| Noen som kan anbefale en bra "kamera-mobil"??? | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Noen som kan anbefale en bra "kamera-mobil"??? Tir Aug 17 2010, 17:35 | |
| Jeg er IKKE flink til å dra med meg kamera, men har alltid mobil i lomma... Noen som vet om en mobil med bra kamera??? Den skal selvfølgelig også ha bra batteri, og alt annet man trenger... Bruker ikke mobilen på nett, så vil ikke ha Iphone (selv om jeg vet at den har et godt kamera...). Hadde vært kjekt med noen tips, for det er snart på tide med ny mobil (jeg sliter mobiler fortere enn sko.... ) Jeg har bomkjøpt mobiler opp til flere ganger pga hjelpsomme selgere, så er intr. i en som man kanskje kan ha i minst et år (hvis noe sånt eksisterer?????) | |
|
| |
Hera
Antall Innlegg : 1526 Join date : 10.06.2009 Bosted : Molde
| |
| |
Fanny
| Tema: Re: Noen som kan anbefale en bra "kamera-mobil"??? Tir Aug 17 2010, 17:41 | |
| HTC Desire [/quote] Skal sjekkes ut ja Takk for tipset | |
|
| |
Simira
Antall Innlegg : 1072 Join date : 14.06.2009 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Noen som kan anbefale en bra "kamera-mobil"??? Tir Aug 17 2010, 18:21 | |
| Er relativt fornøyd med Nokia N79, som jeg kjøpte for å vurdere å fase ut digitalkamera. Men en mobil vil aldri kunne erstatte et kompaktkamera, pr. i dag. | |
|
| |
Hera
| Tema: Re: Noen som kan anbefale en bra "kamera-mobil"??? Tir Aug 17 2010, 20:53 | |
| - Kizz skrev:
HTC Desire Skal sjekkes ut ja Takk for tipset [/quote] Gjør det Jeg er bare helt sykt fornøyd Er kåret til verdens beste mobil på alle tester, bokstavelig talt på alle måter | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Noen som kan anbefale en bra "kamera-mobil"??? Tir Aug 17 2010, 21:08 | |
| - Hera skrev:
- Kizz skrev:
HTC Desire Skal sjekkes ut ja Takk for tipset Gjør det Jeg er bare helt sykt fornøyd Er kåret til verdens beste mobil på alle tester, bokstavelig talt på alle måter [/quote] Den ser jo stilig ut hvertfall! Er den enkel å bruke? Fjollevennlig sak eller??? Jeg kløner skikkelig hver gang jeg bytter merke... Hadde en grusom Samsung mobil nylig (var lykkelig da jeg omsider klarte å gi den bort, for jeg var rimelig på den forbanna saken..). | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Noen som kan anbefale en bra "kamera-mobil"??? Ons Aug 18 2010, 08:32 | |
| Enig at HTC er bra, men dersom poenget er et bra kamera så er visstnok ikke akkurat det HTC Desires sterkeste side. Men hvis man vil ha en generellt bra telefon, så er det absolutt noe å vurdere. Jeg har HTC HD mini selv og er kjempefornøyd og synes den er akkurat passe stor og akkurat passe fin, men det er en Windows-telefon. Det er ikke så mange "apps" til Windows-telefoner enda. Så hvis man er ute etter "apps" så ville jeg sett på Android-telefoner (som f.eks. Desire (På jobben så uttaler vi det som man ville uttalt jentenavnet for spøk )) Kameraet på min telefon tar greie nok bilder i dagslys, men har ikke blitz (jeg la ikke så mye vekt på kameraet). Desire tar sikkert også greie nok bilder og den har blitz (eller lys) men det er visstnok ikke så kraftig. |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Noen som kan anbefale en bra "kamera-mobil"??? Ons Aug 18 2010, 10:52 | |
