ja, hva er greia med å farge håret???? Jeg var faktisk litt usikker på om det var du (Cathrine) som var i Letohallen, sto og lurte fælt da du oppdaga meg Hehe... Ja jeg skjønner at jeg må få tatt noen bilder med min "nye" hårfarge :P Hehehe, jeg kommer til å sjekke hjemmesiden daglig for å se om det dukker opp nye bilder (tidenes dårligste trussel ) | |
| | | Marianne
Antall Innlegg : 237 Join date : 24.09.2010 Age : 66 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Forumet, og brukere av det Fre Nov 12 2010, 23:03 | |
| Hva med en tråd med bilder av medlemmene? Skulle gjerne vert førstemann men sitter på hytten med gubben sin pc. Ingen bilder her- | |
| | | Fixa
| Tema: Re: Forumet, og brukere av det Lør Nov 13 2010, 05:46 | |
| - Marianne skrev:
- Hva med en tråd med bilder av medlemmene?
Skulle gjerne vert førstemann men sitter på hytten med gubben sin pc. Ingen bilder her- Det var en god ide Jeg kan heller ikke være først ut, jeg er på vei til utstilling Edit: fikk plutselig 5 min ekstra, så da laget jeg bildetråd :P "Hvem er det?" ligger under bildetråden. | |
| | | Fanny
| Tema: Re: Forumet, og brukere av det Lør Nov 13 2010, 10:03 | |
| Genial idè Håper alle hiver seg på nå da | |
| | | Sponsored content
| Tema: Re: Forumet, og brukere av det | |
| |
| | | | Forumet, og brukere av det | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | Du kan ikke svare på temaer i dette forumet