Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Tilbyr hundelufting/pass

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Clementine

Clementine


Antall Innlegg : 3
Join date : 24.06.2010
Bosted : Bergen

Tilbyr hundelufting/pass Empty
PosteTema: Tilbyr hundelufting/pass   Tilbyr hundelufting/pass EmptyTor Jun 24 2010, 21:10

Hei!

Eg stiller gjerne opp som hundeluftar eller korttidspassar i Bergen. Er 23 år og bur i leiligheit på Møhlenpris. Godt over gjennomsnittet dyrekjær - då spesielt hundar Smile Eg har ikkje hatt hund sjølv, men er godt van med dyr. Har ingen andre kjæledyr i heimen. Eg passar, luftar og leikar gjerne gratis - det er berre kos!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Tilbyr hundelufting/pass Empty
PosteTema: Re: Tilbyr hundelufting/pass   Tilbyr hundelufting/pass EmptyFre Jun 25 2010, 12:00

Clementine skrev:
Hei!

Eg stiller gjerne opp som hundeluftar eller korttidspassar i Bergen. Er 23 år og bur i leiligheit på Møhlenpris. Godt over gjennomsnittet dyrekjær - då spesielt hundar Smile Eg har ikkje hatt hund sjølv, men er godt van med dyr. Har ingen andre kjæledyr i heimen. Eg passar, luftar og leikar gjerne gratis - det er berre kos!

Hvis jeg var deg, ville jeg begynt med å møte opp på pinschertreff og bli kjent med pinscherfolket. happy6
Du forteller faktisk ikke noe annet om deg selv enn at du er 23 år.... Nå vet jeg ikke om du er kjent blandt pinschereiere, men antar at de fleste vil takke nei til å overlate sine hunder til "en fremmed på 23 år"...

Du kunne jo lagt ut en presentasjon av deg selv, samt bilde. Og ev litt bilder og beskrivelse av andre "oppdrag" du har hatt.

Ikke meningen om dette oppfattes som kritikk, men med en bedre presentasjon så blir du ikke "en totalt fremmed".

Ønsker deg lykke til som hundepasser fremover! dog4
Til Toppen Go down
Clementine

Clementine


Antall Innlegg : 3
Join date : 24.06.2010
Bosted : Bergen

Tilbyr hundelufting/pass Empty
PosteTema: Takk for råd!   Tilbyr hundelufting/pass EmptyFre Jun 25 2010, 14:06

Eg ser sjølvsagt poenget ditt. Smile Eg skal begynne å passe hund frå hausten av, så stemningsbilete osb. kjem nok etter kvart då!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Tilbyr hundelufting/pass Empty
PosteTema: Re: Tilbyr hundelufting/pass   Tilbyr hundelufting/pass EmptyFre Jun 25 2010, 15:04

Der ser vi jo et koselig profilbilde også! happy6

Anbefaler pinschertreff, for da treffer du mange hyggelige hunder og eiere! happy3
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Tilbyr hundelufting/pass Empty
PosteTema: Re: Tilbyr hundelufting/pass   Tilbyr hundelufting/pass EmptyOns Jun 30 2010, 23:33

Du skulle bodd i Oslo, hehe. Da kunne du sikkert lufta bølla vår iblant, han hadde bare hatt godt av litt forandring :-)
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Clementine

Clementine


Antall Innlegg : 3
Join date : 24.06.2010
Bosted : Bergen

Tilbyr hundelufting/pass Empty
PosteTema: Re: Tilbyr hundelufting/pass   Tilbyr hundelufting/pass EmptyTor Jul 01 2010, 15:32

Pinschertreff skal eg absolutt sjekke opp i, det høyrest unekteleg koseleg ut Smile

Og eg kjem nok til å befinne meg i Oslo om eitt år eller halvanna happy6
Til Toppen Go down
Sponsored content





Tilbyr hundelufting/pass Empty
PosteTema: Re: Tilbyr hundelufting/pass   Tilbyr hundelufting/pass Empty

Til Toppen Go down
 
Tilbyr hundelufting/pass
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Pass av pinscher og DP
» Lyst på ferie i sommer? Tilbyr pass av hund i Trøndelag.
» Pass over litt tid!
» Pass 24/6-4/7 ?
» Pass til Mia?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Valper, omplassering, pass av hund :: Hundepass-
Gå Til: