StineJohnsen
Antall Innlegg : 46 Join date : 27.10.2011 Age : 36 Bosted : Bjugn på Fosen i Sør-Trøndelag
| Tema: Lyst på ferie i sommer? Tilbyr pass av hund i Trøndelag. Tir Jan 22 2013, 17:09 | |
| Etter tap av egen hund for snart et år siden begynner jeg å bli valpesyk! Ny hund står på ønskelista, men vi drøyer litt pga studier osv.
Nettopp derfor vil jeg tilby pass av hund. Det er Pinscheren som ligger mitt hjerte nærmest og som jeg aller helst vil passe. Har jevnlige besøk av både gordon, dachs, rottweiler, vorsteh og sp.vannhund. Jeg har vokst opp med hund og fungert som hundepasser i snart 5 år.
Holder til på gård utenfor Bjugn på Fosen. Vi bor alene helt nede ved fjæra, så å si ingen annen trafikk enn båtgjester. Andre beboere på gården er min samboer, mine 3 hester og 2 meget hundevante pusekatter. Det er flotte turveier langs sjøen, milelange skogsstier og flott terreng rett utenfor døra. Rett og slett idyll for en 4-beint feriegjest!
Det eneste kravet jeg har til hunden er at den er vaksinert og ikke spiser katter.
Sist endret av StineJohnsen den Søn Mai 19 2013, 15:13, endret 2 ganger (Reason for editing : -) | |
|
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Lyst på ferie i sommer? Tilbyr pass av hund i Trøndelag. Fre Feb 08 2013, 12:23 | |
| Du skulle bodd nærmere | |
|
StineJohnsen
Antall Innlegg : 46 Join date : 27.10.2011 Age : 36 Bosted : Bjugn på Fosen i Sør-Trøndelag
| Tema: Re: Lyst på ferie i sommer? Tilbyr pass av hund i Trøndelag. Ons Feb 13 2013, 20:52 | |
| Får legge ferien til Trøndelag da | |
|
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Lyst på ferie i sommer? Tilbyr pass av hund i Trøndelag. | |
| |
|