| Lille My - en eller annen allergisk reaksjon... nye bilder side 2, på bedringens vei :) | |
|
+22Caroline Monica Magdalena Nero-Noir pusevoffen camillahoel gøril Anne Maria Kennel Mirenzo Christina Unn Nina (Kennel Dijontoma) Lex KristinC -linda- Kinkade Camilla Eva Marita Marte helle 26 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Magdalena
Antall Innlegg : 332 Join date : 11.06.2009
| Tema: Re: Lille My - en eller annen allergisk reaksjon... nye bilder side 2, på bedringens vei :) Ons Jul 01 2009, 12:47 | |
| Uj, som hon ser ut lilla My! Bra att det börjar vända nu! Vi önskar god bättring till din lilla tjej! | |
|
| |
helle
Antall Innlegg : 1466 Join date : 11.06.2009 Age : 37 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Lille My - en eller annen allergisk reaksjon... nye bilder side 2, på bedringens vei :) Ons Jul 01 2009, 12:57 | |
| | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Lille My - en eller annen allergisk reaksjon... nye bilder side 2, på bedringens vei :) Ons Jul 01 2009, 13:22 | |
| Så bra hun er bedre! | |
|
| |
Christina
Antall Innlegg : 150 Join date : 28.06.2009 Age : 45 Bosted : Kosice
| Tema: Re: Lille My - en eller annen allergisk reaksjon... nye bilder side 2, på bedringens vei :) Ons Jul 01 2009, 14:40 | |
| Så bra da | |
|
| |
gøril
Antall Innlegg : 30 Join date : 18.06.2009 Bosted : Lillehammer
| Tema: Re: Lille My - en eller annen allergisk reaksjon... nye bilder side 2, på bedringens vei :) Ons Jul 01 2009, 15:59 | |
| Det var bra at hun har blitt bedre vi har veldig mye veps her (gudene vet hvor mange bol som blir laget oppunder taket vårt hvert år...) og passer godt på å se på gulvet her og følger med at det ikke er noe sløvinger som kryper rundt... | |
|
| |
Unn
Antall Innlegg : 398 Join date : 12.06.2009 Bosted : Lier
| Tema: Re: Lille My - en eller annen allergisk reaksjon... nye bilder side 2, på bedringens vei :) Ons Jul 01 2009, 16:26 | |
| - helle skrev:
- Takk
Her er bilder av henne nå, hevelsene på kroppen begynner å gå tilbake igjen, og hun er mye bedre i ansiktet. Ser nesten normalt ut på bilder, ser litt værre ut i virkeligheten da.
Sånn som lille My ser ut nå startet Molly sin reaksjon. Etterhvert utviklet det seg til en eneste stor hevelse over ryggen. Hun fikk heldigvis ingen hevelser over ansiktet og på halsen. Ekkelt når de plutselig hovner opp slik altså | |
|
| |
Monica
Antall Innlegg : 146 Join date : 11.06.2009 Age : 38 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Lille My - en eller annen allergisk reaksjon... nye bilder side 2, på bedringens vei :) Ons Jul 01 2009, 17:22 | |
| Huff!! Stakkars Lille My!! Så flott å se hun er bedre nå | |
|
| |
helle
| Tema: Re: Lille My - en eller annen allergisk reaksjon... nye bilder side 2, på bedringens vei :) Ons Jul 01 2009, 18:30 | |
| - Unn skrev:
Sånn som lille My ser ut nå startet Molly sin reaksjon. Etterhvert utviklet det seg til en eneste stor hevelse over ryggen. Hun fikk heldigvis ingen hevelser over ansiktet og på halsen.
Ekkelt når de plutselig hovner opp slik altså Huff, skikkelig ekkelt!! Hevelsene på kroppen hennes fikk vi stoppet før de ble alt for store, jeg merket at de vokste og vokste, helt til hun fikk kortisontabletten, og den virket veldig kjappt. Den jeg tok i natt virket jo nesten ikke i det hele tatt i forhold. Glad jeg har fått en boks nå, så jeg kan oppbevare dem skikkelig. Nå er hun nesten helt fin, jeg kan se hevelser i fjeset, men jeg tror ikke dem som ikke kjenner henne godt vil klare å se dem. På kroppen er det bare noen få igjen. Hun er glad og pigg Takk for koselige meldinger folkens | |
|
| |
Camilla
Antall Innlegg : 801 Join date : 10.06.2009 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Lille My - en eller annen allergisk reaksjon... nye bilder side 2, på bedringens vei :) Ons Jul 01 2009, 18:49 | |
| Kjempebra at det går bedre med henne | |
|
| |
Kinkade
Antall Innlegg : 2402 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Lille My - en eller annen allergisk reaksjon... nye bilder side 2, på bedringens vei :) Ons Jul 01 2009, 18:57 | |
| Godt å høre at lille my nesten er tilbake til normalen | |
|
| |
Caroline
Antall Innlegg : 3132 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Lille My - en eller annen allergisk reaksjon... nye bilder side 2, på bedringens vei :) Ons Jul 01 2009, 19:23 | |
| Uff, det så ikke godt ut, så det er bra hun er på bedringens vei Bra du hadde predinisolon liggende! Skummelt at dvergene er så glad i å jakte på innsekter | |
|
| |
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: Lille My - en eller annen allergisk reaksjon... nye bilder side 2, på bedringens vei :) Ons Jul 01 2009, 19:50 | |
| Stakkars jenta . Godt det går bedre nå. Fortsatt god bedring. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Lille My - en eller annen allergisk reaksjon... nye bilder side 2, på bedringens vei :) Ons Jul 01 2009, 20:25 | |
| Har ikke sette dette før nå. Det så skikkelug ille ut, jeg tror det er veps eller hunle for da blir de sånn. Godt at hun har blitt bedre, god bedring. |
|
| |
helle
| Tema: Re: Lille My - en eller annen allergisk reaksjon... nye bilder side 2, på bedringens vei :) Ons Jul 01 2009, 20:37 | |
| Takk Ja, tror også det er veps eller humle. Sikkert humle, siden det kryr av dem hos oss. Fant en inne i stuen nå nettopp også, død, så kanskje det er den hun har stukket seg på. | |
|
| |
KristinC
Antall Innlegg : 692 Join date : 11.06.2009 Bosted : Horten
| Tema: Re: Lille My - en eller annen allergisk reaksjon... nye bilder side 2, på bedringens vei :) Ons Jul 01 2009, 20:53 | |
| Bra at hun er bedre, men fy!,-det ser fortsatt ikke godt ut! Fortsatt god bedring! | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Lille My - en eller annen allergisk reaksjon... nye bilder side 2, på bedringens vei :) Tor Jul 02 2009, 15:34 | |
| Slik ble mynden min seende ut etter en runde i brenneslen... God bedring! |
|
| |
helle
| Tema: Re: Lille My - en eller annen allergisk reaksjon... nye bilder side 2, på bedringens vei :) Tor Jul 02 2009, 17:17 | |
| Takk Ja, husker mynden din ja. Den ble vel enda værre også om jeg husker rett | |
|
| |
Susanne
Antall Innlegg : 694 Join date : 21.06.2009 Age : 39 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Lille My - en eller annen allergisk reaksjon... nye bilder side 2, på bedringens vei :) Fre Jul 03 2009, 10:39 | |
| Det så ikke noe godt ut! Veldig bra at hun har kommet seg nå. Send hun en godbedringsklem fra Amy Tror jeg må skaffe meg noen nye tabletter, mine er gått ut på dato. Og etter flere tilfeller her inne, blir jeg jo litt skremt | |
|
| |
KristinC
Antall Innlegg : 692 Join date : 11.06.2009 Bosted : Horten
| Tema: Re: Lille My - en eller annen allergisk reaksjon... nye bilder side 2, på bedringens vei :) Lør Jul 04 2009, 10:06 | |
| Fikk du vite om dette er en vanlig reaksjon på vepsestikk? Ble litt bekymret, for hagen vår er full av veps pga. mye kløverblomster... Bør kanskje kjøpe sånne tabletter, da.. | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Lille My - en eller annen allergisk reaksjon... nye bilder side 2, på bedringens vei :) Lør Jul 04 2009, 11:26 | |
| - KristinC skrev:
- Fikk du vite om dette er en vanlig reaksjon på vepsestikk?
Ble litt bekymret, for hagen vår er full av veps pga. mye kløverblomster... Bør kanskje kjøpe sånne tabletter, da.. Bruker de samme som man får for ormebitt. Kortisontabletter tror jeg det er.. ? | |
|
| |
helle
| Tema: Re: Lille My - en eller annen allergisk reaksjon... nye bilder side 2, på bedringens vei :) Lør Jul 04 2009, 11:35 | |
| - KristinC skrev:
- Fikk du vite om dette er en vanlig reaksjon på vepsestikk?
Ble litt bekymret, for hagen vår er full av veps pga. mye kløverblomster... Bør kanskje kjøpe sånne tabletter, da.. Fikk inntrykk av at det var vanlig reaksjon ja. De hadde hatt inne veldig mange hunder i år som hadde blitt stukket av humle/veps/bie og fått samme reaksjon. Sikkert vanligere å ikke reagere, men uansett greit å ha slike tabletter i hus | |
|
| |
eva johnsen
Antall Innlegg : 57 Join date : 05.07.2009 Age : 52 Bosted : Lørenskog
| Tema: Re: Lille My - en eller annen allergisk reaksjon... nye bilder side 2, på bedringens vei :) Søn Jul 05 2009, 08:33 | |
| Hei! Queenie (pinscher) fikk også en allergisk reaksjon for ca en uke siden. Det begynte på hodet og spredte seg sånn som på disse bildene. Det kan vel være et par grunner; enten et stikk eller at hun har løpt oppi alt ugresset som min far hadde sprøytet... Det skjedde selvfølgelig også på ettermiddagen og ble verre utover kvelden. Jeg ringte til dyrlegevakta og ble fortalt at jeg kunne gi henne kortisontablett og prøve å lindre kløen/smerten med kaldt vann. Siden dyrlegevakta var langt unna og jeg ikke hadde tabletter ble det litt stress, men fant en venninne med hund som kom kjørende i hui og hast med tabletter som hun hadde liggende til sin hund. Selvfølgelig skulle jeg på nattevakt denne kvelden, men heldigvis ble Queenie bedre i løpet av natta og så helt fin ut dagen etter da jeg kom fra jobb. Nå har jeg vært hos dyrlegen og kjøpt tabletter som jeg har liggende. (opplevde nemlig noe tilsvarende ifjor sommer) | |
|
| |
TrineLise
Antall Innlegg : 119 Join date : 12.06.2009 Age : 40 Bosted : Sotra utenfor Bergen
| Tema: Re: Lille My - en eller annen allergisk reaksjon... nye bilder side 2, på bedringens vei :) Søn Jul 05 2009, 19:32 | |
| Nå skjønner jeg hva du mente.. Shit stakkar lille my... Bra hun var fin igjen i dag når jeg såg hun.. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Lille My - en eller annen allergisk reaksjon... nye bilder side 2, på bedringens vei :) | |
| |
|
| |
| Lille My - en eller annen allergisk reaksjon... nye bilder side 2, på bedringens vei :) | |
|