|
|
| Tilbyr hundelufting/pass | |
| | Av | Innlegg |
---|
Clementine
Antall Innlegg : 3 Join date : 24.06.2010 Bosted : Bergen
| Tema: Tilbyr hundelufting/pass Tor Jun 24 2010, 21:10 | |
| Hei! Eg stiller gjerne opp som hundeluftar eller korttidspassar i Bergen. Er 23 år og bur i leiligheit på Møhlenpris. Godt over gjennomsnittet dyrekjær - då spesielt hundar Eg har ikkje hatt hund sjølv, men er godt van med dyr. Har ingen andre kjæledyr i heimen. Eg passar, luftar og leikar gjerne gratis - det er berre kos! | |
| | | Gjest Gjest
| Tema: Re: Tilbyr hundelufting/pass Fre Jun 25 2010, 12:00 | |
| - Clementine skrev:
- Hei!
Eg stiller gjerne opp som hundeluftar eller korttidspassar i Bergen. Er 23 år og bur i leiligheit på Møhlenpris. Godt over gjennomsnittet dyrekjær - då spesielt hundar Eg har ikkje hatt hund sjølv, men er godt van med dyr. Har ingen andre kjæledyr i heimen. Eg passar, luftar og leikar gjerne gratis - det er berre kos! Hvis jeg var deg, ville jeg begynt med å møte opp på pinschertreff og bli kjent med pinscherfolket. Du forteller faktisk ikke noe annet om deg selv enn at du er 23 år.... Nå vet jeg ikke om du er kjent blandt pinschereiere, men antar at de fleste vil takke nei til å overlate sine hunder til "en fremmed på 23 år"... Du kunne jo lagt ut en presentasjon av deg selv, samt bilde. Og ev litt bilder og beskrivelse av andre "oppdrag" du har hatt. Ikke meningen om dette oppfattes som kritikk, men med en bedre presentasjon så blir du ikke "en totalt fremmed". Ønsker deg lykke til som hundepasser fremover! |
| | | Clementine
| Tema: Takk for råd! Fre Jun 25 2010, 14:06 | |
| Eg ser sjølvsagt poenget ditt. Eg skal begynne å passe hund frå hausten av, så stemningsbilete osb. kjem nok etter kvart då! | |
| | | Gjest Gjest
| Tema: Re: Tilbyr hundelufting/pass Fre Jun 25 2010, 15:04 | |
| Der ser vi jo et koselig profilbilde også! Anbefaler pinschertreff, for da treffer du mange hyggelige hunder og eiere! |
| | | ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Tilbyr hundelufting/pass Ons Jun 30 2010, 23:33 | |
| Du skulle bodd i Oslo, hehe. Da kunne du sikkert lufta bølla vår iblant, han hadde bare hatt godt av litt forandring :-) | |
| | | Clementine
| Tema: Re: Tilbyr hundelufting/pass Tor Jul 01 2010, 15:32 | |
| Pinschertreff skal eg absolutt sjekke opp i, det høyrest unekteleg koseleg ut Og eg kjem nok til å befinne meg i Oslo om eitt år eller halvanna | |
| | | Sponsored content
| Tema: Re: Tilbyr hundelufting/pass | |
| |
| | | | Tilbyr hundelufting/pass | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
| |
| |
| |
|