Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Reaksjon på sola?

Go down 
5 posters
AvInnlegg
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Reaksjon på sola? Empty
PosteTema: Reaksjon på sola?   Reaksjon på sola? EmptyLør Sep 04 2010, 12:11

Er det noen her som har opplevd at hunden har fått hevelser av å ligge å sole seg??

Nyx har solt seg på gulvet en liten stund og nå ser jeg at han er helt hoven oppå hodet og litt på skuldra. Han har ikke spist noe og heller ikke vært ute på en stund. Virker ikke som det klør heller. Rare greier blink00
Til Toppen Go down
Marita

Marita


Antall Innlegg : 1853
Join date : 14.06.2009

Reaksjon på sola? Empty
PosteTema: Re: Reaksjon på sola?   Reaksjon på sola? EmptyLør Sep 04 2010, 12:26

En jeg var sammen med før fikk en liknende reaksjon i panna etter å ha vært lenge i sola. Han hovnet rett og slett opp og man kunne trykke inn væskeansamlingen slik at han fikk søkk i panna. Så helt sprøtt ut Laughing Vet ikke om det er "overførbart" til hunder, men...
Til Toppen Go down
http://www.freewebs.com/nitrodverg
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Reaksjon på sola? Empty
PosteTema: Re: Reaksjon på sola?   Reaksjon på sola? EmptyLør Sep 04 2010, 12:31

Haha, høres jo helt villt ut Laughing Det værste er at han ikke lå der lenge heller Shocked
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 43
Bosted : Oslo

Reaksjon på sola? Empty
PosteTema: Re: Reaksjon på sola?   Reaksjon på sola? EmptyLør Sep 04 2010, 13:57

Ikke sett det på hundene nei, men jeg tåler hverken sol eller varme, og blir både svimmel, kvalm og hovner opp i hendene og føttene av å være i varmen...får skikkelig pølsefingre og får ikke av skoene på det værste, og når jeg blir på det dårligste gjør det skikkelig vondt også, haha, ikke helt normal... happy4 Jeg har veldig lavt blodtrykk, så vi har kommet fram til at det må være i sammenheng med det, for tanten min har også lavt blodtrykk og tåler heller ikke varmen....

Ellers så er det jo ikke uvanlig med soleksem da, og det er en del som kan få eksem av å være i solen... happy3
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Fly

Fly


Antall Innlegg : 960
Join date : 10.06.2009
Age : 56
Bosted : Halden

Reaksjon på sola? Empty
PosteTema: Re: Reaksjon på sola?   Reaksjon på sola? EmptySøn Sep 05 2010, 13:58

Han har ikke fått vepsestikk da?? Eller har dere ikke hatt sol tidligere i år?
Til Toppen Go down
http://www.jornsbo.no
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Reaksjon på sola? Empty
PosteTema: Re: Reaksjon på sola?   Reaksjon på sola? EmptySøn Sep 05 2010, 14:53

Det forsvant like for som det kom. Merkelige hehe
Til Toppen Go down
LizH

LizH


Antall Innlegg : 109
Join date : 13.12.2009
Bosted : Fræna

Reaksjon på sola? Empty
PosteTema: Re: Reaksjon på sola?   Reaksjon på sola? EmptyOns Sep 08 2010, 08:46

Den eneste hunden jeg har sett "hovne opp av seg selv" hadde noen timer tidligere fått B-vitamin-sprøyte. Det var i hode/ ansikt vi la merke til det, men dette var en pelsrase så vanskelig å si om det var mer. Vet mente da at den ikke hadde tålt sprøyta.

Til Toppen Go down
Sponsored content





Reaksjon på sola? Empty
PosteTema: Re: Reaksjon på sola?   Reaksjon på sola? Empty

Til Toppen Go down
 
Reaksjon på sola?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Vaksinasjonsreaksjoner hos Pinscher
» Reaksjon på Expot
» Vaksine reaksjon Pinscher
» OBS - Kraftig reaksjon på 12-ukers vaksinen hos pinscher! - OBS
»  OBS - Kraftig reaksjon på 12-ukers vaksinen hos pinscher! - OBS

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Helse og stell av hunden-
Gå Til: