| Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* | |
|
+5Marita Kennel Mirenzo Antamina Simira -linda- 9 posters |
Av | Innlegg |
---|
-linda-
Antall Innlegg : 1025 Join date : 10.06.2009 Age : 37 Bosted : Drammen
| Tema: Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* Tir Aug 24 2010, 14:09 | |
| Jeg venter på min kjære iPhone 4, som i følge sporingstjenesten til budbilselskapet, befinner seg i Nederland for øyeblikket. Er forventet at jeg skal få den i morgen formiddag en gang.. Men hjelpes, det føles som en evighet Nå har jeg ventet i hele 3 uker snart på den, så er på tide at den kommer nå altså!! (3 uker er leveringstiden til apple.no sin nettbutikk) Den er så pen altså <3 Flere som har kjøp/bestilt/skal kjøpe denne telefonen? | |
|
| |
Simira
Antall Innlegg : 1072 Join date : 14.06.2009 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* Tir Aug 24 2010, 15:00 | |
| Jeg må innrømme at en telefon er en telefon for meg. Ny fon er såklart gøy de første par dagene, men ikke så big deal, liksom. Gubben hadde iphone en stund, og etter det har vi begge holdt oss til Nokia. Du får finne noen gøyale nettspill eller laste ned programtillegg til den på pc-en så lenge. | |
|
| |
Antamina
Antall Innlegg : 412 Join date : 10.06.2009 Age : 37
| Tema: Re: Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* Tir Aug 24 2010, 16:27 | |
| Jeg skal kjøpe sånn etterhvert :-) | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* Tir Aug 24 2010, 16:38 | |
| - Simira skrev:
- Jeg må innrømme at en telefon er en telefon for meg. Ny fon er såklart gøy de første par dagene, men ikke så big deal, liksom. Gubben hadde iphone en stund, og etter det har vi begge holdt oss til Nokia.
Du får finne noen gøyale nettspill eller laste ned programtillegg til den på pc-en så lenge. Jeg er SÅ enig! Jeg har nå en slik glassplate-fae*skap fra htc. Ærlig talt...en glassplate i lomma er slett ikke no stas syns jeg, og spes ikke når man må skrive med noe jeg helst ville brukt som tannpirker. Savner en god solid Nokia. Kommer nok til å bytte tilbake, ja. |
|
| |
Kennel Mirenzo
Antall Innlegg : 1083 Join date : 10.06.2009 Age : 39 Bosted : Ski
| Tema: Re: Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* Tir Aug 24 2010, 17:07 | |
| Jeg skulle gjerne hatt denne, men jeg gidder ikke betale flere tusen for den.. Så jeg holder meg til Iphone 3gs foreløpig | |
|
| |
-linda-
| |
| |
Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* Tir Aug 24 2010, 17:52 | |
| | |
|
| |
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* Tir Aug 24 2010, 18:17 | |
| | |
|
| |
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* Tir Aug 24 2010, 18:46 | |
| Skjønner godt at det er kjeeeedelig å vente jeg Har man først bestilt noe (og gjerne forhåndsbetalt også), så er det ikke moro å vente hvertfall... Venta i flere uker på pc'en min pga av at det var transportstreik... Jeg elsker nye duppeditter (så lenge de bare er enkle å skjønne, får angst av ting man må ha spesialutdanning for å få til å virke...) Håper du blir fornøyd med telefonen og at den dukker opp snart | |
|
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* Tir Aug 24 2010, 18:49 | |
| Heldiggris Linda!! Skjønner godt at du gleder deg!! Det ble en hvit 3GS på meg.. har bestillt den nå.. Orket ikke å vente på den andre - får heller kjøpe den neste sommer, kanskje det har kommet en ny utgave av den også da * prøve å trøste seg selv * Gleder meg uansett til å få ny tlf, den jeg har nå er helt håpløs!! Må vente litt da, siden jeg absolutt skal ha hvit.. | |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* Tir Aug 24 2010, 18:52 | |
| | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* Tir Aug 24 2010, 20:27 | |
| Det er litt morsomt at de kaller det "jailbreak" å låse opp iPhone sin programvare slik at man kan installere alternativ programvare som ikke er "apple-godkjent". Er det da som å være i et fengsel når man har en iPhone som ikke er "jailbreaket"? ;p Neida, du blir sikkert fornøyd Linda... Bortsett fra at jeg ikke er Apple-fan så er iPhone akkurat litt for stor etter min smak.
Sist endret av Arne den Tir Aug 24 2010, 20:30, endret 1 gang |
|
| |
-linda-
| Tema: Re: Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* Tir Aug 24 2010, 20:30 | |
| - Arne skrev:
- Det er litt morsomt at de kaller det "jailbreak" å låse opp iPhone sin programvare slik at man kan installere alternativ programvare som ikke er "apple-godkjent". Er det da som å være i et fengsel når man har en iPhone som ikke er "jailbreaket"? ;p
Neida, du blir sikkert fornøyd Linda... Tror nok ikke jeg blir å "jailbreak'e" telefonen nei.. Da mister man jo garantien på den også :/ Er mitt første apple-produkt, så blir sikkert ganske så fornøyd | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* | |
| |
|
| |
| Jeg venter... og jeg venter.... *sukk* | |
|