| Gå inn på www.mobilen.no De har også et forum hvor man kan stille spørsmål, samt at de har testet de aller fleste mobiler! | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Noen som kan anbefale en bra "kamera-mobil"??? Ons Aug 18 2010, 12:17 | |
| Takk for gode tips folkens | |
|
| |
Simira
Antall Innlegg : 1072 Join date : 14.06.2009 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Noen som kan anbefale en bra "kamera-mobil"??? Ons Aug 18 2010, 12:43 | |
| www.alatest.no er en samleside for tester både av profesjonelle og amatører. | |
|
| |
Hera
| Tema: Re: Noen som kan anbefale en bra "kamera-mobil"??? Ons Aug 18 2010, 16:20 | |
| - Arne skrev:
- Enig at HTC er bra, men dersom poenget er et bra kamera så er visstnok ikke akkurat det HTC Desires sterkeste side. Men hvis man vil ha en generellt bra telefon, så er det absolutt noe å vurdere. Jeg har HTC HD mini selv og er kjempefornøyd og synes den er akkurat passe stor og akkurat passe fin, men det er en Windows-telefon. Det er ikke så mange "apps" til Windows-telefoner enda. Så hvis man er ute etter "apps" så ville jeg sett på Android-telefoner (som f.eks. Desire (På jobben så uttaler vi det som man ville uttalt jentenavnet for spøk )) Kameraet på min telefon tar greie nok bilder i dagslys, men har ikke blitz (jeg la ikke så mye vekt på kameraet). Desire tar sikkert også greie nok bilder og den har blitz (eller lys) men det er visstnok ikke så kraftig.
Jeg synes mobilen tar kjempebra bilder jeg da (altså HTC Desire) til forhold til mange andre og dessuten har den blits. Men selvfølgelig kan det finnes andre mobiler som er bedre, men koster vell da litt mer og da, kanskje!?! Kizz : Mobilen er i grunn ganske enkel, men om du ikke er så fryktelig vandt med touch- screen så kan det være litt rart til å begynne med, men man kommer seg raskt og for min del vil jeg alltid kjøpe mobiler med touch. Den har også fått stpr pluss på tester for enkel i bruk. Du kan jo sjekke den ut på en butikk og se selv hva du synes. Den er kjempefin, men så spørs det hvor liten eller stor mobil du vil ha osv... Jeg E-L-S-K-E-R min HTC Desire ivertfall Lykke til!!! | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Noen som kan anbefale en bra "kamera-mobil"??? Ons Aug 18 2010, 16:54 | |
| - Hera skrev:
- Arne skrev:
- Enig at HTC er bra, men dersom poenget er et bra kamera så er visstnok ikke akkurat det HTC Desires sterkeste side. Men hvis man vil ha en generellt bra telefon, så er det absolutt noe å vurdere. Jeg har HTC HD mini selv og er kjempefornøyd og synes den er akkurat passe stor og akkurat passe fin, men det er en Windows-telefon. Det er ikke så mange "apps" til Windows-telefoner enda. Så hvis man er ute etter "apps" så ville jeg sett på Android-telefoner (som f.eks. Desire (På jobben så uttaler vi det som man ville uttalt jentenavnet for spøk )) Kameraet på min telefon tar greie nok bilder i dagslys, men har ikke blitz (jeg la ikke så mye vekt på kameraet). Desire tar sikkert også greie nok bilder og den har blitz (eller lys) men det er visstnok ikke så kraftig.
Jeg synes mobilen tar kjempebra bilder jeg da (altså HTC Desire) til forhold til mange andre og dessuten har den blits. Men selvfølgelig kan det finnes andre mobiler som er bedre, men koster vell da litt mer og da, kanskje!?!
Kizz : Mobilen er i grunn ganske enkel, men om du ikke er så fryktelig vandt med touch- screen så kan det være litt rart til å begynne med, men man kommer seg raskt og for min del vil jeg alltid kjøpe mobiler med touch. Den har også fått stpr pluss på tester for enkel i bruk. Du kan jo sjekke den ut på en butikk og se selv hva du synes. Den er kjempefin, men så spørs det hvor liten eller stor mobil du vil ha osv... Jeg E-L-S-K-E-R min HTC Desire ivertfall
Lykke til!!! Skal sjekkes ut i butikk, for den ser fin ut hvertfall Hadde delvis touch på den Samsung-tingen som jeg sleit med å få gitt bort, og den var grusom å bruke (men den var innmari lite brukervennlig, så touch skremmer meg liksom ikke ) Orker bare ikke flere mobiler som tar flere mnd å skjønne (for jeg gidder aldri å lese bruksanvisning, lat som jeg er...) Tror jeg skal se om jeg får tak i en tuppete rosa en som matcher bilen min (har faktisk knæsj rosa bil, hehehe | |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Noen som kan anbefale en bra "kamera-mobil"??? Tor Aug 19 2010, 11:25 | |
| - Kizz skrev:
- Hera skrev:
- Arne skrev:
Jeg synes mobilen tar kjempebra bilder jeg da (altså HTC Desire) til forhold til mange andre og dessuten har den blits. Men selvfølgelig kan det finnes andre mobiler som er bedre, men koster vell da litt mer og da, kanskje!?!
Kizz : Mobilen er i grunn ganske enkel, men om du ikke er så fryktelig vandt med touch- screen så kan det være litt rart til å begynne med, men man kommer seg raskt og for min del vil jeg alltid kjøpe mobiler med touch. Den har også fått stpr pluss på tester for enkel i bruk. Du kan jo sjekke den ut på en butikk og se selv hva du synes. Den er kjempefin, men så spørs det hvor liten eller stor mobil du vil ha osv... Jeg E-L-S-K-E-R min HTC Desire ivertfall
Lykke til!!! Skal sjekkes ut i butikk, for den ser fin ut hvertfall Hadde delvis touch på den Samsung-tingen som jeg sleit med å få gitt bort, og den var grusom å bruke (men den var innmari lite brukervennlig, så touch skremmer meg liksom ikke ) Orker bare ikke flere mobiler som tar flere mnd å skjønne (for jeg gidder aldri å lese bruksanvisning, lat som jeg er...) Tror jeg skal se om jeg får tak i en tuppete rosa en som matcher bilen min (har faktisk knæsj rosa bil, hehehe Rosa mobil sa du? Hva med X10 mini? http://mobilen.no/wip4/x10-mini-i-gull-og-rosa/d.epl?id=45049Lyst på denne selv, bare i gull | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Noen som kan anbefale en bra "kamera-mobil"??? Tor Aug 19 2010, 13:28 | |
| Hm... Den der var jo stilig da Helt klart finest i gull ja Har bare ikke hatt en eneste Sony Ericsson-mobil som har overlevd i mer enn 6 mnd... Men de er veldig enkle å bruke hvertfall. Får se hva det blir til, men SKAL ha en med et brukbart kamera på hvertfall. | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Noen som kan anbefale en bra "kamera-mobil"??? Søn Aug 22 2010, 19:41 | |
| RÅ fornøyd m Sony Ericsson sitt kamera på Xperia (samt resten av mobilen) skal laste opp for deg iløpet av kvelden.. | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Noen som kan anbefale en bra "kamera-mobil"??? Søn Aug 22 2010, 19:56 | |
| - Eva skrev:
- RÅ fornøyd m Sony Ericsson sitt kamera på Xperia (samt resten av mobilen) skal laste opp for deg iløpet av kvelden..
Hatt mobilen lenge? Ikke noe tull med batteriet eller noe??? For da er den absolutt også interessant (Men har fått en liten "hang-up" på den HTC'en...) | |
|
| |
Eva Admin
| Tema: Re: Noen som kan anbefale en bra "kamera-mobil"??? Søn Aug 22 2010, 20:58 | |
| | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Noen som kan anbefale en bra "kamera-mobil"??? Søn Aug 22 2010, 21:38 | |
| WOW Har du tatt dem med mobilen??? Fikk brått lyst på en sånn som du har | |
|
| |
Eva Admin
| Tema: Re: Noen som kan anbefale en bra "kamera-mobil"??? Søn Aug 22 2010, 21:46 | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Noen som kan anbefale en bra "kamera-mobil"??? | |
| |
|
| |
| Noen som kan anbefale en bra "kamera-mobil"??? | |
|